En lekker voor z'n familiequote:
Nouja wat die eilandbewoners uitvoeren is tot daar aan toe. Reken er echter op dat de komende weken in Nederland hetzelfde gaat gebeuren. Liever wat Bob Marley , Jack Jones , Eek -a - mouse op- de radio nu het zo fokking warm isquote:
Nut? Ik denk dat mensen 'm kopen omdat ze er nu naar willen luisterenquote:Op zondag 28 juni 2009 22:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat heeft het uberhaupt voor nut om uitgerekend nu zijn cd's te gaan kopen? Alsof die dingen straks nooit meer verkrijgbaar zijn.
Downloaden, branden, label printen, valse handtekening zetten en weer doorverkopen. Dat zal ze leren.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:51 schreef Slappy het volgende:
Ftd staat er ook vol meeMaar ik moest wel downloaden want me cd's liggen niet hier van hem
![]()
Oja, het boek heb ik ook nogquote:Op maandag 29 juni 2009 01:52 schreef isogram het volgende:
Ik vind het ziek. Wie er ook doodgaat, er komt altijd zo'n meute achteraan die dan ineens een cd of boek van de overleden artiest gaat kopen.
Nee, maar als ze de pijp uit zijn worden de cd's meteen een stuk goedkoper he.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:03 schreef geenfiets het volgende:
moet iemand eerst dood zijn om zijn muziek mooi te vinden en te kopen?
Het feit dat zijn 50 concerten binnen no-time uitverkocht waren zegt toch wel dat ie ook voor zijn dood populair wasquote:Op maandag 29 juni 2009 08:23 schreef Megumi het volgende:
Triest dat zijn dood hem weer populair maakt.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nut? Ik denk dat mensen 'm kopen omdat ze er nu naar willen luisteren
Ach, dat is vrij onschuldig vergeleken met sommige krantenkoppen:quote:Op maandag 29 juni 2009 01:52 schreef isogram het volgende:
Ik vind het ziek. Wie er ook doodgaat, er komt altijd zo'n meute achteraan die dan ineens een cd of boek van de overleden artiest gaat kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |