Als het aan Cris ligt niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
En rijdt de Belgisch kampioen nu mee in de Tour?

Ja, eerst in die aanval en dan naast elkaar gaan sprinten. Gilbert had gewoon de sprint aan moeten trekken voor Greg.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:58 schreef TheArt het volgende:
Wat heeft Silence gigantisch gefaald hier zeg

Boonen niet, ge-wel-dig Tommeke Tommekequote:Op zondag 28 juni 2009 17:58 schreef TheArt het volgende:

Of het gat laten vallen in die bochtencombinatie. Hij zat aan het wiel van Van Avermaet, maar wilde per se zelf dat hij het verkloot voor de hele ploeg.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, eerst in die aanval en dan naast elkaar gaan sprinten. Gilbert had gewoon de sprint aan moeten trekken voor Greg.

Om dezelfde reden zal Cadel het geel nooit naar Parijs rijden.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:58 schreef TheArt het volgende:

Ja, die 2 dingen zijn dan ook ontzettend goed vergelijkbaar.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden zal Cadel het geel nooit naar Parijs rijden.

Nope, alleen de Noorse, Luxemburgse, Italiaanse, Russische en Zwitserse.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:10 schreef franklop het volgende:
weinig kampioenentruien in de Tour zo dan (mocht boonen niet gaan)

Andy, na een solo van 70 kilometer.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:15 schreef Mr_DG het volgende:
Wie is er in luxemburg kampioen dan, een vd Schlecks?
Want dan hebben ze bij Saxo weer een stuk of drie kampioenstruien.

Top 5 moet zeker mogelijk zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Devolder er definitief af? Aan het sparen voor de Tour natuurlijk...

Ja omdat hij bang was contractbreuk ofzo te plegen, of is dat alweer oud nieuws?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat klopt half: hij overwoog nog voor zichzelf te rijden in het BK, maar liet deze optie liggen.

Ik denk het haast wel.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:49 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja omdat hij bang was contractbreuk ofzo te plegen, of is dat alweer oud nieuws?

Mits AG2R Roche opneemt, Roche zit in de preselectie.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:05 schreef TheArt het volgende:
Nicolas Roche kampioen van Ierland. Dus dat is normaal gesproken kampioenentrui nummero 6 in de Tour.

Ik zeg ook normaal gesproken. Maar de kans dat Roche gaat, is enorm groot.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mits AG2R Roche opneemt, Roche zit in de preselectie.

en de wit russische (Hutarovich) en ierse (roche) wellicht ookquote:Op zondag 28 juni 2009 18:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, alleen de Noorse, Luxemburgse, Italiaanse, Russische en Zwitserse.

och ja dan kunnen de nationale kampioenen zoals Breschel, Ljungqvist, Moerenhout, Boonen enzo in de Vuelta aantreden met hun truien, hebben ze daar ook nog wat kampioenen aan het vertrek.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en de wit russische (Hutarovich) en ierse (roche) wellicht ook
-edit- ik loop weer eens achter![]()

Beetje knullig idd.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:58 schreef TheArt het volgende:

ja, dat vond ik ook. Gilbert had niets van extra versnelling.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, eerst in die aanval en dan naast elkaar gaan sprinten. Gilbert had gewoon de sprint aan moeten trekken voor Greg.

Ik denk dat het uiteindelijk weinig had uitgemaakt, volgens mij kon Boonen nog wel wat sneller als het echt nodig was geweest. Gilbert had eventueel een gat kunnen laten vallen op Van Avermaet, maar dan had die even vroeg (of nog vroeger) moeten aangaan en hij viel nu al helemaal stil, dus dan waren ze er ook nog wel over gevlogen.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:21 schreef Beregd het volgende:
[..]
ja, dat vond ik ook. Gilbert had niets van extra versnelling.
Maar het was duidelijk dat gilbert het geen ploeggenoot gunde.

Ik had het al veel eerder verwacht dat Skil of Vacansoleil eens wakker zouden worden. Na zijn 2e plaats in Olympia's Tour en 2e plaats in het eindklassement van de GP Ringerike (onderschat die koers niet). Maar goed, ben extra blij dat hij dit gisteren heeft bevestigd.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:38 schreef Felagund het volgende:
Joost van Leijen heeft een aanbieding van Vacansoleil op zak, volgens de telegraaf.

Nopgal zielig van de lottorenners, niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijkbaar vond men Nuyens een enorm storende factor. Die zat zoals altijd weer enorm te slepen/profiteren (al had hij deze keer uiteraard een excuus), maar blijkbaar was dat genoeg om hem niets te gunnen.
Ja, dat las ik ook. Wat voor deal leukemans dan voor ogen had, snap ik ook niet.quote:Leukemans wilde wel een dealtje maken tégen de Lotto renners met Nuyens, maar ook daar was Nuyens niet in geïnteresseerd.

De een die niet achter de ander gaat en omgekeerd lijkt me.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:46 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook. Wat voor deal leukemans dan voor ogen had, snap ik ook niet.

Uberhaupt zien we de Franse en de Spaanse kampioenstrui het komende jaar niet terug in koersen van naam en faam. De koersen waar Bretagne - Schuller en Liberty Seguros in rijden worden enkel door lokale media uitgezonden. Gelukkig is het in Italië wel een grote naam geworden.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:10 schreef franklop het volgende:
weinig kampioenentruien in de Tour zo dan (mocht boonen niet gaan)

Champion zal wel weer opgepikt worden door een grotere ploeg lijkt me, dit is niet zijn eerste fraaie overwinning dit jaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:06 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Uberhaupt zien we de Franse en de Spaanse kampioenstrui het komende jaar niet terug in koersen van naam en faam. De koersen waar Bretagne - Schuller en Liberty Seguros in rijden worden enkel door lokale media uitgezonden. Gelukkig is het in Italië wel een grote naam geworden.

Absoluut. Samen met Julien Simon (bij Besson Chaussures) echt solliciterend naar een plek in een ProTour-ploeg.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Champion zal wel weer opgepikt worden door een grotere ploeg lijkt me, dit is niet zijn eerste fraaie overwinning dit jaar.

Dan zou ik eerder Jimmy Casper bij Besson Chaussures oppikken. Ik zie al die Franse koersen niet op tv maar als ik sec kijk naar de uitslagen van Simon dan zie ik daar nog geen aanleiding in om hem een plaats bij een pro cont ploeg of een protour ploeg toe te dichten.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut. Samen met Julien Simon (bij Besson Chaussures) echt solliciterend naar een plek in een ProTour-ploeg.

15e in het eindklassement van de Ster van Bessege, 7e in het eindklassement van de Haut Var, 19e in de GP Cholet, 23e in het Criterium International, 5e in het eindklassement van de Circuit de la Sarthe, 7e in Parijs-Camembert, 10e in de Tour du Finestre, 22e in de Ronde van Picardië, 13e in de GP Plumelec en 9e op het Frans kampioenschap.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:25 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder Jimmy Casper bij Besson Chaussures oppikken. Ik zie al die Franse koersen niet op tv maar als ik sec kijk naar de uitslagen van Simon dan zie ik daar nog geen aanleiding in om hem een plaats bij een pro cont ploeg of een protour ploeg toe te dichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |