Ik klets altijd met mijn dijen. Die zeggen me interessante dingen. In ieder geval boeiendere dingen dan dit topic.quote:
Klagtquote:
quote:
Neuken?quote:
Dat zulke snode praktijken hun doorgang kunnen vinden in de staat der Nederlanden, waar tulpenvelden rood bloeien, kaasmeisjes ehm......... kaas rollen en dikke vadsige wijven hun boodschappenkar vol bier kiepen en dan weer rochelend en mompelvloekend naar huis gaan.quote:
Dat dit kan in Nederland!!!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:35 schreef patty het volgende:
Toch vinden een paar mensen het hi-la-risch om in elk topic deze opmerking te maken. En vooral als het totaal niks met het onderwerp te maken heeft, want dat is natuurlijk helemaal om op je dijen te kletsen!![]()
((11!!
Nee, Alberto Stegemanworst was eerder dan jou.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:47 schreef Fortitudo het volgende:
ik ben er mee begonnen volgens mij
met zijn hoofd en plaatje + ongelofelijk
wel grappig
Noobs hebben geen recht van spreken schatquote:Op maandag 29 juni 2009 09:55 schreef RickTheGreatest het volgende:
Het is net zo kut als 1 en einz typen tussen de !!, dus bek dicht.
En je faalt alweer.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:16 schreef patty het volgende:
[..]
Noobs hebben geen recht van spreken schat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nederland¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One man can make a difference, Davoice makes the difference
Ja wat een zelfoverschatting van mijn zijde hequote:Op maandag 29 juni 2009 11:13 schreef Bob-B het volgende:
TS vindt zichzelf oldbie, maar kon niet voorspellen hoe dit topic zou gaan lopen, zodat ze kon besluiten om het niet te maken.
dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 29 juni 2009 11:31 schreef patty het volgende:
[..]
Ja wat een zelfoverschatting van mijn zijde he
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan zal ik tussen je dijen ketsen![]()
![]()
![]()
WHIIHHIHIHIHI OFMMGMGMGM HI-LA-RISCJH!!!111111111
Je bent overigens wel een ontzettende kutmod dat je zo actief meedoet met het verneuken van mijn topic.quote:
Faal, dat is kankerchilquote:Op maandag 29 juni 2009 09:55 schreef RickTheGreatest het volgende:
Nee, das kutterquote:Op maandag 29 juni 2009 09:55 schreef RickTheGreatest het volgende:
Da's 3 grote fouten in 1 zin. Dat jij kan typen met je IQ van 56 is me een wonderquote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Faal, dat is kankerchil~!!1! EINZ
U wish u had a swagga like minequote:Op maandag 29 juni 2009 17:18 schreef D. het volgende:
[..]
Da's 3 grote fouten in 1 zin. Dat jij kan typen met je IQ van 56 is me een wonder
Ik geloof niet dat jij iets hebt wat ik zou willen, en zeker niet een taalgebruik waardoor iedereen die er toe doet mij uit zou lachenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
U wish u had a swagga like mine
Alberto Stegeman, bitch!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:35 schreef patty het volgende:
Welke achterlijke droplul is hier eigenlijk mee begonnen en willen jullie daar eens heel snel mee kappen?
quote:Subklacht: Michael Jackson dood![]()
Ja is goed neuken?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:53 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Alberto Stegeman, bitch!
[..]
Ga janken op de Dam
Er is niks mis met mijn taalgebruik. Mijn zinnen zijn vaak uiterst bekwaam samengesteld en uitsluitend van hoogwaardige kwaliteitquote:Op maandag 29 juni 2009 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij iets hebt wat ik zou willen, en zeker niet een taalgebruik waardoor iedereen die er toe doet mij uit zou lachen
Het feit dat je wel nederlands KAN schrijven maakt het feit dat je het niet doet eigenlijk alleen maar ergerquote:Op maandag 29 juni 2009 18:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Er is niks mis met mijn taalgebruik. Mijn zinnen zijn vaak uiterst bekwaam samengesteld en uitsluitend van hoogwaardige kwaliteit
Blijf nog liever maagd dan dat ik met jou neukquote:Op maandag 29 juni 2009 18:22 schreef patty het volgende:
[..]
Je moet toch ooit eens ontmaagd worden
En back on-topic
"a swagga"quote:Op maandag 29 juni 2009 17:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
U wish u had a swagga like mine
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:57 schreef ehqo het volgende:
Volgens mij was het die viespeuk van een Alberto Stegeman, met z'n hoofd.
[ afbeelding ]
"MIJN COLLEGA'S EN IK..."
quote:
Kutkick is een understatementquote:Op maandag 19 april 2010 17:02 schreef Wasmachinemann het volgende:
Dat is ie ook, Tevens verkapte kutkick.
Alberto komt ook uit Almeloquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:27 schreef Maraca het volgende:
Dus ik was net in de bieb hé.. zie ik het boek van Alberto Stegeman liggen. En ik kon hem zomaar pakken.. zonder dat ik een biebpasje heb! Dat dit kan in Nederland!
Dat dat kan in Amerikaquote:
quote:Ik vind hem leuk, roep het zelfs wel eens in het echt.![]()
En mijn man neemt het nu ook al over, tevens mijn dochter van 5 jaar.![]()
Beste post uit dit topic.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan zal ik tussen je dijen ketsen![]()
![]()
![]()
WHIIHHIHIHIHI OFMMGMGMGM HI-LA-RISCJH!!!111111111
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |