Voeckler is constant in beeldquote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er zijn niet veel Fransen die zo constant zijn.
Dat kunnen ze bij Bouygues al sinds 2005. Vandaar altijd die getelefoneerde demarrages van Voeckler.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:11 schreef Klonk het volgende:
wel handig, als de oortjes afgeschaft worden kunnen ze gratis bellen
Je bedoelt de demarrages waarmee Voeckler een zeer acceptabel palmares bij elkaar aan het fietsen is?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:30 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Dat kunnen ze bij Bouygues al sinds 2005. Vandaar altijd die getelefoneerde demarrages van Voeckler.
Neemt niet weg dat het vaak wel getelefooneerd overkomt... maar zijn palmares wordt wel beter dan de gemiddelde nederlandse tourrenner op dit momentquote:Op maandag 29 juni 2009 18:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je bedoelt de demarrages waarmee Voeckler een zeer acceptabel palmares bij elkaar aan het fietsen is?
Maar dat heeft ie ook niet nodig gehad om de held van Frankrijk te worden. Die gele trui heeft hem een 'legende' gemaakt in Frankrijk natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:24 schreef Leatherface het volgende:
Voeckler is wel goed voor een overwinning of 5 per seizoen. Een touretappe heeft ie weliswaar nog niet.
Zeg maar gerust elke Nederlandse Tourrenner buiten Thomas Dekker en misschien Steven de Jongh.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het vaak wel getelefooneerd overkomt... maar zijn palmares wordt wel beter dan de gemiddelde nederlandse tourrenner op dit moment
Ik zie hem ook liever naar Skil gaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik had het al veel eerder verwacht dat Skil of Vacansoleil eens wakker zouden worden. Na zijn 2e plaats in Olympia's Tour en 2e plaats in het eindklassement van de GP Ringerike (onderschat die koers niet). Maar goed, ben extra blij dat hij dit gisteren heeft bevestigd.
Ik vind overigens Skil wel een ploeg die beter bij hem zou passen. Hij zal daar ook meer vrijheden krijgen dan bij Vacansoleil.
quote:Ista niet naar Skil
Ista niet naar Skil 30 juni 2009 - Hoewel talloze websites het nieuws als zekerheid melden, is er volgens Skil-Shimano geen sprake van de komst van Kevyn Ista. De renner rijdt op dit moment voor Agritubel, de ploeg die aan het einde van het seizoen ophoudt te bestaan. Manager Iwan Spekenbrink van Skil-Shimano zegt niet te weten waar het gerucht vandaan komt. ,,We hebben niet eens met elkaar gesproken.''
Bron: Wielermagazine.com
Le Lay en Bouet rijden volgend jaar dus bij AG2R.quote:L'exode se poursuit. Après Maxime Bouet c'est au tour de David le Lay de signer chez ... AG2R-La Mondiale. Notre Costarmoricain, auteur d'une saison remarquable qui le place au 4ème rang de l'UCI-Europe Tour, s'est ainsi engagé pour deux ans dans la formation chambérienne. Outre le fait d'avoir éclaboussé de son talent le final de la Flèche Wallonne, David a brillé sur les courses par étapes enlevant les Trois Jours de Vaucluse puis le Circuit Sarthe-Pays de la Loire avant de terminer 2ème des Quatre Jours de Dunkerque puis 3ème du Tour de Bavière.
Las 't ook idd @ http://www.nu.nl/sport/20(...)-niet-naar-tour.htmlquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:44 schreef nodisch18 het volgende:
Ik lees net op nu.nl dat dekker niet naar de tour zou gaan vanwege epo gebruik in december 2007...
Artikel is onvolledig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Las 't ook idd @ http://www.nu.nl/sport/20(...)-niet-naar-tour.html
December 2007... Was dat niet eerder bekend
Ik niet echt (achteraf), maar klote blijft het wel.quote:
zeker klote. Ik had ook de ijdele hoop dat die arts niet te veel invloed had.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik niet echt (achteraf), maar klote blijft het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |