abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71066634
Erwin Koen zou misschien nog niet eens een slechte zijn, maar de meeste spelers die in Team VVCS speelden op het toernooi in Frankrijk waren niet echt toppers.

Dit waren ze: Barry Ditewig, Maarten Woudenberg, Robin Faber, Thomas Litjens, Lion Axwijk, Christy Bonevacia, Pascal Heije, Kiki Musampa, Rocky Siberie, Nordin Wooter, Erwin Koen, Roy Ouwerkerk, Howard Nedd, Geoffrey Verweij, Henk Baum, Yassine Assa, Marcio Junqueira, Urgel Wijnaldum en Jamal Dibi.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:30:47 #177
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_71067045
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:19 schreef methodmich het volgende:
Erwin Koen zou misschien nog niet eens een slechte zijn, maar de meeste spelers die in Team VVCS speelden op het toernooi in Frankrijk waren niet echt toppers.

Dit waren ze: Barry Ditewig, Maarten Woudenberg, Robin Faber, Thomas Litjens, Lion Axwijk, Christy Bonevacia, Pascal Heije, Kiki Musampa, Rocky Siberie, Nordin Wooter, Erwin Koen, Roy Ouwerkerk, Howard Nedd, Geoffrey Verweij, Henk Baum, Yassine Assa, Marcio Junqueira, Urgel Wijnaldum en Jamal Dibi.
Thomas Litjens is zelfs ex-Roda 2, die is toendertijd zijn geluk gaan beproeven in Engeland en Schotland. Heeft nog bij Falkirk gebald
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:45:48 #178
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_71067520
http://www.venlonaren.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2904&Itemid=1

Komop zeg. Moet Roda echt in Midden Limburg gaan vissen naar publiek?
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:55:36 #179
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_71067842
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:45 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
http://www.venlonaren.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2904&Itemid=1

Komop zeg. Moet Roda echt in Midden Limburg gaan vissen naar publiek?
Als je je wil profileren als de club van Limburg wel. En alle respect voor VVV, maar wat hebben die de laatste 15 jaar bereikt? Kampioen worden in de Jupiler League wil niet zeggen dat je je mag meten met de grote jongens, blijf eerst maar eens een paar jaar in de Eredivisie, dan kunnen jullie je misschien meten met Heracles...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:02:24 #180
pi_71068072
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:55 schreef RD4 het volgende:

[..]

Als je je wil profileren als de club van Limburg wel. En alle respect voor VVV, maar wat hebben die de laatste 15 jaar bereikt? Kampioen worden in de Jupiler League wil niet zeggen dat je je mag meten met de grote jongens, blijf eerst maar eens een paar jaar in de Eredivisie, dan kunnen jullie je misschien meten met Heracles...
Ik zie het nut er gewoon totaal niet van in. De afgelopen decennia zijn jullie het succesvolst van Limburg geweest, maar waarom zou je dan nou ineens fans gaan krijgen in Midden Limburg? Voor VVV heeft het zin om zich daar bekend te maken. VVV is de laatste tijd aan een groei bezig en Weert en Roermond liggen zowel topografisch als cultureel gezien dichter bij Venlo dan bij Kerkrade.

Waarom zou men in Midden Limburg ineens massaal voor Roda warmlopen?
Messin' with the Kid.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:08:13 #181
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71068273
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:02 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Waarom zou men in Midden Limburg ineens massaal voor VVV warmlopen?
Kan men in Venlo wel iets zonder naar Roda te wijzen?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:08:53 #182
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71068300
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:47 schreef planethugo het volgende:
Litjens komt toch uit de jeugd van roda ofniet? Heeft iig nooit het eerste elftal gehaald volgens mij. Echt zo een speler die het nergens gemaakt heeft maar toch meestal bij een 3de divisieclub terecht komt. Kan je beter een echte baan gaan zoeken.

Maaruh Linssen bij team vvcs? of heeft ie daar een bijbaantje

Als je gratis wil shoppen kan je ook op http://www.transfervrijevoetballers.nl/ kijken
Die Litjens heeft toch eens stage gelopen bij Chelsea...
Meen me vaag te herinneren dat hij dat zelf betaald heeft
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:10:37 #183
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_71068356
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:02 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Ik zie het nut er gewoon totaal niet van in. De afgelopen decennia zijn jullie het succesvolst van Limburg geweest, maar waarom zou je dan nou ineens fans gaan krijgen in Midden Limburg? Voor VVV heeft het zin om zich daar bekend te maken. VVV is de laatste tijd aan een groei bezig en Weert en Roermond liggen zowel topografisch als cultureel gezien dichter bij Venlo dan bij Kerkrade.

Massaal niet maar het is het proberen wel waard. Het is simpelweg een zogenaamd 'grijs' gebied waar veel te winnen valt. Van Roermond naar het PLS is nog geen half uurtje over de snelweg. Naar Venlo zal dat niet veel sneller zijn gok ik even snel.

Moet wel lachen om die schrijfstijl in dat bericht op die site. Net zo een arrogante stijl als op fortunahome waar ze denken dat fortuna jaren achter elkaar de CL gewonnen heeft. En dan noemen ze roda altijd arrogant
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:06:09 #184
pi_71070380
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:08 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Waarom zou men in Midden Limburg ineens massaal voor VVV warmlopen?
Omdat VVV de laatste jaren sportief alleen maar groeit, ook al zijn wij nog niet zo groot als jullie, we hebben wel een stijgende lijn. En Roda is ten opzichte van een aantal jaren terug alleen maar slechter geworden. En zeker met de Sporting Limburg ellende van afgelopen seizoen trek je geen nieuw publiek.

Aangezien VVV de afgelopen paar jaar veel goed nieuws heeft gekend (iets waar vroeg of laat ook wel weer een einde aan zal komen) zullen mensen eerder geneigd zijn naar Venlo te gaan dan naar Kerkrade.
quote:
In dit geval lijkt het me juist andersom. Kan Roda niet tegen hun tegenvallende toeschouwersaantallen en gaan ze daarom in het achterland van VVV zoeken?
Messin' with the Kid.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:07:58 #185
pi_71070448
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:10 schreef planethugo het volgende:

[..]

Massaal niet maar het is het proberen wel waard. Het is simpelweg een zogenaamd 'grijs' gebied waar veel te winnen valt. Van Roermond naar het PLS is nog geen half uurtje over de snelweg. Naar Venlo zal dat niet veel sneller zijn gok ik even snel.
Qua afstand is Roermond-Venlo iets van 30 km. Roermond-Kerkrade is ruim 2 keer zo ver. Ik weet niet hoe het qua tijd zit.
quote:
Moet wel lachen om die schrijfstijl in dat bericht op die site. Net zo een arrogante stijl als op fortunahome waar ze denken dat fortuna jaren achter elkaar de CL gewonnen heeft. En dan noemen ze roda altijd arrogant
Leg uit...
Messin' with the Kid.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:17:01 #186
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_71070845
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:07 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Qua afstand is Roermond-Venlo iets van 30 km. Roermond-Kerkrade is ruim 2 keer zo ver. Ik weet niet hoe het qua tijd zit.
[..]

Leg uit...
teksten als 'Men wordt zenuwachtig in Kerkrade...', 'Het tekent het verval van Roda JC', 'stroomde Midden-Limburg massaal richting Venlo', ' is het logisch dat de Midden-Limburgse voetballiefhebber weer voor VVV gaat kiezen'

Zo een toontje alsof vvv het beloofde land is en massa's mensen uit midden limburg trekt. Nergens op gebaseerd en het komt mij een tikkeltje hooghartig over.

Maar verder heb ik nog niets tegen VVV, alleen dat ze steeds Roda opzoeken als vijand begint langzamerhand ook wederzijds te worden
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:23:45 #187
pi_71071107
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:17 schreef planethugo het volgende:

[..]

teksten als 'Men wordt zenuwachtig in Kerkrade...', 'Het tekent het verval van Roda JC', 'stroomde Midden-Limburg massaal richting Venlo', ' is het logisch dat de Midden-Limburgse voetballiefhebber weer voor VVV gaat kiezen'

Zo een toontje alsof VVV het beloofde land is en massa's mensen uit midden limburg trekt. Nergens op gebaseerd en het komt mij een tikkeltje hooghartig over.

Maar verder heb ik nog niets tegen VVV, alleen dat ze steeds Roda opzoeken als vijand begint langzamerhand ook wederzijds te worden
Ikzelf ben daar niet zo fanatiek in. Maar bij VVV hebben bij gebrek aan echte rivalen MVV en Roda als rivalen benoemd. Maar vijanden is erg veel gezegd. Heel erg veel. Er lopen wel wat idioten rond hier, maar de afkeer tegen Roda is echt niet zo extreem.

En ja. De mensen van venlonaren.nl kunnen nogal fanatiek zijn. Vergeef het ze. Feit is wel dat Midden Limburg al sinds jaar en dag achterland is van Fortuna en VVV. Dus ze zijn er niet blij mee dat Roda daar nou ook gaat zitten wroeten.

Maar neem dat 'anti' geluid nou maar niet te serieus. Het grootste kabaal wordt altijd tegen MVV gemaakt en zelfs dat kan je nog niet eens als een rivaliteit bestempelen.
Messin' with the Kid.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:57:50 #188
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71072237
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:06 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Omdat VVV de laatste jaren sportief alleen maar groeit, ook al zijn wij nog niet zo groot als jullie, we hebben wel een stijgende lijn. En Roda is ten opzichte van een aantal jaren terug alleen maar slechter geworden. En zeker met de Sporting Limburg ellende van afgelopen seizoen trek je geen nieuw publiek.

Aangezien VVV de afgelopen paar jaar veel goed nieuws heeft gekend (iets waar vroeg of laat ook wel weer een einde aan zal komen) zullen mensen eerder geneigd zijn naar Venlo te gaan dan naar Kerkrade.
[..]

In dit geval lijkt het me juist andersom. Kan Roda niet tegen hun tegenvallende toeschouwersaantallen en gaan ze daarom in het achterland van VVV zoeken?
Juist na al die shit zat het PLS vorig jaar voller dan 'ooit', er zat 3x zoveel volk als in de Koel past. Roda wilt haar achterland uitbreiden. De grens over is geen optie (Aachen, Gladbach, S04 en de andere kant is Racing Genk), en dan ga je dus eigenlijk automatisch 'naar boven' kijken.

Wat is er nu eigenlijk mis met de update op Koempel.nl (een website van iemand uit Midden/Noord Limburg trouwens) dat Roda juist dergelijk initiatieven moet tonen ipv. VVV?

Neem bv. de huldiging van jullie promotie. Aldus de media was dat voor zowel jullie fans als sponsoren een 'Roda's degradatie' feestje terwijl je zelf net kampioen van de Jupiler League geworden bent.
Planning:
-
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:18:23 #189
pi_71072818
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:57 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Juist na al die shit zat het PLS vorig jaar voller dan 'ooit', er zat 3x zoveel volk als in de Koel past. Roda wilt haar achterland uitbreiden. De grens over is geen optie (Aachen, Gladbach, S04 en de andere kant is Racing Genk), en dan ga je dus eigenlijk automatisch 'naar boven' kijken.
Je komt terecht in achterland waar je vrij weinig te zoeken hebt. Toegegeven, die regio heeft zelf geen professionele voetbalclub, maar zit ingeklemd tussen Eindhoven, Venlo en Sittard. En dat is al te merken aan de voetballiefhebbers daar. Roda heeft daar gewoon niks te zoeken. Het heuvelland zou veel meer voor de hand liggen.
quote:
Wat is er nu eigenlijk mis met de update op Koempel.nl (een website van iemand uit Midden/Noord Limburg trouwens) dat Roda juist dergelijk initiatieven moet tonen ipv. VVV?
Helemaal niks. Jij stelt alleen dat:
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:08 schreef DarkShine het volgende:
En daarop zei ik dat daar hier geen sprake van was. VVV begint met 'klantenwinning' in de omgeving Weert/Roermond en Roda wil in aller ijl hetzelfde.
quote:
Neem bv. de huldiging van jullie promotie. Aldus de media was dat voor zowel jullie fans als sponsoren een 'Roda's degradatie' feestje terwijl je zelf net kampioen van de Jupiler League geworden bent.
'Aldus de media' en daar ga je al gigantisch in de fout. Spreek eens met een VVV'er in plaats van blind op L1 of (nog erger) de NOS te vertrouwen.
Er was helemaal geen sprake van een Roda degradatie feestje. Het enige stekende wat er hier te horen was, was 'Alle sjengen zijn homo' en 'Helemaal niks voor MVV'.

De media en Hai Berden noemen VVV - Fortuna een derby. Dat laat toch al zien wat voor gigantische oogkleppen ze op hebben.
Messin' with the Kid.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:53:04 #190
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_71073643
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:06 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat je beter je huiswerk moet doen. Al 3 of 4 jaar achter elkaar worden de gemiddelde toeschouwersaantallen bij Roda hoger met als uitschieter dit jaar. Ondanks de tegenvallende prestaties. Tevens zijn we sinds 1997 pas 3x buiten de top 10 geeindigd. Met dit seizoen als negatief dieptepunt.

Als ik dan het pendelen tussen de ere- en 1e divisie van VVV succes moet noemen....zoals eerder door mij gezegd, probeer eerst maar eens erin te blijven, buiten de clubkleuren en de Limburgse afkomst kun je VVV niet spiegelen aan Roda.

PS: ik heb niks tegen VVV kots er alleen een beetje van dat de gloryhunters daar opeens Roda als boze grote broer zien terwijl er jarenlang niks gespeeld heeft tussen Roda en VVV.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:08:24 #191
pi_71078458
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:53 schreef RD4 het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter je huiswerk moet doen. Al 3 of 4 jaar achter elkaar worden de gemiddelde toeschouwersaantallen bij Roda hoger met als uitschieter dit jaar. Ondanks de tegenvallende prestaties. Tevens zijn we sinds 1997 pas 3x buiten de top 10 geeindigd. Met dit seizoen als negatief dieptepunt.

Als ik dan het pendelen tussen de ere- en 1e divisie van VVV succes moet noemen....zoals eerder door mij gezegd, probeer eerst maar eens erin te blijven, buiten de clubkleuren en de Limburgse afkomst kun je VVV niet spiegelen aan Roda.
Dat zei ik ook. Over de afgelopen decennia genomen kan geen enkele Limburgse club zich met Roda meten. Maar je moet toegeven dat Roda de laatste aantal jaren toch steeds meer negatief in het nieuws (toeschouwersaantallen bij jullie ben ik inderdaad niet van op de hoogte). Wat dat betreft zit er in VVV een meer stijgende lijn dan in Roda. Wij zitten op veel gebieden nog niet op het niveau van Roda, maar zijn wel op de goede weg.
quote:
PS: ik heb niks tegen VVV kots er alleen een beetje van dat de gloryhunters daar opeens Roda als boze grote broer zien terwijl er jarenlang niks gespeeld heeft tussen Roda en VVV.
Nog steeds niet. Dat gezeik op Roda valt allemaal best mee. Er zit wat azijnzeikers tussen, maar de media weet het allemaal goed op te blazen.
Messin' with the Kid.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:22:57 #192
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_71078869
Vanuit Roda is er geen rivaliteit richting VVV. Andersom is dat er wel.
Maar dat zegt meer over VVV dan over Roda.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 01:19:57 #193
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_71085713
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:08 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Dat zei ik ook. Over de afgelopen decennia genomen kan geen enkele Limburgse club zich met Roda meten. Maar je moet toegeven dat Roda de laatste aantal jaren toch steeds meer negatief in het nieuws (toeschouwersaantallen bij jullie ben ik inderdaad niet van op de hoogte). Wat dat betreft zit er in VVV een meer stijgende lijn dan in Roda. Wij zitten op veel gebieden nog niet op het niveau van Roda, maar zijn wel op de goede weg.
Als Eredivisieclub ben je inderdaad vaker in het nieuws en met de huidige pers is het meer negatief dan positief. Maar negatief nieuws is ook nieuws.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 01:22:00 #194
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71085760
degraderen
WOS'ser for life.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 10:11:40 #195
pi_71088804
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:22 schreef Ixnay het volgende:
Lezen...
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:19 schreef RD4 het volgende:

[..]

Als Eredivisieclub ben je inderdaad vaker in het nieuws en met de huidige pers is het meer negatief dan positief. Maar negatief nieuws is ook nieuws.
Dus je hebt liever slechte publiciteit dan geen?
Die gouden regel gaat niet altijd op.
Messin' with the Kid.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 11:07:11 #196
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71089572
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:22 schreef Ixnay het volgende:
De gemiddelde Venlose reacties op de Roda fansites zijn toch van het kaliber:

Ze halen de van hun gehuurde spelers terug boe-hoe
Ze halen spelers transfervrij weg die hier niet meer willen bijtekenen boe-hoe
Planning:
-
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:17:51 #197
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71090855
Als Proto gehuurd zou worden is het moeilijk wie er op goal moet komen...

Proto:

Castro:
Planning:
-
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:05:29 #198
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_71091771
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 10:11 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Dus je hebt liever slechte publiciteit dan geen?
Die gouden regel gaat niet altijd op.
toch werkt die CPM matrix, waarmee imago e.d. gemeten wordt, wel zo. Ze nemen alles op en kijken gewoon hoevaak een club op tv, radio, kranten etc te zien is. Positief of negatief dat maakt niet uit
pi_71094912
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:07 schreef DarkShine het volgende:

[..]

De gemiddelde Venlose reacties op de Roda fansites zijn toch van het kaliber:

Ze halen de van hun gehuurde spelers terug boe-hoe
Ze halen spelers transfervrij weg die hier niet meer willen bijtekenen boe-hoe
Je kunt dat ook als een compliment opvatten. Roda is de grote broer uit het zuiden die jaren sportief succes heeft gehad en ook wel eens een speler uit Venlo weg heeft gehaald. Als underdog is het nogal makkelijk om dan tegen zo'n club te zijn. Net zoiets als dat een groot deel van Nederland een hekel heeft aan Ajax, maar dan op kleine schaal gereflecteerd naar Limburg. Maar om maar een einde aan de discussie te maken; de toename van de concurrentie kan voor beide clubs positief zijn en daarom moeten we maar blij zijn dat er komend seizoen weer twee Limburgse Eredivisieclubs zijn!
pi_71111583
quote:
Roda JC verslaat KSK Beveren: 3-0
Roda Jc heeft het oefenduel tegen SK Beveren met 3-0 gewonnen. Het was de avond van Willem Janssen die met twee doelpunten en een assist op Mads Junker een zeer groot aandeel in de overwinning had. Bij de wedstrijd, die op het veld van UOW werd gespeeld, vielen alle doeplunten in de eerste helft. Beveren had in de tweede helft wel nog enkele goede kansen op een treffer maar zag het houtwerk meerdere malen in de weg staan.
Scoreverloop:
1-0 Janssen
2-0 Janssen
3-0 Junker

18-07-2009 http://www.rodajc.nl/nieuws/?newsID=1719
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')