Inderdaad, wat een enge vent zeg die Uri Gellar en wat een stukje komedie voerde hij op na het overlijden van MJquote:Op zondag 28 juni 2009 21:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Uri Gellar had al vanaf 2003 geen contact meer met MJ, toen hij die gluiperige Martin Bashir bij hem aangesmeerd had. Later noemde hij hem nog een antisemiet. Nu is het weerzo'n peer.
Ik wel. Kindjes redden. Kon je de boeven ondersteboven moonwalken of met je gleufhoed neer'schieten' door hem te gooien. Met heel de tijd de beat van smooth criminal op de achtergrond.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snapte niets van dit spel!
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:11 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]Boris
Die ziet de kans schoon om zijn eigen non-existente carriere weer even wat leven in te blazen.
http://www.gametrailers.c(...)ttack/44106?type=flv Ik zie het hier netquote:Op zondag 28 juni 2009 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wel. Kindjes redden. Kon je de boeven ondersteboven moonwalken of met je gleufhoed neer'schieten' door hem te gooien. Met heel de tijd de beat van smooth criminal op de achtergrond.
Omdat ie bang is dat die kinderen dan ook zijn ziektes krijgen? Kanker en dat huidprobleem, weet niet in hoeverre dat overdraagbaar is. Of hoe noem je datquote:Op zondag 28 juni 2009 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom zou Michael trouwens überhaupt andermans sperma gaan gebruiken? En waarom dan bij Prince en Paris wel maar bij Blanket niet
Maar Blanket mag die ziektes wel krijgen?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:24 schreef wapwip het volgende:
[..]
Omdat ie zoveel ziektes heeft (kanker en dat huidprobleem), en bang is dat die kinderen die dan ook krijgen. Gok ik.
godver, had ik net me post aangepost quote je hem te snelquote:Op zondag 28 juni 2009 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar Blanket mag die ziektes wel krijgen?
Wie zegt dat dat wel zijn sperma was?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar michael zei eerst ook dat hij een echte relatie heeft gehad met de moeder van Blanket en later zei hij dat ze geinsemineerd was met zijn sperma.quote:
Michael zei ook dat hij Debbie geneukt hadquote:Op zondag 28 juni 2009 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar michael zei eerst ook dat hij een echte relatie heeft gehad met de moeder van Blanket en later zei hij dat ze geinsemineerd was met zijn sperma.
En dat ie alleen zijn neus 2 keer heeft laten doenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Michael zei ook dat hij Debbie geneukt had
Met wat poen kun je sperma overal halen hoor.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
Gaawdd, alsof het ineens wél waar is als Debbie het zegt.
Vooralsnog claimed niemand dat hij de vader van Blanket is ipv Michael, dus waarom zou ie dan Blanket wel met zijn eigen sperma maken, maar Paris en Prince niet
Ja, wat heeft dat er in godsnaam mee te makenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met wat poen kun je sperma overal halen hoor.
Misschien wist Michael hier niks van.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
Vooralsnog claimed niemand dat hij de vader van Blanket is ipv Michael, dus waarom zou ie dan Blanket wel met zijn eigen sperma maken, maar Paris en Prince niet
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie zegt dat alles wat Debbie zegt wel waar is?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, mensen hier. Als ik zeg Michael zegt het is het hahahaha maar als Debbie het zegt is het ineens wel waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie zegt dat alles wat Debbie zegt wel waar is?
Het is allemaal 1 grote leugen en die kindertjes worden daar de dupe van. Of Michael Jackson nu wel of niet hun biologische vader is, hij is de vader die ze altijd gekend hebben en die moeten ze nu missen, datis al triest genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |