abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:31:34 #26
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_70529301
Lees net dat Cisse voor 5.000.000 naar Feyenoord gaat. Lijkt me een goede zaak voor de club. Volgens mij leidt dit tot een schuldenvrije status (m.u.v. de hypotheek op het stadion) en daarnaast houden we nog wat geld over voor aankopen. Prima!
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_70529360
Misschien wat uit dat werkelozen team .. Geen grap die willen natuurlijk allemaal een kans .
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:34:42 #28
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_70529423
Ik hoop op een goede spits en mogelijk nog een rechtsback.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:51:10 #29
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_70530080
3 miljoen zou echt te weinig zijn. Hopelijk is het inderdaad 5 miljoen en het liefst direct in het handje. Ik hoop ook dat ze al iemand hebben klaarstaan om hem te vervangen, niet dat ze nu nog eventjes gaan zoeken om vervolgens met Yulu 2.0 op de proppen te komen.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:52:11 #30
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_70530117
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:51 schreef Schimpie het volgende:
3 miljoen zou echt te weinig zijn. Hopelijk is het inderdaad 5 miljoen en het liefst direct in het handje. Ik hoop ook dat ze al iemand hebben klaarstaan om hem te vervangen, niet dat ze nu nog eventjes gaan zoeken om vervolgens met Yulu 2.0 op de proppen te komen.
Ik denk dat het 3.000.000 per direct is en daarnaast nog een deel in termijnen en een percentage bij doorverkoop.
pi_70532395
Gaat het niet naar de schuld dan?
pi_70536565
Daar hebben we een goede prijs voor gekregen. Als je ziet wat zijn rendement over de afgelopen jaren is geweest...
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  woensdag 1 juli 2009 @ 08:36:28 #33
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_70536815
Het is iig. meer dan hetgeen wat die club uit Alkmaar een jaar of 2 geleden bood...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 1 juli 2009 @ 08:45:23 #34
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_70536952
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:49 schreef DeVinger het volgende:
Gaat het niet naar de schuld dan?
Welke schuld? Zo groot is die schuld namelijk niet.
pi_70540306
quote:
Cissé vier jaar naar Feyenoord
door Rob Sporken

TRANSFER Rotterdammers betalen ruim drie miljoen aan Roda JC

Met de overgang van de Ivoriaan naar Rotterdam komt een einde aan een transfersoap die ruim twee maanden duurde.

FC Twente is de grote verliezer.

De Tukkers meldden zich eind april als eersten, wisten ook een handtekening van de speler zelf binnen te halen, maar slaagden er niet in overeenstemming te bereiken met Roda. Feyenoord was in eerste instantie kansloos, omdat het de financiële middelen voor deze aankoop miste. Nadat een aantal investeerders zich had gemeld, werd ook de club van trainer Mario Been een serieuze kanshebber. De Rotterdammers wisten dat de concurrent uit Enschede bij een verkoop van VOETBAL – Feyenoord heeft de slag om Roda-aanvaller Sekou Cissé gewonnen.

Arnautovic of Elia over voldoende geld zou beschikken en sloegen daarom deze week snel toe. Aangezien meerdere clubs (ook PSV wachtte op de achtergrond af ) hengelden naar de diensten van de Ivoriaanse international, kon Roda rustig afwachten.

Cissé gaf eerder al aan graag onder Been te willen werken. De Feyenoord- coach maakte zich op zijn beurt sterk voor de komst van de speler. De explosieve aanvaller kwam in 2004 naar Roda, zag in de zomer van 2006 een overgang naar AZ op het laatste moment afketsen en ziet nu na vijf seizoenen in Kerkraadse dienst dan toch zijn wens in vervulling gaan.

Over de transfersom bestaat op dit moment geen duidelijkheid, al lijkt de eerder genoemde vijf tot zes miljoen aan de hoge kant. Naar verluidt gaat het om een bedarg tussen de drie en vier miljoen. Roda zal het bedrag niet volledig kunnen gebruiken om zich te versterken.

De Kerkraadse club heeft bij de KNVB een begroting voor komend seizoen ingediend van 12,5 miljoen euro.

Een gedeelte van de transfersom zal waarschijnlijk nodig zijn om de begroting sluitend te krijgen.

Bij de zoektocht naar versterking voorin staan Sanharib Malki (Germinal Beerschot) en Stef Nijland (PSV) hoog op het verlanglijstje.

Malki heeft bij GB nog een contract tot 2011, terwijl in het geval van Nijland wordt gedacht aan huur.

Dieter van Tornhout en Jan Paul Saeijs hebben inmiddels van de Kerkraadse club te horen gekregen dat ze mogen uitzien naar een andere werkgever. In de winterstop van het afgelopen seizoen ontvingen Jamaïque Vandamme en Harrie Gommans dezelfde boodschap.
pi_70547391
vind het toch wat te weinig, zeker als je constant hebt lopen roepen dat ie voor minder dan 5 miljoen zeker niet weg gaat.

Maar dat zijn toch allemaal onbevestigde berichten. Laat van geel maareens zeggen hoeveel we ervoor krijgen
  woensdag 1 juli 2009 @ 17:20:52 #37
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_70553024
Neueueuhhhhhhhh, ik dacht dat we nou echt klaar waren met de laatste soap, maar nee hoor...

\"Cissé wil liever naar Twente\"
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  woensdag 1 juli 2009 @ 17:40:03 #38
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_70553612
Staat nergens dat er een contract bij Feyenoord is getekend, dus het kan nog veranderen.
pi_70553942
op de site van L1 staat dat van geel bevestigd dat roda rond is met feyenoord...
Munsterman heeft gegokt en verloren en begint nu te piepen. Cissé verandert om de 5 minuten van mening dus wat zijn zaakwaarnemer(hij heeft er meerdere dus munsterman zal wel met de verkeerde gebeld hebben) zegt hoeft ook niets van te kloppen
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:09:41 #40
154193 TheYoung1
pi_70554418
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:51 schreef planethugo het volgende:
op de site van L1 staat dat van geel bevestigd dat roda rond is met feyenoord...
Munsterman heeft gegokt en verloren en begint nu te piepen. Cissé verandert om de 5 minuten van mening dus wat zijn zaakwaarnemer(hij heeft er meerdere dus munsterman zal wel met de verkeerde gebeld hebben) zegt hoeft ook niets van te kloppen
Ik word er echt een beetje waus van hè!
Fokking gejojo

Kunnen we alle berichtgevingen over cissé staken tot hij daadwerkelijk ergens zn poot onder een contract heeft gezet!?!

Ben ondertussen sowieso ook meer benieuwd naar hoe het nu met Vandamme, Bodor, van Tornhout en de Fauw staat.
Patat, dat is het!!
pi_70554581
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:32 schreef Chadi het volgende:
Misschien wat uit dat werkelozen team .. Geen grap die willen natuurlijk allemaal een kans .
Moet je doen, prima spelers daar
pi_70575711
quote:
Keuze is aan Bodor
door onze verslaggever

CONTRACT Roda wil uiterlijk zondag uitsluitsel

VOETBAL – Roda JC wil uiterlijk zondag van Boldizsar Bodor weten of hij in Kerkrade blijft. Directeur Martin van Geel sprak gisteren met de Hongaar, van wie het contract afgelopen dinsdag is afgelopen. Bodor ging eerder niet in op een nieuwe verbintenis, in de hoop als transfervrije speler een klapper te kunnen maken. Nu die is uitgebleven bestaat bestaat de kans dat hij alsnog verlengt bij Roda. „Hij heeft een positief gevoel bij Roda”, aldus Van Geel. „Maar het kan ook zijn dat hij niet op ons aanbod ingaat en het erop waagt dat hij toch nog een club vindt.” Zouden beide partijen tot overeenstemming komen, dan heeft Roda de linkerkant ingevuld en zal de nadruk komen te liggen op het vinden van een spits als vervanger van Sekou Cissé.
pi_70576065
ik denk dat ie vertrekt en binnen 2 jaar in de anonimiteit eindigt zoals vicelich maar van mij mag ie, tegen een flink gereduceerd salaris, wel bijtekenen
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:16:19 #44
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_70576157
Als Cissé naar Feijenoord gaat onder de constructie die ik gister hoorde lach ik me dood! Die constructie bevestigt enkel dat Feijenoord een luchtkasteel is dat op instorten staat...

Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_70576187
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:16 schreef DarkShine het volgende:
Als Cissé naar Feijenoord gaat onder de constructie die ik gister hoorde lach ik me dood! Die constructie bevestigt enkel dat Feijenoord een luchtkasteel is dat op instorten staat...

lekker duidelijk DS
wat heb je gehoord?
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:20:35 #46
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_70576266
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:17 schreef planethugo het volgende:

[..]

lekker duidelijk DS
wat heb je gehoord?
Ik stuur je wel ff een bericht
Planning:
-
pi_70576320
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:20 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik stuur je wel ff een bericht
owjee spannend
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:23:25 #48
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_70576341
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:22 schreef planethugo het volgende:

[..]

owjee spannend
Sjek maar.

Of het klopt? Zoals vermeld geen id, maar ifso lach ik me rot
Planning:
-
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:19:13 #49
154193 TheYoung1
pi_70585222
Euhhhh, mogen wij het dan ook weten aub? Wil ook nog wel wat te lachen hebben!!
Patat, dat is het!!
  donderdag 2 juli 2009 @ 18:06:11 #50
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_70586245
Idd, stuur dan ff naar iedereen door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')