Mijn eigen wedstrijd goed voorspeldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
Ronde 9:
RKDEO - Centaur 2-0
Huiscactus United - TeamKoekje 2-3
SC diepFries - FC De Heining 3-1
Mette - Olde Veste 3-0
Maus United - Geckos 1-2
Totaal goals: 27
Herstelpuntquote:Op maandag 20 juli 2009 00:34 schreef NelisZ het volgende:
De score berekening van de laatste ronde zal even moeten wachten. Sinds ik XP service pack 3 heb geinstalleerd kan ik excel niet meer gebruiken. Hij vraagt om de installatie cd, en ik heb geen idee waar die ligt
Als iemand weet hoe ik dit anders kan oplossen graag, anders ga ik morgen wel op zoek...
update: het ging om Office Xpquote:Op maandag 20 juli 2009 00:34 schreef NelisZ het volgende:
De score berekening van de laatste ronde zal even moeten wachten. Sinds ik XP service pack 3 heb geinstalleerd kan ik excel niet meer gebruiken. Hij vraagt om de installatie cd, en ik heb geen idee waar die ligt
Als iemand weet hoe ik dit anders kan oplossen graag, anders ga ik morgen wel op zoek...
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:35 schreef NelisZ het volgende:
Het is weer geluktdus hier de uitslag van ronde 9:
RKDEO - Centaur 2-0
Huiscactus United - TeamKoekje 1-6
SC diepFries - FC De Heining 4-1
Mette - Olde Veste 4-1
Maus United - Geckos 0-5
[ afbeelding ]
quote:
9 puntenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:35 schreef NelisZ het volgende:
Het is weer geluktdus hier de uitslag van ronde 9:
RKDEO - Centaur 2-0
Huiscactus United - TeamKoekje 1-6
SC diepFries - FC De Heining 4-1
Mette - Olde Veste 4-1
Maus United - Geckos 0-5
[ afbeelding ]
lijkt me logisch als je excel nodig hebtquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
lijkt me logisch als je excel nodig hebtAls ik Word nodig heb ga ik ook niet Outlook installeren
Windows is een besturingssysteem en excel is software wat een besturingssysteem vereist om geinstalleerd te kunnen worden, dus waar slaat die outlook/word vergelijking op?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
lijkt me logisch als je excel nodig hebtAls ik Word nodig heb ga ik ook niet Outlook installeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |