quote:Op zondag 28 juni 2009 21:50 schreef RayMania het volgende:
Welke opties zijn er nog meer als Berg niet komt? Doorgaan met Cvitanich als #1-spits? Bodul langzaam brengen of toch iemand kopen?
Wat vind je zelf de beste optie?quote:
Dario kan het echt wel - daar heb ik het volle vertrouwen in. Alleen heb je met Suarez, Sulejmani en Cvitanich maar 3 echte toppers voorin, er van uitgaan dat Urby een linie gaat zakken.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:50 schreef RayMania het volgende:
Welke opties zijn er nog meer als Berg niet komt? Doorgaan met Cvitanich als #1-spits? Bodul langzaam brengen of toch iemand kopen?
Dat zou ik echt geldverspilling vinden, als is het maar 2 miljoen euro ofzo. Investeer liever in of een 30'er die ervaring heeft of een jongen van 21, 22, 23 die al zijn waarde heeft bewezen.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:54 schreef Suijk het volgende:
Die kerel van Ajax Cape Town, maar ja, daar winnen we volgens mij de oorlog ook niet mee.
Houden zo!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:56 schreef Suijk het volgende:
Rond Suarez is het wel stil he? Geen geruchten over hem?
Was jammer dat Dario veel geblesseerd was. Ik vind hem redelijk, maar vond hem nog niet overtuigend tegen de betere clubs.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dario kan het echt wel - daar heb ik het volle vertrouwen in. Alleen heb je met Suarez, Sulejmani en Cvitanich maar 3 echte toppers voorin, er van uitgaan dat Urby een linie gaat zakken.
Allemaal nog jonge spelers waarvan je (nog) niet weet of je er wat aan hebt. Ik heb liever een speler die er hoogstwaarschijnlijk staat. Iemand met al wat Eredivisie-ervaring (of een andere competitie). Naast Berg zou ik uit de Eredivisie niemand weten die bij Ajax in de spits kan.quote:Dat kan je deels wel opvangen met een Bodul, Martina, Zegelaar of andere jeugdspelers, maar daar moet gewoon een vierde basiswaardige speler bij, of dat nu Elia, Berg of ... is; zeker met een eventuele transfer van Suarez deze of volgende zomer.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad, een aanvallende middenvelder als backup voor een centrumspits.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:18 schreef Rumille het volgende:
Ik zou die Donovan wel bij Ajax willen zien. Back-up voor Cvitanich.
Die was toch al 27 ofzo?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zou ik echt geldverspilling vinden, als is het maar 2 miljoen euro ofzo. Investeer liever in of een 30'er die ervaring heeft of een jongen van 21, 22, 23 die al zijn waarde heeft bewezen.
Ja eensquote:Op zondag 28 juni 2009 22:18 schreef Rumille het volgende:
Ik zou die Donovan wel bij Ajax willen zien. Back-up voor Cvitanich.
Volgens mij heeft hij bij LA Galaxy ook wel eens in de spits gespeeldquote:Op zondag 28 juni 2009 22:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, een aanvallende middenvelder als backup voor een centrumspits.
Beter 10 miljoen voor Berg dan 9 voor Elia .quote:Op zondag 28 juni 2009 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Berg of niet, ik wil komend seizoen sowieso een nieuwe centrumspits in het prachtige shirt zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |