abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71501810
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:02 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

De ASO en de UCI zijn ook medeschuldig aan het verdonkeremanen van deze uitslag.

Waar geld al niet goed voor is...
pi_71507209
Tja ik heb wel een zwak voor Euskatel. Maar als het dopegebruik er inderdaad structureel is dan moeten ze maar een andere hobby zoeken.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_71507421
Foto's Herentals - Vrouwen

1. Hannah Mayho
2. Nikki Harris
3. Dani King

zondag 2 augustus 2009 @ 12:00:37 #255
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_71533262
Misschien eens een leuke vraag om hier te plaatsen.
Op de meeste site's van wielerwedstrijden kan men het complete parcours plan downloaden.
Vaak zijn dit Excel bestanden, waarop de route tot op de meter nauwkeurig beschreven is.
Nu vroeg ik me eigenlijk af. Hoelang men vantevoren bezig is, om zoiets in elkaar te zetten.
Rijdt men de route gewoon met de auto, waarbij iemand op een laptop alle gegevens ingeeft, of is er een andere methode?
Net efkes anges
  zondag 2 augustus 2009 @ 16:11:06 #256
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_71540378
Wordt de ronde van Polen nog door Sporza of Eurosport uitgezonden, of is er anderzijds op internet een stream beschikbaar?
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_71544481
Borut Bozic wint de eerste etappe van de Ronde van Polen, in de massasprint voor Greipel. Leuk succes voor Vacansoleil.
  zondag 2 augustus 2009 @ 18:43:31 #258
11102 knep
Mountainfreak
pi_71544705
Idd, leuk voor Vacansoleil.

Wat een baggersite heeft die Ronde van Polen zeg.
pi_71545362
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:34 schreef TheArt het volgende:
Borut Bozic wint de eerste etappe van de Ronde van Polen, in de massasprint voor Greipel. Leuk succes voor Vacansoleil.
Netjes, Greipel in de sprint kloppen is geen sinecure.
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:48:05 #261
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_71546166
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 01:29 schreef du_ke het volgende:
Tja ik heb wel een zwak voor Euskatel. Maar als het dopegebruik er inderdaad structureel is dan moeten ze maar een andere hobby zoeken.
Igor Anton heeft vandaag de Subida Urkiola gewonnen. David Arroyo, winnaar van de vorige editie, werd vierde.

Koldo Fernandez heeft afgelopen vrijdag het Circuito de Getxo "Memorial Ricardo Otxoa" gewonnen.
That's...Montgomery Clift, honey!
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:15:23 #262
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_71562367
quote:
'Rabobank wil Alessandro Ballan'

Rabobank wil zich versterken met Alessandro Ballan. Dat zegt de wereldkampioen in de Italiaanse sportkrant La Gazetta dello Sport. Een vertrek bij zijn huidige ploeg Lampre is nabij. "Ik heb mij altijd goed gevoeld bij Lampre, maar ik denk dat onze wegen zullen scheiden", aldus Ballan.

Hij is niet tevreden met het contract dat manager Saronni hem voorlegde. "Ik heb een voorstel gekregen om mijn contract met één jaar te verlengen, maar daar kan ik niet mee akkoord gaan."

Er is genoeg interesse voor Ballan. "Astana, Sky, Rabobank en Team RadioShack hebben al geīnformeerd. Met Armstrong in één team rijden zou fantastisch zijn."
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:18:31 #263
67640 SaintOfKillers
pi_71562452
quote:
De Ketele valt zwaar en breekt nekwervel

Na een 120-tal kilometer in de GP Bochum kwam Kenny De Ketele (Topsport Vlaanderen-Mercator) zwaar ten val. 'Kenny heeft heel veel geluk gehad, zeggen de artsen in Bochum', aldus sportdirecteur Walter Planckaert.

'Er werd een barst in een nekwervel vastgesteld. Een breuk had tot verlamming geleid. Bij het overbrengen naar de kliniek knalde de ambulance tegen een andere wagen. Opnieuw had Kenny geluk. Hij lag met zijn voeten in de rijrichting en kon de klap wat opvangen. Lag hij anders, dan was het wellicht fataal afgelopen.' De Ketele wordt wellicht vandaag overgebracht naar België. Zijn vrouw Sara bevalt eind deze week van hun eerste kindje.
(voor het stukje in het vet uiteraard)
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_71562835
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:18 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

(voor het stukje in het vet uiteraard)
Wat een prutsers
Doet me denken aan die gasten bij het schaatsen die ook een schaatser lieten vallen
pi_71571225
Zit nu de Ronde van Polen te kijken op eurosport.

Ik moet zeggen dat het land toch lang niet zo grauw en verloederd op me overkomt, als dat het vaak geschetst wordt. De wegen zien er bijvoorbeeld toch redelijk geplaveid uit. Veel groen ook.

Maar misschien dat ze alleen in de welgestelde delen van het land rijden.
pi_71572414
Waar zat Davis vandaag? Valt me een beetje tegen. Of moet hij de sprint aantrekken voor zijn ploegmaat Wouter Weyland. Laatstgenoemde eindigde vandaag trouwens niet in de top 15.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:36:57 #267
67640 SaintOfKillers
pi_71574037
quote:
Saxo Bank haalt derde Luxemburger

Saxo Bank heeft na Fränk en Andy Schleck een derde Luxemburger aan zijn ploeg toegevoegd. Het gaat om Laurent Didier, een 25-jarige landgenoot van de broertjes. Vanaf 2010 gaat Didier deel uitmaken van de ploeg van Bjarne Riis.

De Luxemburger komt dit seizoen uit voor het Deense Designa Køkken. Hij werd in zowel de weg- als de tijdrit tweede in het Luxemburgs kampioenschap. Zijn vader Lucien was in het verleden ploeggenoot van Bernard Hinault.
pi_71586508
Graeme Brown vijfde. Niet slecht natuurlijk, maar hij lijkt mij momenteel toch ietsje minder dan in het vroege voorjaar.

Toch verdient hij wel wat credits bij Rabo. Hij rijdt geenszins slecht.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:16:03 #271
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71600367
[quote]Ondergewaardeerde Flecha verlaat Rabobank
Juan-Antonio Flecha gaat na vier jaren trouwe dienst Rabobank verlaten. De Spanjaard, die ook dit jaar in de Tour weer veel werk opknapte voor Oscar Freire, voelt zich ondergewaardeerd en legde daarom een nieuw bod van de Nederlandse ploeg naast zich neer. Flecha lijkt nu op weg naar de nieuwe Engelse formatie Sky, waar hij ploegmakker zou worden van Edvald Boasson Hagen en Thomas Lövkvist. (svm)[/quote]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:32:24 #272
67640 SaintOfKillers
pi_71600756
quote:
Manager ziet Niels Albert op de weg floreren

Niels Albert won zondag de koninginnerit in de Ronde van de Elzas, een erg zware etappe in de Vogezen met de Platzerwasel, de Hundsrück en de eindstreep boven op de Ballon d'Alsace. Is de wereldkampioen veldrijden voorbestemd voor een carričre op de weg? 'Ik weet het niet en ik ben er ook niet mee bezig', zegt Albert in de Concentra-kranten. 'Ik ben veldrijder in hart en nieren en wil mijn regenboogtrui tonen.'
Manager Christoph Roodhooft ziet Albert wel schitteren op de weg.

'Ik weiger boude voorspellingen te doen, maar Niels is zeker een toprenner', zegt Roodhooft in de kranten van De Persgroep. 'Hij klopte eerder dit jaar Vogondy in een tijdrit en versloeg in Dentergem Nuyens en De Waele. Niels is geen klimmer zoals Jurgen Van den Broeck. Maar als hij er zich op toelegt kan hij met de besten wedijveren op hellingen van zeven of acht kilometer.'

Welke wedstrijden zijn dan het meest geschikt voor Albert?

'Geen grote ronde,' zegt Roodhoofdt. 'Maar wel klassiekers als de Waalse Pijl of Luik-Bastenaken-Luik. Maar nog eens, dat is verre toekomstmuziek.''
Hij heeft een zwakkere tijdrit (of misschien is minder sterk een betere omschrijving), maar voor de rest heeft hij ondertussen al bewezen dat hij zeker even veel op de weg te zoeken heeft als een Boom.
pi_71601049
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Hij heeft een zwakkere tijdrit (of misschien is minder sterk een betere omschrijving), maar voor de rest heeft hij ondertussen al bewezen dat hij zeker even veel op de weg te zoeken heeft als een Boom.
Inderdaad, hij kan het denk ik ver schoppen in de klassiekers en kan het blijkbaar afmaken. Inderdaad, net als Boom. Alleen Boom is inderdaad ontzettend sterk in de tijdrit.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:20:22 #274
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_71603931
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:16 schreef Szura het volgende:
[quote]Ondergewaardeerde Flecha verlaat Rabobank
Juan-Antonio Flecha gaat na vier jaren trouwe dienst Rabobank verlaten. De Spanjaard, die ook dit jaar in de Tour weer veel werk opknapte voor Oscar Freire, voelt zich ondergewaardeerd en legde daarom een nieuw bod van de Nederlandse ploeg naast zich neer. Flecha lijkt nu op weg naar de nieuwe Engelse formatie Sky, waar hij ploegmakker zou worden van Edvald Boasson Hagen en Thomas Lövkvist. (svm)
[/quote]

Ik las het bericht ook inderdaad. Erg zonde..
Maar daarna moest ik gelijk denken dat waarschijnlijk binnenkort de volgende kop de kranten siert.
Maaskant in 2010 bij Rabo.
Net efkes anges
pi_71606785
quote:
Vinokourov maakt 'grote comeback' in het peloton

CASTILLON-LA-BATAILLE - Alexandre Vinokourov (35) keerde dinsdag terug in het wielerpeloton. De Kazachse renner stond aan de start van het natourcriterium van Castillon-la-Bataille in Frankrijk. 'Vino' werd tijdens de tour van 2007 betrapt op bloeddoping en kreeg toen een schorsing van twee jaar.
'Dit is mijn grote comeback', vertelde Vinokourov voor de start aan de journalisten. 'Het voelt geweldig om opnieuw een koersbroek aan te hebben, het is alsof ik weer deel uitmaak van de familie', aldus de Kazach.

Vinokourov verscheen in een bijzonder shirt aan de start. Daarop stonden geen namen van sponsors, maar wel een foto van hemzelf en het opschrift 'Vino 4 Ever'. De Kazach verzekerde dat hij bij zijn volgende wedstrijd ( De Tour de l'Ain van 9 tot 12 augustus) weer zal rijden voor Astana.

Na de positieve test van Vinokourov in de Tour van 2007 moesten alle renners van Astana de ronde verlaten. In 2008 werd het team niet uitgenodigd voor de rittenkoers. Dit jaar keerde het team terug in de Tour met onder andere Alberto Contador en Lance Armstrong, die respectievelijk eerste en derde eindigden.

Bron: sportwereld.be
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')