Valt dat te vertalen?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:06 schreef M0NTANA het volgende:
http://fotboll.expressen.(...)ute-efter-rasmus-elm
broertje.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Valt dat te vertalen?
Ik neem aan dat dat familie is van die gast van Heerenveen.
Broertje. Bayern München, Marseille, PSG, Fulham, Sevilla en Valencia hebben ook interesse. John Steen Olsen, Ajax-scout in Scandinavië, laat in een reactie weten dat Ajax hem met meer dan gemiddelde interesse volgt.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Valt dat te vertalen?
Ik neem aan dat dat familie is van die gast van Heerenveen.
Obradovic is ook niet een gevestigde naam en die papadopolosgriek die nu bij genua zit was vorig jaar ook nog geen gevestigde naamquote:Op maandag 29 juni 2009 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wel leuk natuurlijk dat Ajax ook zo jong scout (zoals Elm en die Noor Skjelbred(??)), maar ik hoor liever wat meer gevestigde namen..
Ik doelde meer op het feit dat ik liever spelers zie komen die er direct kunnen staan.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Obradovic is ook niet een gevestigde naam en die papadopolosgriek die nu bij genua zit was vorig jaar ook nog geen gevestigde naam
moet ajax nou zelf die spelers gaan scouten of na 3 jaar voor 15 miljoen euro over gaan kopen van groningen/heerenveen/twente, tis ook nooit goedquote:Op maandag 29 juni 2009 15:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat ik liever spelers zie komen die er direct kunnen staan.
Papastathopoulos, Obradovic etc komen wel meteen voor een basisplaats in aanmerking.
Dat zal komen omdat jij die kent.. Voor de meeste Ajaxsupporters zijn een Obradovic en Papalaatmelos net zo onbekend en nieuw als Elm en Skjelbred voor jou.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat ik liever spelers zie komen die er direct kunnen staan.
Papastathopoulos, Obradovic etc komen wel meteen voor een basisplaats in aanmerking.
Beetje niveau? Hoe zijn de oefeningen? Wie is er goed / slecht?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Training is gewoon openbaar 's middags. Ik sta er nu in ieder geval.
Goeie gast, maar hier wordt je niet vrolijk vanquote:Zoals bekend meldde de internationals zich vandaag voor het eerst bij de ArenA. Ook Dennis Rommedahl heeft zich, na verhuurd te zijn geweest aan NEC, gemeld bij Ajax. De internationals hebben vrijwel alleen fysieke en medische tests ondergaan. De andere internationals die zich vandaag gemeld hebben zijn : Luis Suarez, Maarten Stekelenburg, Bruno Silva, Jeffrey Sarpong, Eyong Enoh, Gregory van der Wiel.
Rasmus Lindgren en Jan Vertonghen trainden vandaag overigens weer volop mee met de selectie. Zij trainden de afgelopen week nog apart van de groep.
Zit hem ook meer in de leeftijd he.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat zal komen omdat jij die kent.. Voor de meeste Ajaxsupporters zijn een Obradovic en Papalaatmelos net zo onbekend en nieuw als Elm en Skjelbred voor jou.
(tenzij men fanatiek FM speelt)
@mrsjaak2: Dat laatste natuurlijk.![]()
Halen ze Kennedy Bakircioglu en dan is het potdomme nog niet goed!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
FM zouden ze bij Ajax toch meer moeten gebruiken als hulpmiddel bij het scouten
Wie niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:16 schreef Jasza het volgende:
Wel grappig, als Elia straks de eerste 5 wedstrijden geweldig speelt dan is Cyberia wel blij dat we hem hebben gehaald of niet.
Elia is rechtsbenig toch? Dan kan hij toch ook net zo goed als rechtsbuiten worden geposteerd?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wie niet?
Feit is dat het gewoon een overbodige speler op dit moment is.
Stel dat Sulejmani de vorm te pakken krijgt, wat dan?
Jep.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:20 schreef toma het volgende:
[..]
Elia is rechtsbenig toch? Dan kan hij toch ook net zo goed als rechtsbuiten worden geposteerd?
Met het vooruitzicht dat Suárez waarschijnlijk volgend seizoen zal vertrekken is het misschien niet zo dom om nu alvast een vervanger voor hem te halen.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jep.
Sulejmani - Suarez - Elia
Geen grote afmaker, maar qua bewegelijkheid en snelheid wel echt een plaag voor elke verdediging lijkt me.
En Suarez dan? Als spits?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:20 schreef toma het volgende:
[..]
Elia is rechtsbenig toch? Dan kan hij toch ook net zo goed als rechtsbuiten worden geposteerd?
Alleen heb je dan wel een voorhoede van een paar turven hoog.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jep.
Sulejmani - Suarez - Elia
Geen grote afmaker, maar qua bewegelijkheid en snelheid wel echt een plaag voor elke verdediging lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |