Het had niets te betekenen, schatje! Ze betekent niets voor me!quote:
En begrijpelijk! Wat een onzin zegquote:
Wij vorige week nogquote:
Vertel, wat is er loos?quote:
Die klootzakken van NS!quote:
Nou, dat was kei spannend hoorquote:
Zal morgen weleens een belletje doen. Want zo werkt het niet he. Deze klojo was ook onvermurwbaar, dat merkte ik al. Serieus, ik hoor regelmatig in de trein dat mensen gematst worden en ik, die ene fucking keer dat ik geen kaartje heb (met geldige reden!) krijg ik een boetequote:Op zondag 28 juni 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En begrijpelijk! Wat een onzin zeg
Kan je ook getuigen opschrijven van je verhaal, want dan speel ik wel getuigen hoor!
Tutjequote:Op zondag 28 juni 2009 23:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die klootzakken van NS!![]()
Tegenwoordig kan je met ov kaart geen korting krijgen als je in de Internationale trein zit, dus moest apart kaartje kopen naar Roosendaal. Omdat ik vanaf Roosendaal maar 1 minuut had ofzo om naar mijn stoptrein te rennen, kon ik niet vanaf daar naar mijn dorp een kaartje kopen.
Dus gelijk conduct. opgezocht. Krijg ik alsnog een boete van ¤ 35 + ¤ 4,60 voor de reis.![]()
Dat kaartje zonder korting van Den Haag naar R'daal was ook al ¤ 12,50 en vanmorgen de heenreis was ¤ 11,60.
Kom dus in totaal ongeveer uit op¤ 63 nog wat.![]()
Dat wordt morgen ff belletje doen naar die afzetters.
Mja, echt vreemd :s Zij was echt heel stellig dat dat niet ging (het was trouwens ook een conductrice van de NBS). Misschien was dat een reden dat zij niet tot jouw dorp kon printen, maar dan moet die kerel niet zeggen dat dat wel kan :squote:Op zondag 28 juni 2009 23:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zal morgen weleens een belletje doen. Want zo werkt het niet he. Deze klojo was ook onvermurwbaar, dat merkte ik al. Serieus, ik hoor regelmatig in de trein dat mensen gematst worden en ik, die ene fucking keer dat ik geen kaartje heb (met geldige reden!) krijg ik een boete
Voorheen werd de boete niet gegeven omdat je het gewoon kwam vertellen. Als je gaat zitten wachten tot mr. conducteur komt, heb je sowieso boete en dat kan je niet protesteren.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tutje
Waarom ga je dan ook naar een conducteur toe
Dit was ook echt onvriendelijke kerel. Alsof ik dagelijks zo reis ofzo.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, echt vreemd :s Zij was echt heel stellig dat dat niet ging (het was trouwens ook een conductrice van de NBS). Misschien was dat een reden dat zij niet tot jouw dorp kon printen, maar dan moet die kerel niet zeggen dat dat wel kan :s
Die vrouw was Vlaamse doos die er niets van wist, zo bleek. En die andere flikker heeft geen hart.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:40 schreef kingmob het volgende:
Conductrices matsen nooit
Jarenlange ervaring
Hihi. Was dat die man die buiten stond of niet?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit was ook echt onvriendelijke kerel. Alsof ik dagelijks zo reis ofzo.God wat zal hij zich afrukken vanavond op dit soort boetes uitdelen.
Nee, heb de halve trein doorlopen op zoek naar deze droogkloot.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi. Was dat die man die buiten stond of niet?
Ben benieuwd wat ze bij de NS zeggen.
Net pech gehadquote:Op zondag 28 juni 2009 23:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die vrouw was Vlaamse doos die er niets van wist, zo bleek. En die andere flikker heeft geen hart.
Had weinig opties. Ligt aan de verbindingen. Was het leven maar zo simpel.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:42 schreef El_Matador het volgende:
Waarom neem je dan de internationale trein? Gaat toch gewoon een intercity? Kan je met korting reizen en gewoon een kaartje tot je dorp kopen.
Understatement. Deze grap kost me 3 keer zoveel. Juist omdat ik alles netjes wil doen en eerlijk zeggen enzo.quote:
Net alsof ze ook maar ooit controleren, de tijden dat ik hier nog met de trein gin paar keer in de week controleerde ze echt nooit. Al die tijd dus voor niks een kaartje gekocht.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voorheen werd de boete niet gegeven omdat je het gewoon kwam vertellen. Als je gaat zitten wachten tot mr. conducteur komt, heb je sowieso boete en dat kan je niet protesteren.
Ik zat in dezelfde trein & heb ook gewoon een kaartje met korting gekocht, maar IN de trein kan je blijkbaar geen kaartje met korting kopen.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:42 schreef El_Matador het volgende:
Waarom neem je dan de internationale trein? Gaat toch gewoon een intercity? Kan je met korting reizen en gewoon een kaartje tot je dorp kopen.
Pfff....quote:Op zondag 28 juni 2009 23:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, heb de halve trein doorlopen op zoek naar deze droogkloot.
Reisadviesquote:Op zondag 28 juni 2009 23:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had weinig opties. Ligt aan de verbindingen. Was het leven maar zo simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |