Inderdaad, wat een enge vent zeg die Uri Gellar en wat een stukje komedie voerde hij op na het overlijden van MJquote:Op zondag 28 juni 2009 21:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Uri Gellar had al vanaf 2003 geen contact meer met MJ, toen hij die gluiperige Martin Bashir bij hem aangesmeerd had. Later noemde hij hem nog een antisemiet. Nu is het weerzo'n peer.
Ik wel. Kindjes redden. Kon je de boeven ondersteboven moonwalken of met je gleufhoed neer'schieten' door hem te gooien. Met heel de tijd de beat van smooth criminal op de achtergrond.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snapte niets van dit spel!
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:11 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]Boris
Die ziet de kans schoon om zijn eigen non-existente carriere weer even wat leven in te blazen.
http://www.gametrailers.c(...)ttack/44106?type=flv Ik zie het hier netquote:Op zondag 28 juni 2009 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wel. Kindjes redden. Kon je de boeven ondersteboven moonwalken of met je gleufhoed neer'schieten' door hem te gooien. Met heel de tijd de beat van smooth criminal op de achtergrond.
Omdat ie bang is dat die kinderen dan ook zijn ziektes krijgen? Kanker en dat huidprobleem, weet niet in hoeverre dat overdraagbaar is. Of hoe noem je datquote:Op zondag 28 juni 2009 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom zou Michael trouwens überhaupt andermans sperma gaan gebruiken? En waarom dan bij Prince en Paris wel maar bij Blanket niet
Maar Blanket mag die ziektes wel krijgen?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:24 schreef wapwip het volgende:
[..]
Omdat ie zoveel ziektes heeft (kanker en dat huidprobleem), en bang is dat die kinderen die dan ook krijgen. Gok ik.
godver, had ik net me post aangepost quote je hem te snelquote:Op zondag 28 juni 2009 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar Blanket mag die ziektes wel krijgen?
Wie zegt dat dat wel zijn sperma was?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar michael zei eerst ook dat hij een echte relatie heeft gehad met de moeder van Blanket en later zei hij dat ze geinsemineerd was met zijn sperma.quote:
Michael zei ook dat hij Debbie geneukt hadquote:Op zondag 28 juni 2009 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar michael zei eerst ook dat hij een echte relatie heeft gehad met de moeder van Blanket en later zei hij dat ze geinsemineerd was met zijn sperma.
En dat ie alleen zijn neus 2 keer heeft laten doenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Michael zei ook dat hij Debbie geneukt had
Met wat poen kun je sperma overal halen hoor.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
Gaawdd, alsof het ineens wél waar is als Debbie het zegt.
Vooralsnog claimed niemand dat hij de vader van Blanket is ipv Michael, dus waarom zou ie dan Blanket wel met zijn eigen sperma maken, maar Paris en Prince niet
Ja, wat heeft dat er in godsnaam mee te makenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met wat poen kun je sperma overal halen hoor.
Misschien wist Michael hier niks van.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
Vooralsnog claimed niemand dat hij de vader van Blanket is ipv Michael, dus waarom zou ie dan Blanket wel met zijn eigen sperma maken, maar Paris en Prince niet
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie zegt dat alles wat Debbie zegt wel waar is?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, mensen hier. Als ik zeg Michael zegt het is het hahahaha maar als Debbie het zegt is het ineens wel waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie zegt dat alles wat Debbie zegt wel waar is?
Het is allemaal 1 grote leugen en die kindertjes worden daar de dupe van. Of Michael Jackson nu wel of niet hun biologische vader is, hij is de vader die ze altijd gekend hebben en die moeten ze nu missen, datis al triest genoeg.
En als een Debbie dit bericht de wereld in heeft gebracht al ze nooit een moeder voor die kinderen zijn, ze had die kindjes moeten beschermen tegen dit soort nieuws.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, mensen hier. Als ik zeg Michael zegt het is het hahahaha maar als Debbie het zegt is het ineens wel waarschijnlijk.
Ik ben het verder met je eens hoor. Voor hen is hij hun vader en voor hem zijn zij zijn kinderen dus ik vind het belachelijk dat dit bericht de wereld ineens in moest.
Pardon? Die jongen heeft net een leuk nieuw album uit, clipjes worden regelmatig gedraaid op TMF, en hij is op toernee....quote:Op zondag 28 juni 2009 21:11 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]Boris
Die ziet de kans schoon om zijn eigen non-existente carriere weer even wat leven in te blazen.
Dat vond men toen niet raar of nep oid?quote:When I had you to myself
I didnt want you around
Those pretty faces always made you
Stand out in a crowd
Then someone picked you from the bunch
One glance was all it took
Now its much too late for me
To take second look
(chorus)
Oh baby give me one more chance
To show you that I love you
Wont you please send me back in your heart
Oh darlin I was blind to let you go
But now since I see you in his arms
I want you back
Yes I do now
I want you back
Oo oo baby
Yeah yeah....naw....
Elke keer als ik die Kenny zie vraag ik me af of ie zelf pillen heeft geslikt.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:58 schreef beequeen het volgende:
Ik kijk nu naar CNN. Volgens zijn choreograaf Kenny Ortega was MJ helemaal klaar voor zijn London tour.
Kenny: He was fit, timeless and ageless.
Amenquote:Op zondag 28 juni 2009 22:07 schreef Shitney het volgende:
Het is gewoon treurig. Ik kan me herinneren dat ik als kind, toen ik zijn boek las, bedacht dat het zo zielig was dat de man geen vrienden had en dat ik hem heel graag zou willen uitnodigen om gewoon eens bij ons te komen logeren (![]()
![]()
). Dat leek me zo leuk voor hem, dat ie eens een gewoon leven zou kunnen hebben, met naar school gaan en televisie kijken en afspreken met vrienden en naar de sportclub gaan en dat soort dingen. (Dat zou je natuurlijk nooit van zijn lang zal ze leven moeten toegeven,
)
Datzelfde gevoel bekruipt me nu weer. Wat ontzettend treurig dat zelfs zijn dood om geld draait. Dat er welgeteld 1 dagje, of misschien nog niet eens zo lang, maar maar een paar uurtjes, gerouwd is, en dat toen het belangrijkste alweer werd "wie heeft de grootste scoop?" Wie biedt het meest? Wie verdient het meest?
De arme man is nog niet eens begraven. En de aasgieren hebben zijn lijk alweer kaalgevreten. Laten we hopen dat er een afterlife is. Dat gun ik hem echt. Een afterlife waarin mensen met je omgaan omdat je gewoon een toffe peer bent. Of omdat je zo leuk kan zingen. Waar ze je vertellen wanneer je een eikel bent, waar ze je troosten als je verdrietig bent, waar ze met je lachen en zuipen en basketballen. Waar je naar school gaat en verkering hebt en waar het geen reet uitmaakt of je nu miljardair bent of zwerver. Dat zou mooi zijn.
Lijken in random achtertuintjes begraven zijn ze sowieso geen fan van, gok ikquote:Op zondag 28 juni 2009 21:00 schreef N.icka het volgende:
Neverland...
Van de wiki , dus daar kan hij niet meer begraven worden
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:07 schreef Shitney het volgende:
Het is gewoon treurig. Ik kan me herinneren dat ik als kind, toen ik zijn boek las, bedacht dat het zo zielig was dat de man geen vrienden had en dat ik hem heel graag zou willen uitnodigen om gewoon eens bij ons te komen logeren (![]()
![]()
). Dat leek me zo leuk voor hem, dat ie eens een gewoon leven zou kunnen hebben, met naar school gaan en televisie kijken en afspreken met vrienden en naar de sportclub gaan en dat soort dingen. (Dat zou je natuurlijk nooit van zijn lang zal ze leven moeten toegeven,
)
Datzelfde gevoel bekruipt me nu weer. Wat ontzettend treurig dat zelfs zijn dood om geld draait. Dat er welgeteld 1 dagje, of misschien nog niet eens zo lang, maar maar een paar uurtjes, gerouwd is, en dat toen het belangrijkste alweer werd "wie heeft de grootste scoop?" Wie biedt het meest? Wie verdient het meest?
De arme man is nog niet eens begraven. En de aasgieren hebben zijn lijk alweer kaalgevreten. Laten we hopen dat er een afterlife is. Dat gun ik hem echt. Een afterlife waarin mensen met je omgaan omdat je gewoon een toffe peer bent. Of omdat je zo leuk kan zingen. Waar ze je vertellen wanneer je een eikel bent, waar ze je troosten als je verdrietig bent, waar ze met je lachen en zuipen en basketballen. Waar je naar school gaat en verkering hebt en waar het geen reet uitmaakt of je nu miljardair bent of zwerver. Dat zou mooi zijn.
Ik kan me dat nog wel herinneren. in de tekenfilmpjes werden dat soort liedjes dan op school gezongen, bij de lockers, en zong hij dat voor een meiske van zijn eigen leeftijd. En in de liveoptredens was het ook altijd erg kinderlijk, met de regenboogkleertjes.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag.. Toen MJ begon was ik nog lang niet geboren, maar als er nu meisjes van 18 over het leven ed zingen zegt men "Ah pff, wat weet zij er nou van man"
Maar MJ zong als broekie zulke dingen
[..]
Dat vond men toen niet raar of nep oid?
Die heb ik toevallig gisteren ademloos zitten bekijken op TMF! Pracht clip!quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:15 schreef Shitney het volgende:
Zoals je hoort gaat het intro ook over de zandbak, cookies & milk, school, enzo. Ze maakten er wel echt iets kinderlijks van.
Je moet niet vergeten dat in die tijd de wereld echt nog heel preuts was. En trouwens ook nog heel erg gesegregeerd. Het was helemaal niet normaal dat zwarte artiesten in blanke programma's optraden, ik hoorde gister Usher op MTV zeggen dat Michael Jackson de weg heeft vrijgemaakt voor elke zwarte celebrity van tegenwoordig en niet alleen voor muziek dus heel invloedrijk is geweest, maar ook voor de cultuur in zijn algemeenheid. Dat klopt ook wel denk ik, want voor de Jackson 5 zag je nooit zwarte artiesten op tv. Tenzij het ook echt in programmas voor zwarte mensen was, maar die had je in Europa eigenlijk helemaal niet, zulke programmas.quote:
alleen de audio file appaerently. Of je hebt een andere link dan ikquote:Op zondag 28 juni 2009 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
Oprah interview staat trouwens wel op torrentsites.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |