Ik zie geen directe link naar een post, maar heb het even opgeruimd.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:34 schreef Blawh het volgende:
Het Joop Munsterman topic #3: Held van beroep
Het merendeel wel. Dus houden we het voorlopig zo, ook koetjes en kalfjes slowchat proberen we in te perken.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
AFC Ajax # 1353 Vol verwachting klopt ons hart
linkje naar mijn post over versteegrobjes. Ben het duidelijk niet eens met jullie regeling over versteegrobjes.
Je moet op die stommequote:Op maandag 6 juli 2009 02:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom linkt die posticon niet meer door naar de desbetreffende post? Fucking irritant!
klikken.
Ik zie nu pas dat als je daar op klikt, je pagina naar die post toe scrollt, maar het komt niet meer in de adresbalk te staan idd.quote:Op maandag 6 juli 2009 02:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom linkt die posticon niet meer door naar de desbetreffende post? Fucking irritant!
Ik had een topic in FB geopend. En het is instelbaar via opties > weergave > smooth scrolling op nee zetten.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:33 schreef RayMania het volgende:
Je moet op die stomme [ afbeelding ] klikken.
Geen idee wie dit briljante idee heeft verzonnen!
Kijk dan ook even naar de mod slowchat bagger in het FC Groningen topic.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:38 schreef Prosac het volgende:
ook koetjes en kalfjes slowchat proberen we in te perken.
Lul.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |