Was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:49 schreef planethugo het volgende:
niks is met Oper, die is gewoon definitief weg. Junker is zijn vervanger en daarmee is voor Roda de zaak af. Hij was een grootverdiener in de selectie en met zijn blessuregevoeligheid was het risico waarschijnlijk te groot voor van geel.
Had het ook graag anders gezien maar wel begrijpelijk
Hij trok wel altijd een man of 2 met zich mee. Daar hadden we veel meer gebruik van moeten maken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:13 schreef DeVinger het volgende:
Was het dan gewoon een toffe gast of wat, want zoveel heeft hij toch ook niet gescoord.
Oper is gewoon een goede, slimme spits. Hij scoorde niet overdreven veel maar was ook meestal maar net fit genoeg om te spelen. Een fitte Oper zou voor de meeste eredivisieclubs een aanwinst zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:13 schreef DeVinger het volgende:
Was het dan gewoon een toffe gast of wat, want zoveel heeft hij toch ook niet gescoord.
net stond er nog heel iets andersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:51 schreef Tripless het volgende:
Volgens mij is het 0-1 geworden in Visé, geen slecht resultaat.
Klopt. Het is ook in 1-1 geïndigd. Wat verwarrend!quote:
1-1 is in mijn ogen ook geen goed resultaat...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:51 schreef Tripless het volgende:
Volgens mij is het 0-1 geworden in Visé, geen slecht resultaat.
Onze enige spits met een IQ>80. Dat merkte je ook wel in het veld.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:13 schreef DeVinger het volgende:
Ik hoop niet dat onze spelers 'TOF' zijn, beter hebben ze 'Hart voor Roda'.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:13 schreef DeVinger het volgende:
Meer jeugdspelers zouden een kans moeten krijgen. Top dat ook Urinov mocht invallen. Deze jongens kunnen ons weer op niveau tillen. Niet alleen sportief, maar zeker ook op financieel gebied zijn jeugdspelers uiterst aantrekkelijk. En dat het deze keer iets minder gaat, ach.. Nu blijven ze met beide beentjes op de grond. Dat is ook heel wat waard. Vooral nu niet gaan zweven.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:52 schreef Professional het volgende:
Knops vrije trap op de lat, hij krijgt tenminste speelminuten!
Inderdaad. Nu nog in de competitie. Zo vreemd kijk ik er trouwens niet van op. Hij heeft gewoon een hele goede pass/schot in de voeten met links!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:52 schreef Professional het volgende:
Knops vrije trap op de lat, hij krijgt tenminste speelminuten!
is ie via de achterdeur vertrokken? Beetje jammer dat ie zo afgeserveerd word, heeft toch heel wat belangrijke doelpunten gemaakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:49 schreef planethugo het volgende:
niks is met Oper, die is gewoon definitief weg. Junker is zijn vervanger en daarmee is voor Roda de zaak af. Hij was een grootverdiener in de selectie en met zijn blessuregevoeligheid was het risico waarschijnlijk te groot voor van geel.
Had het ook graag anders gezien maar wel begrijpelijk
Ach AZ heeft nu ee trainer met een IQ van ver onder de tachtig, dat is veel erger.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Onze enige spits met een IQ>80. Dat merkte je ook wel in het veld.
Het zal hoger liggen dan Danny Schreurs. Weet die gast trouwens al dat Maastricht - Zwolle een stukje verder is dan Maastricht - Sittard?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach AZ heeft nu ee trainer met een IQ van ver onder de tachtig, dat is veel erger.
Schreurs is dan ook een voetballer die voor het ID-team van Oranje uitkomt....(sporters met leerproblemen en een IQ-waarde van minder dan 75)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het zal hoger liggen dan Danny Schreurs. Weet die gast trouwens al dat Maastricht - Zwolle een stukje verder is dan Maastricht - Sittard?
Ik dacht dat dat voor alle spelers was die voor Oranje uitkwamen...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:22 schreef RD4 het volgende:
[..]
Schreurs is dan ook een voetballer die voor het ID-team van Oranje uitkomt....(sporters met leerproblemen en een IQ-waarde van minder dan 75)
een afscheid na de wedstrijd tegen Cambuur thuis was niet zo een goede optiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef RD4 het volgende:
[..]
is ie via de achterdeur vertrokken? Beetje jammer dat ie zo afgeserveerd word, heeft toch heel wat belangrijke doelpunten gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |