Precies.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
In een jongeman z'n gespierde arm willen knijpen is gay.
Ach meis, was jij het soms en durfde je toen niet?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Je verdiende een knal op je ogen eigenlijk.
Hoezo joh? Gefrustreerd? Komt dit je bekend voor?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:54 schreef Buschetta het volgende:
Ken precies het soort dat TS is.
Zo'n relnicht die totaal niet z'n grenzen kent. Andere mensen lastig valt tijdens het uitgaan. En dan bij z'n "girlfriends" loopt te janken dat iedereen in de club homof00b is.
En zo niet dan ben je alsnog een dwaas die een flinke tik op z'n bek nodig heeft.
Maar je wil wel voelen?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoezo joh? Gefrustreerd? Komt dit je bekend voor?
Lucht je hart vriend!
Ben ik degene die homo is?Ik loop niet te pronken met mijn net 3 weken getrainde bicep
Heul wel!quote:Op zondag 28 juni 2009 20:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoezo joh? Gefrustreerd? Komt dit je bekend voor?
Lucht je hart vriend!
Ben ik degene die homo is?Ik loop niet te pronken met mijn net 3 weken getrainde bicep
Nee hoor, ik vroeg het hem om hem even goed op zijn plek te zetten. En dat stond hij, hij kapte er gelijk mee.quote:
Nee. Ik ga niet in een hempje stappen. Jij bent gewoon zo'n blije gast die irritant doet. Ondanks dat de gespierde jongen zwaar fout is met zn hempje ben jij natuurlijk wel een beetje gay om zoiets te vragen.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ach meis, was jij het soms en durfde je toen niet?
Hij was niet gespierdquote:Op zondag 28 juni 2009 20:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee. Ik ga niet in een hempje stappen. Jij bent gewoon zo'n blije gast die irritant doet. Ondanks dat de gespierde jongen zwaar fout is met zn hempje ben jij natuurlijk wel een beetje gay om zoiets te vragen.
wat is dus de conclusie: TS is iemand met iq lager dan 100 en eq ook lager dan 80.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:02 schreef timmmmm het volgende:
TS had van te voren niet door dat dit topic in zijn gezicht zou ontploffen
Hij was niet gespierdm maar toch zet je het woord gespierd in de TT? Ik snap er niks meer van.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij was niet gespierdIk weet niet wat jij onder 'semi' verstaat?
En het sociale vermogen van een breinaald.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:04 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
wat is dus de conclusie: TS is iemand met iq lager dan 100 en eq ook lager dan 80.
"zuurstok" ?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heul wel!en jij wil zeker ook zijn zuurstok zuigen.
heheh aan zijn ingeschrompelde steroidenlulletje zekerquote:Op zondag 28 juni 2009 20:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heul wel!en jij wil zeker ook zijn zuurstok zuigen.
Het is wel een saai verhaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |