FOK!forum / Seksualiteit / Erotisch computerspel, deel 3
Blind_Guardianzondag 28 juni 2009 @ 16:04
Eind 2007 bracht ik het spel "Spannend Spel voor een Stel" uit, wat ik met hulp van een hoop Fokkers had gebouwd. Sindsdien ben ik met de ontwikkeling van versie 2 bezig, wat door o.a. mijn baan en meer functionaliteit al een tijdje op zich laat wachten. Inmiddels is het spel bijna klaar voor de test, er moeten alleen nog opdrachten worden nagelopen en een korte handleiding worden geschreven.

Het is nog niet bekend wanneer dat klaar is, zodra ik de testversie uitbreng laat ik dat ook in dit topic weten.

Voor degenen die de vorige topics om de een of andere reden hebben gemist nog even een linkje en screens van versie 1:
Erotisch spel, nu met screens!
Erotisch computerspel, deel 2




Versie 1.0 en informatie over de ontwikkeling van versie 2 vind je op:
http://www.spannendspel.nl

Features die in versie 2 zullen zitten zijn:
  • Homo / Bi opdrachten
  • Meer dan 2 spelers
  • Opdracht-editor waarmee je zelf opdrachten kan toevoegen, wijzigen en verwijderen
  • Mogelijkheid om de "niet-uitvoerende" speler(s) de opdracht te laten weigeren (met puntenverlies)
  • Mogelijkheid om na accepteren van een opdracht alsnog aan te geven dat de opdracht niet naar behoren is uitgevoerd
  • Categorieën weigeren per speler
  • Opdrachten koppelen aan inventaris, en inventaris laten opgeven bij de setup. Hiermee krijg je dus geen "Ga in bad" opdrachten meer als je geen bad hebt
  • Opdrachten kiezen op basis van kleding die nog aan is / kleding niet meer zelf invullen, maar kiezen uit kledingsoorten (shirt, trui, hemd, boxer, slip, sokken e.d.)
  • Spelopties veranderen tijdens het spel: Optioneel, niet alle instellingen zijn even goed aan te passen als het spel al bezig is, denk aan kledingwaardes (uitgesteld, meerwaarde niet duidelijk)
  • Niveaus beschikbaar stellen bij voldoende punten / kleding uit. Nu zijn erotische en kinky opdrachten vaak al beschikbaar als er nogkleding aan is.
  • Meer features, meer opdrachten. Denk aan webcams, (video)camera's, bierflesjes, fohns, SM attributen enz.
  • Meer mogelijkheden voor puntenbesteding, zoals terugkopen van eigen kleding
  • Opslaan van spel: Persoonlijk vraag ik me af wanneer je later verder wilt met dit spel als je druk bezig bent met kinky opdrachten, maar goed. Het opslaan van de spel-setup lijkt me echter wel heel prettig ; deze featue zit nog niet in de beta.
  • MartijnIV2008zondag 28 juni 2009 @ 16:05
    tvp
    LaTiNozondag 28 juni 2009 @ 16:49
    tvp
    geenideeezondag 28 juni 2009 @ 17:07
    Ben benieuwd! Ik ben overigens nog steeds bereid wat te doen, indien nodig..
    Ordinairzondag 28 juni 2009 @ 19:49
    Leeft dit nog?
    TARAraboemdijeezondag 28 juni 2009 @ 19:56
    Ik blijf dit ook nog steeds volgen
    F04zondag 28 juni 2009 @ 19:58
    Nog steeds mee bezig?
    Kn0xzondag 28 juni 2009 @ 23:40
    quote:
    Op zondag 28 juni 2009 16:05 schreef MartijnIV2008 het volgende:
    tvp
    LamstraalASDmaandag 29 juni 2009 @ 08:44
    Ik ben ook nog steeds aanwezig,
    MB88maandag 29 juni 2009 @ 09:59
    Nog steeds heel benieuwd naar de uitwerking. Keep up the good work!
    makkie88maandag 29 juni 2009 @ 10:34
    juistt, ik lees em ook weer mee Succes Blind!
    #ANONIEMmaandag 29 juni 2009 @ 13:34
    Ik zeg altijd maar zo, Goed werk heeft tijd nodig
    Hilzillahdinsdag 30 juni 2009 @ 12:38
    Ben snel de deeltjes aan het doorlezen.... Super leuk!
    Tinuzzz_Talpawoensdag 1 juli 2009 @ 12:37
    Een tvp kan geen kwaad.
    geenideeewoensdag 1 juli 2009 @ 14:11
    Wat is een tvp?
    Hilzillahwoensdag 1 juli 2009 @ 14:16
    tvp = terug vind post, zodat het topic waar je in reageert terug te vinden is bij 'mijn actieve topics'

    On topic : Vriendje heeft deel 1 van het spel bekeken en is enthousiast!
    Deel 2 lijkt mij (ons) ook heel erg spannend!!
    GSbrderdonderdag 2 juli 2009 @ 01:05
    schaamteloze tvp
    Niaramaandag 6 juli 2009 @ 11:30
    Hoe staat het met de vooruitgang van versie 2?
    Blind_Guardianmaandag 6 juli 2009 @ 20:31
    Nog steeds bezig met de opdrachten .

    Het was de afgelopen 2 weken veels te mooi weer om achter de pc te zitten
    Leonileinmaandag 6 juli 2009 @ 20:51
    Ziet er goed uit B_G. Ben benieuwd hoe het 'af gaat lopen':D
    stylistemaandag 6 juli 2009 @ 20:54
    tvp
    makkie88maandag 13 juli 2009 @ 18:45
    t weer is afgelope weken wat minder geweest, toevallig ook vakantie gehad?

    of wel:

    Hoe staat het er voor
    Blind_Guardiandinsdag 14 juli 2009 @ 10:52
    Ik heb nu 400 opdrachten nagelopen, en ik vind het wel even welletjes geweest .

    Ik ga eerst nog even op vakantie, maar over een paar weken schrijf ik een handleiding voor het spel en gooi ik de beta online. Voorzichtige schatting: 1 augustus
    makkie88dinsdag 14 juli 2009 @ 18:51
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 10:52 schreef Blind_Guardian het volgende:
    Ik heb nu 400 opdrachten nagelopen, en ik vind het wel even welletjes geweest .

    Ik ga eerst nog even op vakantie, maar over een paar weken schrijf ik een handleiding voor het spel en gooi ik de beta online. Voorzichtige schatting: 1 augustus
    handleiding schrijven voor je de beta released ..

    laat je handleiding door je beta testers schrijven

    (ik kan gewoon niet wachten)
    iFriesdinsdag 14 juli 2009 @ 23:53
    Schaamteloze tvp :$
    Manonowoensdag 15 juli 2009 @ 03:58
    tvp morgen lees
    DiegoArmandoMaradonawoensdag 15 juli 2009 @ 04:02
    Wat lees je?
    Stelletje20jaarmaandag 27 juli 2009 @ 15:50
    Wij zijn eventjes op vakantie geweest, dus lezen bij deze eventjes alles bij (op site/en forum). Niet zo veel gemist (gelukkig:P). Oké een wat kleinere selectie (opdrachten) voor de béta is ook prima natuurlijk. We hebben wel nog wat leuke opdrachtjes (haha; tijdens vakantie opgedaan. Dus we creëren op die manier wel weer "werk".

    PS. In deze topic staat wat nutteloze topics (van 1 zin) misschien kan dat eventjes wat netter gemaakt worden?
    makkie88maandag 27 juli 2009 @ 16:25
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 15:50 schreef Stelletje20jaar het volgende:
    Wij zijn eventjes op vakantie geweest, dus lezen bij deze eventjes alles bij (op site/en forum). Niet zo veel gemist (gelukkig:P). Oké een wat kleinere selectie (opdrachten) voor de béta is ook prima natuurlijk. We hebben wel nog wat leuke opdrachtjes (haha; tijdens vakantie opgedaan. Dus we creëren op die manier wel weer "werk".

    PS. In deze topic staat wat nutteloze topics (van 1 zin) misschien kan dat eventjes wat netter gemaakt worden?
    Ben jij dan de zelfde als blind? Enig idee hoe ver hij is?
    -serendipity-maandag 27 juli 2009 @ 18:14
    tvp
    Het-Gele-Tekenmaandag 27 juli 2009 @ 19:25
    Dit wil ik ook volgen
    tvp
    Pien85maandag 27 juli 2009 @ 19:43
    Ah, er is een deel 3 Ik ga even volgen, B_G, je hebt PM
    Blind_Guardiandinsdag 28 juli 2009 @ 18:42
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 16:25 schreef makkie88 het volgende:

    [..]

    Ben jij dan de zelfde als blind? Enig idee hoe ver hij is?
    Stelletje20 is niet dezelfde user als ik, alleen ze werken erg actief mee aan het spel door het leveren van ca. 500 opdrachten en het uitvoeren van de alpha-test in april.

    Ik ben ondertussen begonnen aan de test-handleiding voor de beta, voor komende zaterdag laat ik meer weten. Nu ik terug ben van 2 weken (pc-loze ) vakantie kan ik weer druk aan de slag
    Zolconvrijdag 31 juli 2009 @ 00:20
    Ben benieuwd
    jo-epvrijdag 31 juli 2009 @ 02:37
    tvp!
    Stelletje20jaarvrijdag 31 juli 2009 @ 18:50
    Uiteraard zijn wij niet dezelfde user, we kunnen het trouwens herinneren dat die opmerking is al eens eerder is gemaakt:P.

    Hoe dan ook, leuk dat na 3 maanden, de echt grote tests nu kunnen gaan beginnen.
    Weetniet of iedereen van mei, die zich aangemeld heeft nog een beetje aanwezig is maar hopelijk gaan we allemaal serieus testen en resultaten doorgeven zodat, de ontwikkeling er ook echt wat aan heeft i.p.v enkel en alleen een voorproefje op het uiteindelijke spel.

    Nu er nu een wat serieuzere database inzit krijg je ongetwijfeld al een beter beeld van het spel, de gameplay (met kleding aan/uit) en de verbeteringen t.o.v versie 1.

    Zoals naar het hoor zitten er nog enkele features niet in, die wel in het uiteindelijke spel komen... we zijn ook dan erg benieuwt naar de ontwikkeing (tijdens de beta) en tussentijdse versies.
    AllWorkAndNoPlayzaterdag 1 augustus 2009 @ 01:46
    Het blijft toch een veredeld tekenfilmpje....second rate..at best.
    meli123zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:42
    Waneer kunnen we deel 2 downloaden? ik had op de site gelezen 1 augutus maar ik kan hem nog niet downloaden??
    Stelletje20jaarzaterdag 1 augustus 2009 @ 18:40
    Het gaat sowieso om een beta versie! (test) Dus het zal sowieso niet publiekelijk te downloaden zijn. Misschien worden er wel nog testers aangenomen (zou niet raar zijn omdat er denken we toch veel op vakantie zijn of inmiddels met andere dingen bezig. De aankondiging met informatie komt vanzelf hier of op de website indien het zover is.
    misterddudezaterdag 1 augustus 2009 @ 19:24
    tvp..

    als er nog testers nodig zijn ik meld me aan
    Blind_Guardianzaterdag 1 augustus 2009 @ 22:10
    De testversie staat klaar op de site voor iedereen die zich had opgegeven per mail en een bevestiging heeft gekregen

    Net als bij versie 1 geldt nu ook weer: alles wat je tegenkomt, hoe miniem ook, is het mailen waard. Verwacht alleen niet dat ik elke seconde mijn main kan beantwoorden, zeker doordeweeks wil ik nog wel eens werken . Vragen, suggesties, bugs, en hopelijk complimenten kunnen worden gemaild naar webleeuw@gmail.commailto:webleeuw@gmail.com.
    Inflamedzaterdag 1 augustus 2009 @ 23:36
    tvp
    makkie88zondag 2 augustus 2009 @ 02:01
    Misschien dat ik zondag avond even tijd heb om ff te snuffelen,
    Stelletje20jaarmaandag 3 augustus 2009 @ 22:50
    @Blind_Guardian
    Ik denk sowieso dat de complimenten er zijn voor de toewijding, alle energie, tijd en moeite die je erin steekt. Ook ten opzichte van versie 1, zit er natuurlijk uitstekende verbetering in. Ik zie her en der nog wat mensen die zich aanmelden als tester (weetniet of je die nog nodig hebt?) gezien de vakantie drukte en ik zie nog niet heel veel downloads.
    TARAraboemdijeemaandag 3 augustus 2009 @ 23:03
    Downloaden lukt me niet. Ik was allang geregistreerd op de site, maar als ik op downloaden klik dan kom ik weer op de home-pagina terecht. Zowel met IE als FF
    Blind_Guardiandinsdag 4 augustus 2009 @ 19:18
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 23:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
    Downloaden lukt me niet. Ik was allang geregistreerd op de site, maar als ik op downloaden klik dan kom ik weer op de home-pagina terecht. Zowel met IE als FF
    Waarschijnlijk heb je niet gemaild dat je tester wou worden (ik heb je spannendspel.nl accountnaam nodig om je tester te maken ).

    Alleen als 'beta-tester' aangemerkte mensen kunnen de beta downloaden, om te voorkomen dat half Nederland een onafgerond product download . Je wil de mensen de kost niet geven die denken dat de definitieve versie nu al op de site staat
    TARAraboemdijeedinsdag 4 augustus 2009 @ 19:21
    Maar hij is nu wel in beeld, dat lijkt me dan ook niet de bedoeling
    Overigens is mijn spannendspel.nl accountnaam gelijk aan hier en wil ik mezelf alsnog in aanmerking brengen als tester
    LaTiNowoensdag 5 augustus 2009 @ 10:27
    ik kreeg wel de mail, maar een foutmeldign op de site?
    Pien85woensdag 5 augustus 2009 @ 10:32
    Tis jammer dat ik niet mag testen, had het graag gedaan
    Blind_Guardianwoensdag 5 augustus 2009 @ 18:23
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 19:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
    Maar hij is nu wel in beeld, dat lijkt me dan ook niet de bedoeling
    Overigens is mijn spannendspel.nl accountnaam gelijk aan hier en wil ik mezelf alsnog in aanmerking brengen als tester
    Ik herinner me dat je idd. ook bij de eerste versie er bij was, heb je alsnog tester gemaakt voor versie 2, dus als het goed is moet je nu bij de download kunnen
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 10:32 schreef Pien85 het volgende:
    Tis jammer dat ik niet mag testen, had het graag gedaan
    Alleen al vanwege je hulp bij versie 1 zou ik het al prima vinden als je mee wilt testen. Ik heb alleen net als van iedere tester ook van jou een gebruikersnaam op mijn site nodig. Zou je die willen doormailen?
    Pien85woensdag 5 augustus 2009 @ 18:53
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 18:23 schreef Blind_Guardian het volgende:

    [..]

    Ik herinner me dat je idd. ook bij de eerste versie er bij was, heb je alsnog tester gemaakt voor versie 2, dus als het goed is moet je nu bij de download kunnen
    [..]

    Alleen al vanwege je hulp bij versie 1 zou ik het al prima vinden als je mee wilt testen. Ik heb alleen net als van iedere tester ook van jou een gebruikersnaam op mijn site nodig. Zou je die willen doormailen?
    Dat vind ik lief van je Komt er aan
    Het-Gele-Tekenwoensdag 5 augustus 2009 @ 19:24
    Ik heb .NET Framework 2.0 en ik krijg je eerste versie van de game niet gestart (al lang eigenlijk maar nog nooit gemeld).
    Ik krijg een 'Fatal Execution Engine Error'
    Blind_Guardianwoensdag 5 augustus 2009 @ 20:26
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:24 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
    Ik heb .NET Framework 2.0 en ik krijg je eerste versie van de game niet gestart (al lang eigenlijk maar nog nooit gemeld).
    Ik krijg een 'Fatal Execution Engine Error'
    Er zit een readme.txt in het zipje. Als je die leest weet je het volgende:
    quote:
    SSveS vereist het .NET Framework 1.1.

    Wanneer je dit niet geinstalleerd hebt kan je dit downloaden vanaf:
    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=262D25E3-F589-4842-8157-034D1E7CF3A3
    SSveS 1 werkt niet met een andere versie dan het .Net Framework 1.1 (.Net 2.0 en hoger is GEEN cumulatieve update van 1.1).
    SSveS 2 zal alleen te spelen zijn met het .Net Framework 3.5 ServicePack 1

    En vergeet niet het zipje uit te pakken naar een map op je hardisk...
    Het-Gele-Tekendonderdag 6 augustus 2009 @ 00:48
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 20:26 schreef Blind_Guardian het volgende:

    [..]

    Er zit een readme.txt in het zipje. Als je die leest weet je het volgende:
    [..]
    Klopt, dat had ik gelezen, maar ik kan geen lagere versie installeren dan die dat ik nu draai. Ik heb die 2.0 of hoger nodig voor een paar andere progs te draaien.
    quote:
    SSveS 1 werkt niet met een andere versie dan het .Net Framework 1.1 (.Net 2.0 en hoger is GEEN cumulatieve update van 1.1).
    SSveS 2 zal alleen te spelen zijn met het .Net Framework 3.5 ServicePack 1
    Dan wacht ik wel op de nieuwe versie
    quote:
    En vergeet niet het zipje uit te pakken naar een map op je hardisk...
    uiteraard
    Blind_Guardiandonderdag 6 augustus 2009 @ 18:38
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 00:48 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
    Klopt, dat had ik gelezen, maar ik kan geen lagere versie installeren dan die dat ik nu draai. Ik heb die 2.0 of hoger nodig voor een paar andere progs te draaien.
    Dat is voor het eerst dat ik hoor dat iemand .Net 1.1 niet zou kunnen installeren vanwege .Net 2.0 of hoger

    Je snapte mijn uitleg hopelijk dat de versienummering "1.1 vs. 2.0" voor .Net nogal misleidend is? Het zijn 2 op zichzelf staande producten die elkaar naar mijn weten nooit bijten. Dus als je .Net 1.1 installeert draaien je 2.0 en hoger applicaties nog gewoon door.

    Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten
    Het-Gele-Tekendonderdag 6 augustus 2009 @ 19:33
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 18:38 schreef Blind_Guardian het volgende:

    [..]

    Dat is voor het eerst dat ik hoor dat iemand .Net 1.1 niet zou kunnen installeren vanwege .Net 2.0 of hoger

    Je snapte mijn uitleg hopelijk dat de versienummering "1.1 vs. 2.0" voor .Net nogal misleidend is? Het zijn 2 op zichzelf staande producten die elkaar naar mijn weten nooit bijten. Dus als je .Net 1.1 installeert draaien je 2.0 en hoger applicaties nog gewoon door.

    Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten
    Dan niet versie 2, maar door iets anders kan ik de versie, van de link in de .txt file, niet installeren.




    Blind_Guardiandonderdag 6 augustus 2009 @ 20:09
    Vreemd, en jammer . Dit is een melding die ik niet herken en ik kan je er niet mee helpen, sorry.
    Hopelijk zal versie 2 je alsnog gaan bevallen als die klaar is.
    makkie88vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:42
    helaas nog geen tijd gehad om te testen, k ben wel beniewd
    StefanKollaartmaandag 10 augustus 2009 @ 00:05
    Is het mogelijk je nog als betatester aan te melden?
    Virus3000maandag 10 augustus 2009 @ 15:21
    Ik heb wel veel ervaring in .NET etc dus als je wat hulp wilt, contact me
    whoeierdinsdag 11 augustus 2009 @ 08:53
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 19:33 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

    [..]

    Dan niet versie 2, maar door iets anders kan ik de versie, van de link in de .txt file, niet installeren.

    [ afbeelding ]



    Het princip achter .net is simpel.

    Deinstalleer alle versies voordat je 1.0 en 1.1 wilt pogen te installeren.
    Is net als de sims, moet in een bepaalde volgorde gedaan worden. eer 1 dan 2 dan 3 etc.

    ff van laag naar hoog installeren ben je er zo vanaf. ( duurt half uurtje om alles te doen )
    Stelletje20jaardonderdag 13 augustus 2009 @ 21:25
    @Blind_Guardian
    Nu de eerste publieke test alweer ongeveer 2 weken uit is.
    Hoe is het met de ontwikkeling?

    1) Zijn er genoeg mensen met betátesten bezig?
    2) Komen er voldoende rapporten binnen? (met bugs/suggesties/verbeteringen)
    3) Wanneer mogen we een nieuwe versie verwachten?
    Blind_Guardianvrijdag 14 augustus 2009 @ 17:26
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 21:25 schreef Stelletje20jaar het volgende:
    @Blind_Guardian
    Nu de eerste publieke test alweer ongeveer 2 weken uit is.
    Hoe is het met de ontwikkeling?

    1) Zijn er genoeg mensen met betátesten bezig?
    Ja
    quote:
    2) Komen er voldoende rapporten binnen? (met bugs/suggesties/verbeteringen)
    Nee, tot dusver vrijwel niets , kan me niet voorstellen dat deze versie bugvrij is, maar van de meeste mensen hoor ik niks
    quote:
    3) Wanneer mogen we een nieuwe versie verwachten?
    Zodra ik de code wat heb opgefrist (heb FxCop, een codeanalyse progje geinstalleerd om de code te beoordelen op functionaliteit), en de belangrijkste nog ontbrekende features heb toegevoegd. Wat blijkbaar nog niemand is opgevallen is dat het spel naast de genoemde instelling-validatie ook nog een passend "einde" mist: het speler X heeft gewonnen certificaat ontbreekt nog

    Al met al nog voldoende werk. Ik verwacht, afhankelijk van eventueel nog volgende testresultaten, nog een maandje of 3 a 4 bezig te zijn. Versie 2 zou een leuk sinterklaas of kerstcadeautje kunnen worden hoop ik
    Virus3000vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:56
    @ Blind Guardian:
    Ik heb hier wel leuke .NET dingen liggen wat ik gebruik in mijn (beta) applicaties. Om gemakkelijk bugs te verzenden, 1 druk op de knop, klein formulier invullen, screenshots worden automatisch toegevoegd en dan wordt de bug doorgemaild. Dit is echt ideaal voor betatesters zo heb je snel je fouten op een rijtje.
    Let me know, heb nog wel wat tijd over komende tijd.

    Ook voor online update of installers maken die .NET en toebehoren automatisch checken en installeren heb ik dingen liggen. Deze zijn gewoon door mij ontwikkeldn dus kunnen vrij simpel erin gebouwd worden
    Stelletje20jaarzaterdag 15 augustus 2009 @ 00:27
    @Blind_Guardian
    Inderdaag het ontbrekende certificaat (overwinning) is iets wat nog ff niet gemeld hadden. Wel opgevallen, maar we dachten er zit wel meer niet in, wat er uiteindelijk nog wel inkomt (of uitbreid) wordt. Zal waarschijnlijk ook niet echt problemen op geven natuurlijk.

    @Iedereen
    Niet om het een of ander, maar het zou wel handig zijn als er rapporten verstuurd worden/feedback is handig/noodzakelijk en het is ook wel zo netjes als je je opgeeft voor tester dat je ook echt wat test werk verricht, en niet alleen een sneak-preview van het spel hebt.

    Een snelle terugmeld functie is misschien wel een goed idee!:) Als dat het wat makkelijker maakt om snel feedback te geven.... Goed idee!
    TARAraboemdijeezaterdag 15 augustus 2009 @ 08:06
    Ik heb hem nog niet geinstalleerd omdat ik eerst .net 3.5 erop moet zetten, maar ernstig ruimte tekort op mijn c-schijf heb
    Stelletje20jaardonderdag 27 augustus 2009 @ 19:17
    En nog twee weken later, had ik hier toch wat meer activiteit verwacht.
    Al zie ik wel dat er een melding van speler/tester op de spannendspel.nl website forum geplaatst is.
    Zijn er nog meer feedback rapporten doorgekomen? En wat was je mening wat betreft implementatie van een tool, om eenvoudiger resultaten met screenshot terug te kunnen melden vanuit het spel? Vakantieperiode is over, wat dus betekend minder mensen hebben minder tijd, maar er zijn wel weer meer mensen aanwezig (dus als het afgelopen weken niet gebeurd, en de komende gebeurd het serieus testen waarschijnlijk nooit.
    Virus3000vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:07
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 19:17 schreef Stelletje20jaar het volgende:
    En nog twee weken later, had ik hier toch wat meer activiteit verwacht.
    Al zie ik wel dat er een melding van speler/tester op de spannendspel.nl website forum geplaatst is.
    Zijn er nog meer feedback rapporten doorgekomen? En wat was je mening wat betreft implementatie van een tool, om eenvoudiger resultaten met screenshot terug te kunnen melden vanuit het spel? Vakantieperiode is over, wat dus betekend minder mensen hebben minder tijd, maar er zijn wel weer meer mensen aanwezig (dus als het afgelopen weken niet gebeurd, en de komende gebeurd het serieus testen waarschijnlijk nooit.
    Zoals ik al zei, functie is gemakkelijk te implemnteren, ik gebruik het in ieder stukje software wat ik maak maar heb nog niets van BG vernomen
    En heb dan ook nog geen tweede versie van het spel ofzo dusja
    #ANONIEMvrijdag 28 augustus 2009 @ 02:46
    tvp
    Blind_Guardianzaterdag 29 augustus 2009 @ 16:36
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 00:07 schreef Virus3000 het volgende:

    [..]

    Zoals ik al zei, functie is gemakkelijk te implemnteren, ik gebruik het in ieder stukje software wat ik maak maar heb nog niets van BG vernomen
    En heb dan ook nog geen tweede versie van het spel ofzo dusja
    Ik had de afgelopen weken helaas dan ook wat anders aan mijn hoofd. Beetje drukte op mijn werk door afwezigheid collega's, gevolgd door een blinde darm die er afgelopen week werd uitgeschroeft (whehehe-moment: Blind_Guardian zonder blinde darm ).

    Maar goed, komende week heb ik doordat ik nog aan het herstellen ben ws. wel een paar uurtjes tijd om rustig op alle vragen omtrent het testen te reageren. De rest van vandaag besteed ik nog even aan wat bijkomen want mijn buik is nog niet echt de oude
    geenspamtallyzaterdag 29 augustus 2009 @ 16:49
    pornobud kan ik me heerlijk op aftrekken.
    Stelletje20jaarzaterdag 5 september 2009 @ 17:14
    @Blind_Guardian
    Okéé begrijpelijk, wij zaten hier momenteel ook niet zo vaak meer.
    Soms is het weer eventjes druk, nu we rustig thuis zijn gaan we het het nog wel wat spelen, en de topics/mailtjes rustig volgen.
    kwiwizondag 6 september 2009 @ 02:25
    tvp, vind het een leuk spel
    lammanzondag 13 september 2009 @ 22:32
    enig nieuws omtrent deel 2? ben benieuwd! deel 1 was leuk, deel 2 zal vast net zoveel vermaak geven
    Blind_Guardianmaandag 14 september 2009 @ 20:27
    Testen verloopt erg matig, tot dusver vrijwel geen reacties gekregen. Hopelijk betekent dat dat versie 2 redelijk goed in elkaar steekt .

    Momenteel ben ik nog druk bezig met de code beter leesbaar / bewerkbaar te maken aangezien ik anders steeds meer moeite heb om nieuwe features in te bouwen en bestaande foutjes op te lossen.

    Voorlopig ga ik er nog steeds van uit dat ik voor december geen bijzonder nieuws heb, ik hoop begin tot half december versie 2 klaar te hebben (ja, als in "af " )
    (Maar schiet me niet lek als dat niet lukt, ik blijk een slecht gevoel voor deadlines te hebben...)
    Stelletje20jaardinsdag 15 september 2009 @ 17:35
    @Blind_Guardian
    Wij vrezen dat weinig reacties vooral op luie (beta) spelers wijst, die niet voldoende spelen of dingen niet gemeld worden. Wat dus ook wel lastig is, (op deze manier; intern forum/of zo;n specifieke melding werkt vast wat beter.

    We dachten ook eigenlijk dat er veel/verschillende tussen versies uit zouden komen met extra features/database/editor verbeteringen en zo.

    Voor december (dat is nog 1.5 maand) zouden er dan toch wat dingen verwerkt moet worden. En dan slechts 2 weken nog testen, dat lijkt ons niet echt te doen. Al hang het helemaal af van hoeveel ervoor daar (tussendoor) al getest is.

    Achja Deadlines, is wel handig/als je eraan moet houden maar anders werkt het meestal niet; En probleem is hier denk dat je niet echt aan hoef te hebben en dan komt het erg op persoonlijkheid aan of je dat nuttig vind.
    Pien85dinsdag 15 september 2009 @ 18:00
    Ik heb sinds kort iemand met wie ik 't zou kunnen spelen, heb 't gisteren voorgesteld, en het lijkt hem leuk, dus als het goed is kan ik binnenkort gaan testen
    misterddudedinsdag 15 september 2009 @ 19:23
    ik wil nog steeds wel testen als dit nodig is... laat maar weten
    Pien85woensdag 16 september 2009 @ 17:15
    Overigens Stelletje20, ik vind je niet echt motiverend over komen op deze manier.
    Azraduhlwoensdag 16 september 2009 @ 17:35
    ik volg dit topic al vanaf het ontstaan ervan. ook heb ik deel een gespeeld en er van genoten.
    aangezien het beta-testen langzaam gaat wil ik me ook beschikbaar houden voor het testen van de beta indien dit nodig is. Hoe meer testers hoe meer resultaat zullen we maar zeggen.
    Kn0xwoensdag 16 september 2009 @ 18:42
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 17:35 schreef Azraduhl het volgende:
    ik volg dit topic al vanaf het ontstaan ervan. ook heb ik deel een gespeeld en er van genoten.
    aangezien het beta-testen langzaam gaat wil ik me ook beschikbaar houden voor het testen van de beta indien dit nodig is. Hoe meer testers hoe meer resultaat zullen we maar zeggen.
    Same here. Mijn vriendin is wel in om dit te proberen.
    #ANONIEMwoensdag 16 september 2009 @ 18:46
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 20:27 schreef Blind_Guardian het volgende:
    Testen verloopt erg matig, tot dusver vrijwel geen reacties gekregen. Hopelijk betekent dat dat versie 2 redelijk goed in elkaar steekt .

    Momenteel ben ik nog druk bezig met de code beter leesbaar / bewerkbaar te maken aangezien ik anders steeds meer moeite heb om nieuwe features in te bouwen en bestaande foutjes op te lossen.

    Voorlopig ga ik er nog steeds van uit dat ik voor december geen bijzonder nieuws heb, ik hoop begin tot half december versie 2 klaar te hebben (ja, als in "af " )
    (Maar schiet me niet lek als dat niet lukt, ik blijk een slecht gevoel voor deadlines te hebben...)
    Mijn reactie wel gehad ???
    Blind_Guardianwoensdag 16 september 2009 @ 21:42
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 18:46 schreef Harrie het volgende:

    [..]

    Mijn reactie wel gehad ???
    Ik geloof van wel, als jouw mailadres je forumnaam bevat . Waren idd. flink wat tips. Grafische opleuking kan ik helaas nog niet zoveel aan doen aangezien er weinig spannede plaatjes rechtenvrij op internet zwerven en modellen tot dusver ook niet in de rij staan om aan het spel mee te werken .

    Maar goed, er zit dus nog steeds schot in het programmeren, en ik zal binnenkort eens kijken of een 2e ronde testers zin heeft of dat ik eerst een tussenversie uitbreng.

    Mochten er ondertussen mensen zijn die veel kijk op zgn. "Unit-testing" hebben dan hou ik me erg aanbevolen want dat zou de kwaliteit van de code, en dus het spel, denk ik wel ten goede komen
    ThaKillerwoensdag 16 september 2009 @ 22:58
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 21:42 schreef Blind_Guardian het volgende:

    [..]

    Ik geloof van wel, als jouw mailadres je forumnaam bevat . Waren idd. flink wat tips. Grafische opleuking kan ik helaas nog niet zoveel aan doen aangezien er weinig spannede plaatjes rechtenvrij op internet zwerven en modellen tot dusver ook niet in de rij staan om aan het spel mee te werken .

    Maar goed, er zit dus nog steeds schot in het programmeren, en ik zal binnenkort eens kijken of een 2e ronde testers zin heeft of dat ik eerst een tussenversie uitbreng.

    Mochten er ondertussen mensen zijn die veel kijk op zgn. "Unit-testing" hebben dan hou ik me erg aanbevolen want dat zou de kwaliteit van de code, en dus het spel, denk ik wel ten goede komen
    Wikipedia Commons al geprobeerd? Over te wat "appartere" seksuele handelingen is daat in ieder geval genoeg te vinden, dus voor wat meer casual sex moet daar ook wel wat tussen zitten.

    http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Erotic bv.

    [ Bericht 2% gewijzigd door ThaKiller op 16-09-2009 23:11:18 ]
    #ANONIEMzaterdag 19 september 2009 @ 17:01
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 21:42 schreef Blind_Guardian het volgende:

    [..]

    Ik geloof van wel, als jouw mailadres je forumnaam bevat . Waren idd. flink wat tips. Grafische opleuking kan ik helaas nog niet zoveel aan doen aangezien er weinig spannede plaatjes rechtenvrij op internet zwerven en modellen tot dusver ook niet in de rij staan om aan het spel mee te werken .

    Maar goed, er zit dus nog steeds schot in het programmeren, en ik zal binnenkort eens kijken of een 2e ronde testers zin heeft of dat ik eerst een tussenversie uitbreng.

    Mochten er ondertussen mensen zijn die veel kijk op zgn. "Unit-testing" hebben dan hou ik me erg aanbevolen want dat zou de kwaliteit van de code, en dus het spel, denk ik wel ten goede komen
    Ja mijn gmail adres bevat ook mijn username dus dat moet ik wel geweest zijn.

    Als ik niet van de trap gevallen was had ik eerder gereageerd maar sommige dingen heb je niet voor het zeggen

    Mochten er dingen zijn die je graag getest wil zien dan laat maar weten ik ben altijd bereid om te helpen alleen mijn programmeer kennis is ongeveer 0 dus daarmee......Helaas.....
    Laagzaterdag 19 september 2009 @ 20:39
    * Laag tvp
    Pien85maandag 21 september 2009 @ 09:20
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 21:42 schreef Blind_Guardian het volgende:

    [..]

    Ik geloof van wel, als jouw mailadres je forumnaam bevat . Waren idd. flink wat tips. Grafische opleuking kan ik helaas nog niet zoveel aan doen aangezien er weinig spannede plaatjes rechtenvrij op internet zwerven en modellen tot dusver ook niet in de rij staan om aan het spel mee te werken .

    Maar goed, er zit dus nog steeds schot in het programmeren, en ik zal binnenkort eens kijken of een 2e ronde testers zin heeft of dat ik eerst een tussenversie uitbreng.

    Mochten er ondertussen mensen zijn die veel kijk op zgn. "Unit-testing" hebben dan hou ik me erg aanbevolen want dat zou de kwaliteit van de code, en dus het spel, denk ik wel ten goede komen
    Mijn aanbod staat nog steeds

    Ik mis trouwens wat opties, ik PM je even BG
    Tammymaramaandag 21 september 2009 @ 20:44
    Dit lijkt me echt iets voor mijn man en mij! Wat leuk!
    m0672maandag 21 september 2009 @ 21:15
    Wij gaan het ook eens proberen, als versie 2 te downloaden valt dan horen we het graag
    Stelletje20jaarzaterdag 26 september 2009 @ 14:50
    @Helemaal niet demotiverend bedoeld integendeel zelfs. Volstrekt logisch dat dit niet het meeste prioriteit heeft. Alleen met verwachtingen creëren moet je een beetje uitkijken that's all! Grafische opleuking zou natuurlijk geweldig zijn! maar is inderdaad denk bij een freeware spel, en helemaal op (gebied) van sex, fotografie denken we ook erg lastig. Het vraagt op een hoge mate van vertrouwen. Anders zou je er natuurlijk alle mogelijk vormen van fantasie op los kunnen laten, mooie foto's van stelletjes (algemeen), thematische foto's (met kleding aan/uit zoals in het spel) voor man en vrouw, al was het vooral ondersteunend bedoeld natuurlijk.
    Blind_Guardianzaterdag 26 september 2009 @ 18:12
    Ik ben ondertussen nog steeds druk bezig met wijzigingen door te voeren, mocht iemand zich afvragen waarom ik zo weinig en laat reageer .

    Ben daarnaast de laatste maanden ook wat weinig op Fok te vinden omdat ik op mijn werk niet (meer) op de site kan en thuis vaak ook nog druk bezig ben (o.a. met huiskoperij en autokoperij).

    Eens te meer dus de opmerking: ja ik ben druk bezig, ja ik lees alle PM's, topicreplies, mails enz., maar reageren doe ik voorlopig alleen als er echt iets te melden valt. Graag begrip en geduld dus. Mijn motivatie is er nog steeds, dus wat dat betreft geen zorgen
    #ANONIEMzaterdag 26 september 2009 @ 18:52
    quote:
    Op zaterdag 26 september 2009 18:12 schreef Blind_Guardian het volgende:
    Ik ben ondertussen nog steeds druk bezig met wijzigingen door te voeren, mocht iemand zich afvragen waarom ik zo weinig en laat reageer .

    Ben daarnaast de laatste maanden ook wat weinig op Fok te vinden omdat ik op mijn werk niet (meer) op de site kan en thuis vaak ook nog druk bezig ben (o.a. met huiskoperij en autokoperij).

    Eens te meer dus de opmerking: ja ik ben druk bezig, ja ik lees alle PM's, topicreplies, mails enz., maar reageren doe ik voorlopig alleen als er echt iets te melden valt. Graag begrip en geduld dus. Mijn motivatie is er nog steeds, dus wat dat betreft geen zorgen
    Dat maakte ik me al niet maar als ik iets kan doen dan trek maar aan de bel........
    Trippiizondag 27 september 2009 @ 15:12
    Ik heb je spel even gedownload en bekeken, ziet er leuk uit en ga het zeker proberen! Heel leuk idee!

    Ik vroeg me alleen af of je toevallig het engelse spel nog op je computer hebt staan. Mijn vriendin kan nog geen Nederlands en het zou leuker zijn als zij het zelf ook kon lezen .
    Blind_Guardiandinsdag 29 september 2009 @ 22:07
    quote:
    Op zondag 27 september 2009 15:12 schreef Trippii het volgende:
    Ik vroeg me alleen af of je toevallig het engelse spel nog op je computer hebt staan. Mijn vriendin kan nog geen Nederlands en het zou leuker zijn als zij het zelf ook kon lezen .
    U vraagt, wij draaien

    Ik heb het engelstalige spel (InterActions for Partners) waar SSveS 1 op gebaseerd was, als download toegevoegd op mijn site (www.spannendspel.nl)
    Stelletje20jaarwoensdag 30 september 2009 @ 23:13
    @Blindguardian - Wel leuk dat je even het spel (als inspiratie) even hebt toegevoegd aan het download center.

    Quote:
    Bijna 2 maanden verder heb ik helaas weinig testresultaten binnen gekregen, wat het hele idee om een beta uit te brengen een beetje overbodig lijkt te maken Frown. Echter, de resultaten die ik binnen heb gekregen zijn wel waardevol en momenteel ben ik druk bezig met de code voor mezelf testbaarder te maken en de aangereikte tips door te voeren. Even in het kort wat er voor de definitieve versie nog op het lijstje staat:
    * Validatie spelerinstellingen
    * Opslaan instellingen
    * Winnen van het spel, incl. printbaar certificaat voor de winnaar

    In versie 2.1 (ja, ik kijk graag vooruit Wink) heb ik o.a. het uitwisselen van opdrachten en het instellen van eigen kleur / tekst / plaatjes bijv. in de vorm van zgn. "Theme's" in gedachten. Voorlopig verwacht ik versie 2.0 begin december af te hebben, een preciezere releasedatum volgt.


    Jammer nog steeds dat er weinig is binnengekomen. Wat voor resultaten had je meer willen hebben? Een terug meld functie had misschien daarin wel geholpen. Want was misschien ook niet helemaal duidelijk hoe je de feedback-terug had willen krijgen. Wij hebben denken we wel het meeste doorgeven, maar individuele foutjes/database/of wat de code is wat er onderligt is wat moeilijker natuurlijk.

    De drie dingen die je noemt zijn natuurlijk de echte musts/de rest is meer uitbreiding/gebruiksvriendelijkheid bevordering. Interface (layout aanpasbaar) als een soort van skin, is een leuk idee. Voorpret en doorontwikkeling is natuurlijk altijd leuk!
    Trippiivrijdag 2 oktober 2009 @ 13:05
    quote:
    Op dinsdag 29 september 2009 22:07 schreef Blind_Guardian het volgende:

    [..]

    U vraagt, wij draaien

    Ik heb het engelstalige spel (InterActions for Partners) waar SSveS 1 op gebaseerd was, als download toegevoegd op mijn site (www.spannendspel.nl)
    Hardstikke bedankt!

    Alleen 1 probleem.. Hij heeft een limiet van 60 interactions aan. Weet jij misschien waar ik een code vandaan kan halen?
    Blind_Guardianvrijdag 2 oktober 2009 @ 20:56
    quote:
    Op vrijdag 2 oktober 2009 13:05 schreef Trippii het volgende:

    [..]

    Hardstikke bedankt!

    Alleen 1 probleem.. Hij heeft een limiet van 60 interactions aan. Weet jij misschien waar ik een code vandaan kan halen?
    Nee , anders had ik die er wel bijgegeven (zij het dat dat wellicht niet helemaal legaal zou zijn, maar ik heb alle reden om aan te nemen dat Erotitainment niet meer bestaat).
    daankzaterdag 10 oktober 2009 @ 13:55
    IK het op het forum van spannendspel ook al gevraagd, maar zijn er nog testers nodig?
    Wij (mijn vrouwtje en ik en eventueel wie er mee doet ) willen het namelijk wel testen hoor
    Blind_Guardianzondag 11 oktober 2009 @ 08:56
    quote:
    Op zaterdag 10 oktober 2009 13:55 schreef daank het volgende:
    IK het op het forum van spannendspel ook al gevraagd, maar zijn er nog testers nodig?
    Wij (mijn vrouwtje en ik en eventueel wie er mee doet ) willen het namelijk wel testen hoor
    Nee, momenteel niet nodig. De belangrijkste manko's zijn wel aangestipt, en verder heb ik zo weinig testresultaten teruggehad van de tig testers dat het hele begrip van een betatest ermee op losse schroeven komt te staan . (Geen verwijt naar de wel productieve testers trouwens).

    De komende paar maanden besteed ik aan het verder opknappen van de code en de openstaande puntjes en ik verwacht in december de nieuwe versie op te leveren.
    Stelletje20jaardonderdag 15 oktober 2009 @ 20:35
    We hebben het originele spelletje ook eventjes gespeeld:) al was dat inderdaad niet echt nodig. Spannend Spel versie 1 en de testversies van het vervolg hebben natuurlijk al iets meer te bieden.
    Het mooie is als er een mooie combinatie van spanning, romantiek en erotiek in een spelletje te combineren valt zodat het echt voor stelletjes een leuke ervaring is.
    daankvrijdag 23 oktober 2009 @ 12:29
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 08:56 schreef Blind_Guardian het volgende:

    [..]

    Nee, momenteel niet nodig. De belangrijkste manko's zijn wel aangestipt, en verder heb ik zo weinig testresultaten teruggehad van de tig testers dat het hele begrip van een betatest ermee op losse schroeven komt te staan . (Geen verwijt naar de wel productieve testers trouwens).

    De komende paar maanden besteed ik aan het verder opknappen van de code en de openstaande puntjes en ik verwacht in december de nieuwe versie op te leveren.
    Ok , we zijn benieuwd.
    Maar mocht je nog hulp nodig hebben met iets .. ik ben een .net-ter in ruime zin .. so let me know
    Rafe2005woensdag 28 oktober 2009 @ 11:40
    Wij hebben het ook getest en goed bevallen! Wel een bug tegengekomen die we de tweede keer niet tegenkwamen en dus niet konden reproduceren:
    1 van de partners kon geen kleding wisselen. De optie verscheen wel, maar de kledingstukken bleven greyed out, ondanks voldoende saldo.

    tipje voor volgende versie: we kregen bij de tweede keer spelen wel vaak hetzelfde, dus meer verschillende en wisselende opdrachten zou tof zijn!
    Rafe2005zondag 8 november 2009 @ 15:58
    nog nieuws? ben wel benieuwd
    Blind_Guardianmaandag 9 november 2009 @ 07:31
    Nog geen nieuws, en tot december ws. ook niet te verwachten. Maar misschien wel aardig om te laten weten dat ik nog steeds bezig ben, vergeet het topic nog wel eens door de drukte (ik zit momenteel ook in een verhuizing ).

    Ik zal eens zien of ik binnenkort een update kan posten over wat er af is en nog af moet .
    Koko_Bananamaandag 9 november 2009 @ 14:42
    Dat spel suckt, koop beter Rapelay voor de PS2. Lekker geilen op de verkrachtingen van Japanse wijven.
    Pien85maandag 9 november 2009 @ 14:52
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 14:42 schreef Koko_Banana het volgende:
    Dat spel suckt, koop beter Rapelay voor de PS2. Lekker geilen op de verkrachtingen van Japanse wijven.
    Wat jij ziet liever mensen neuken dan dat je zelf neukt?
    Koko_Bananamaandag 9 november 2009 @ 14:58
    Tuurlijk niet, maar waarom maken jullie dan een seksgame?
    Pien85maandag 9 november 2009 @ 15:55
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 14:58 schreef Koko_Banana het volgende:
    Tuurlijk niet, maar waarom maken jullie dan een seksgame?
    Misschien moet je 't spel eerst bekijken voor je commentaar gaat leveren
    Rafe2005maandag 9 november 2009 @ 16:31
    ignorance is bliss... ben liever bezig dan kijken.. maar goed, Fok = kennelijk 80% blaten, 20% antwoorden.. way to go koko_banana
    Pien85maandag 9 november 2009 @ 16:34
    Wij kregen bij 1 keer spelen trouwens 3 keer de zelfde opdracht... Dat was niet zo leuk
    sangermaandag 9 november 2009 @ 16:42
    Tvp, voor vanavond
    Stelletje20jaardinsdag 10 november 2009 @ 21:51
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 07:31 schreef Blind_Guardian het volgende:
    Nog geen nieuws, en tot december ws. ook niet te verwachten. Maar misschien wel aardig om te laten weten dat ik nog steeds bezig ben, vergeet het topic nog wel eens door de drukte (ik zit momenteel ook in een verhuizing ).

    Ik zal eens zien of ik binnenkort een update kan posten over wat er af is en nog af moet .
    De paar opties die nog moesten stonden toch al bij het laatste nieuws?
    En voor de rest de nieuwe functies? zouden toch in update(s) moeten verschijnen?
    Met een verhuizing heb je denk ook wel andere dingen aan je hoofd.

    @de rest
    Waarom een seks spelletje maken?
    Omdat het leuk; is om met seks bezig te zijn. Er nog geen Nederlands spel is, en denk ik wel enorm behoefte/potentieel voor is. Wat ons betreft zelfs semi commercieel. De spellen die er zijn vaak duur/of hebben een beperkte spel duur (weinig uitbreidbaar; en dat moet juist met PC software door te ontwikkelen zijn.

    Wat een reacties hier opeens weer. We zijn ook tijdje weg geweest; omdat er hier niet zo veel meer gebeurde.
    maniack28dinsdag 10 november 2009 @ 23:13
    Ik wil wel betatesten met mn dinnetje hoor..

    edit - gelezen, geen testers nodig.. ik ga versie 1 wel eens onder handen nemen

    [ Bericht 39% gewijzigd door maniack28 op 10-11-2009 23:30:39 ]
    Koko_Bananawoensdag 11 november 2009 @ 01:06
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 15:55 schreef Pien85 het volgende:

    [..]

    Misschien moet je 't spel eerst bekijken voor je commentaar gaat leveren
    Waarom zou ik?
    Pien85woensdag 11 november 2009 @ 10:59
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 01:06 schreef Koko_Banana het volgende:

    [..]

    Waarom zou ik?
    Omdat je blijkbaar het idee hebt dat het een soort van actie-figuurtjes spel is
    sangerwoensdag 11 november 2009 @ 15:17
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 01:06 schreef Koko_Banana het volgende:

    [..]

    Waarom zou ik?
    Omdat je dan weet waar je het over hebt misschien?
    Blind_Guardianvrijdag 13 november 2009 @ 14:06
    Wow, wat een bijval

    Ik zit de komende weken nog wel af en toe met verhuisvoorbereidingen, maar hier en daar een dagje programmeren zal wel lukken. En koko_banana negeer ik maar voor het gemak, mensen die niet weten waarover ze het hebben (en dan aankomen met een japans rape spelletje ) heb ik geen boodschap aan.

    Zoals gezegd in mijn vorige reply, over een paar weken wil ik met een nieuwsberichtje komen over de voortgang en een releasedatum
    Rafe2005vrijdag 13 november 2009 @ 14:58
    yes pls ..
    Koko_Bananazaterdag 14 november 2009 @ 15:34
    - En wil je nu kappen met je getrol! Als het je niet aanstaat ga naar een ander topic/forum -

    [ Bericht 84% gewijzigd door Adolecens op 15-11-2009 12:15:06 ]
    Stelletje20jaardonderdag 26 november 2009 @ 21:24
    @Iedereen
    De spanning stijgt, tromgeroffel! Wij zagen dat Fok er eventjes heeft uit gelegen
    Wij hebben weer wat tijd gehad voor wat "spelletjes". Maar die brengen we dan wel in met een nieuwere versie met opdrachten editor.
    firestorm_99dinsdag 1 december 2009 @ 11:20
    heb erg veel intresse in versie 2!
    Stelletje20jaarzaterdag 5 december 2009 @ 17:58
    Wij allemaal natuurlijk
    Zeker als sinterklaas, kerst of oud en nieuw geschenk.
    Nu ook weer even een paar weekjes vrij vandaar.
    Blind_Guardianzondag 6 december 2009 @ 18:06
    De planning is om het een kerstgeschenk te maken .

    Komende week zit ik in de afrondende week van een verhuizing, maar daarna ga ik er een weekje vol tegenaan om de laatste dingetjes af te ronden. In 2.0 zal misschien nog niet alles zitten wat ik (en anderen) er graag in wouden zien, zoals mooiere grafische aankleding en nog meer opdrachten, maar de basis is dan iig. stevig en ik ga in januari zsm. aan de slag om een 2.1 versie met extra functies e.d. te bouwen.

    In de toekomst hoop ik ook een soort update functie te kunnen inbouwen zodat het bijwerken van het spel net even iets makkelijker wordt .
    StateOfMindzondag 6 december 2009 @ 22:29
    tvp
    Stelletje20jaarzondag 6 december 2009 @ 23:52
    @Blind_Guardian
    Wat moet je nog precies doen dan? Dat is ons al een tijdje niet meer transparant.
    In januari doorontwikkelen kan dan, het lijkt dan maar beter om inderdaad dan met tussen versies te gaan werken. Opdrachten uitbreiding; groot deel van onze opdrachten komen dus in versie 2.1 erbij?
    Blind_Guardianmaandag 7 december 2009 @ 21:28
    Begrijp ik, Stelletje20. De afgelopen maanden ben ik, o.a. door drukte ivm. aanstaande verhuizing, wat terughoudend geweest met progressie melden, laat staan releasedatums.

    Aangezien het voornamelijk 'finetunen' en verfraaien van bestaande code is, is het moeilijk te zeggen wat er nog gedaan moet worden. De kern ligt momenteel op het testen van de validatie waar een paar hardnekkige bugs in zitten. Verder wil ik de laatste bugs uit het opslaan van de spelinstellingen en het winnen van het spel wegwerken.

    Tot slot wil ik de (iets lagere prio) klusjes, te weten de laatste 50 opdrachten reviewen, de handleiding bijwerken en een setup.exe in elkaar draaien, uitvoeren.
    Stelletje20jaarmaandag 7 december 2009 @ 23:54
    Zo is het denken wij al een stukje duidelijker.
    Als die bugs heel ernstig; zijn zouden we toch maar beetje uitkijken met release met kerst (ook dat is immers al snel. Hoe dan ook veel succes met het programmeren.
    Stelletje20jaarmaandag 14 december 2009 @ 23:38
    @Blind-Guardian
    Wellicht is het handig om deze updates ook eventjes op de website te zetten.
    Omdat daar claims staan, dat er daar voor bepaalde datum updates komen.
    Blind_Guardianwoensdag 16 december 2009 @ 10:56
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 23:38 schreef Stelletje20jaar het volgende:
    @Blind-Guardian
    Wellicht is het handig om deze updates ook eventjes op de website te zetten.
    Omdat daar claims staan, dat er daar voor bepaalde datum updates komen.
    Done
    Stelletje20jaarvrijdag 18 december 2009 @ 16:26
    Met de release binnen een week, zijn wij natuurlijk met iedereen erg nieuwsgierig naar het voorlopige eindresultaat. Wij denken dat veel van de feedback, met suggesties voor verbeteringen/nieuwe features al op voorbaat erg duidelijk zullen zijn. Mooi dat je op het forum ook al aangeeft 4play(6.0) ook als inspiratiebron zal gebruiken. Tegen die tijd, hopelijk weer een verzameling van features (zoals een aantal geplant voor deze versie) in een overzichtelijk topic.
    jo-epvrijdag 18 december 2009 @ 17:56
    4play 6.0? hoe kom je (ik) daaraan?

    ik ben benieuwd naar versie 2!
    Stelletje20jaarmaandag 21 december 2009 @ 12:54
    Off topic:
    Bekijk de website www.spannendspel.nl en dan het forum maar. (voor discussie daarover)
    http://www.i4play.com/4play60beta/Pre_Release60.html

    Back on topic now
    Blind_Guardiandonderdag 24 december 2009 @ 07:03
    De laatste loodjes...

    Wat werkt er: de validatie van de spelerinstellingen! Dat was een pokkeklus aangezien de bugs die er in zaten een beetje hardnekkig waren .

    Wat werkt er (nog) niet: het opslaan van de spel-instellingen. Ik overweeg om hier in januari een 2.01 'patch' voor te maken, want dit duurt wat langer dan me lief is. Zeker omdat de handleiding en de laatste opdrachtjes er nog in moeten anders blijf ik teveel klachten houden dat vraag X al langs kwam .

    Dat wordt een laat avondje voor me vanavond, maar het kan nog steeds lukken
    Stelletje20jaardonderdag 24 december 2009 @ 21:58
    Oh jammer; dat problemen geeft; het is ook wel iets vrij belangrijks voor de gebruiksvriendelijkheid.
    Beetje zoiets als filters in de editor anders heb je niet zo goed overzicht. en in dit geval ben je steeds onnodig stappen aan het zetten. Mooi dat die validatie wel werkt; anders is zo kaal/denken we helemaal niet te release. Sowieso iedereen nog een fijne kerst
    Zolcondonderdag 24 december 2009 @ 22:47
    Wat een top kerstgeschenk wordt dit dan
    Blind_Guardiandonderdag 24 december 2009 @ 23:34
    quote:
    Op donderdag 24 december 2009 21:58 schreef Stelletje20jaar het volgende:
    Oh jammer; dat problemen geeft; het is ook wel iets vrij belangrijks voor de gebruiksvriendelijkheid.
    Beetje zoiets als filters in de editor anders heb je niet zo goed overzicht. en in dit geval ben je steeds onnodig stappen aan het zetten. Mooi dat die validatie wel werkt; anders is zo kaal/denken we helemaal niet te release. Sowieso iedereen nog een fijne kerst
    Klinkt lekker opgewekt zeg , maar ik begrijp het wel. Het waren gewoon net even teveel features om nog in korte tijd goed werkend te krijgen, zeker met een paar drukke verhuismaanden achter de rug.

    Maar goed, de validatie was al rond, het winnen van het spel ook (met een mooie verrassing voor de winnaar ), en ik ga nu de laatste hand aan de handleiding en de setup leggen. Met een paar uur hoop ik mijn kerstkado klaar te hebben!
    #ANONIEMvrijdag 25 december 2009 @ 10:32
    Succes met de laatste loodjes, als ik wat kan doen dan laat maar weten, testen ofzo
    Pien85vrijdag 25 december 2009 @ 10:34
    Oh B_G... ik heb laatst even gekeken naar de taal- en spelfouten in de vragen, maar kan het nu niet meer vinden Zal ik daar mee verder gaan of vind je het niet nodig?
    Blind_Guardianvrijdag 25 december 2009 @ 12:57
    quote:
    Op vrijdag 25 december 2009 10:34 schreef Pien85 het volgende:
    Oh B_G... ik heb laatst even gekeken naar de taal- en spelfouten in de vragen, maar kan het nu niet meer vinden Zal ik daar mee verder gaan of vind je het niet nodig?
    Hoeft, niet, maar dank je voor het aanbod. Als ik vanavond (hopelijk) versie 2 uitbreng is het misschien slimmer om op zoek te gaan naar overgebleven taalfouten aangezien ik de afgelopen nacht nog aardig wat heb verbeterd.

    Even een korte stand van zaken: Het spel is af voor de release.Ik moet nu alleen nog een installer (= setup.exe) bouwen, want dat geklooi met zipjes is niet handig. Verder wil ik de laatste hand aan de handleiding leggen, in de vorm van een word- of pdf document. Zelf geef ik de voorkeur aan pdf omdat dat net iets algemener toegankelijk is (dwz. zonder MS office of open-office).

    Ik verwacht vanavond de release uit te brengen, ben straks nog naar de verplichte familiebezoekjes
    I.C.O.N.vrijdag 25 december 2009 @ 15:21
    Klinkt erg goed! Ik houd dit even in de gaten
    sangervrijdag 25 december 2009 @ 15:29
    Ik wacht ook af
    #ANONIEMvrijdag 25 december 2009 @ 20:13
    ik ben er klaar voor
    Blind_Guardianvrijdag 25 december 2009 @ 22:36
    Net terug van familie. Spannend Spel 2 is ook klaar voor de gebruikers, alleen de handleiding is nog niet af ...

    Ik twijfel..., zal ik 'm nu online gooien in de hoop dat het spel zichzelf wijst, of is een handleiding echt onmisbaar? Persoonlijk denk ik wel het laatste aangezien het spel zoveel uitgebreider en anders is dan versie 1.

    Hebben jullie misschien nog tot morgenmiddag geduld ?

    Paar linkjes naar screenshots om toch iedereen een voorproefje te geven:
    http://www.spannendspel.nl/images/fullsize/Screen1.png
    http://www.spannendspel.nl/images/fullsize/Screen2.png
    http://www.spannendspel.nl/images/fullsize/Screen3.png
    http://www.spannendspel.nl/images/fullsize/Screen4.png
    http://www.spannendspel.nl/images/fullsize/Screen5.png

    [ Bericht 40% gewijzigd door Blind_Guardian op 25-12-2009 23:11:42 ]
    DOCGvrijdag 25 december 2009 @ 23:28
    ziet er goed uit, ben benieuwd
    laurensschuzaterdag 26 december 2009 @ 10:52
    Nogmaals uistel
    Blind_Guardianzaterdag 26 december 2009 @ 14:24
    quote:
    Op zaterdag 26 december 2009 10:52 schreef laurensschu het volgende:
    Nogmaals uistel
    Maar niet langer!
    Spannend Spel voor een Stel 2 is nu te downloaden vanaf de site

    Ik ga verder met het ontwikkelen van versie 2.1, zodat z.s.m. spelers hun instellingen kunnen opslaan
    Iedereen nogmaals bedankt voor jullie geduld en ik hoop dat het het waard is geweest.
    ThaKillerzondag 27 december 2009 @ 15:22
    Gefeliciteerd met de release van versie 2, ik ben benieuwd hoe het geworden is
    Stelletje20jaarzondag 27 december 2009 @ 15:29
    Van harte gefeliciteerd met de release van versie 2
    Ziet er technische; en qua potentieel netjes uit
    Zullen het eventjes verder bekijken, of we nog echt verschillen zien t.o.v van (logisch een vergelijkbare beta)
    Alles wat (in de code zit) en niet hier is natuurlijk niet zo direct zichtbaar.
    Handleiding, Spel installatie, allemaal prima. Database ziet er wat steviger uit. Op de loop van de dag meer feedback/voor eventuele verbeteringen.
    DOCGzondag 27 december 2009 @ 20:06
    gefeliciteerd met de release
    we gaan 'm hier ook downloaden en proberen
    Adhelbertmaandag 28 december 2009 @ 12:34
    Leuk spel geworden Blindguardian.
    Zitten nog wel wat geslachtsfoutjes in merkte ik tijdens het 'droogtesten'. Zo had ik volgens het spel toch wel erg lekkere borsten, terwijl ik toch echt als man stond ingesteld.
    Verder ziet het er keurig uit en ik hoop het dan ook snel te spelen met mijn vriendin en misschien nog wel wat meer vriendinnetjes .
    WorkForcemaandag 28 december 2009 @ 20:16
    Kan hem helaas niet spelen. Kan het liggen aan het feit dat ik een 64bit windows 7 versie draai?
    #ANONIEMmaandag 28 december 2009 @ 23:35
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef WorkForce het volgende:
    Kan hem helaas niet spelen. Kan het liggen aan het feit dat ik een 64bit windows 7 versie draai?
    Ja bij mij doet hij het ook niet op x64
    peethdinsdag 29 december 2009 @ 10:06
    En bij mij dus ook niet
    #ANONIEMdinsdag 29 december 2009 @ 22:34
    seamless XP laten starten dan werkt het wel, die is 32 bits

    oke is gewoon en virual pc die hij start maar het werkt wel

    [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2009 22:36:03 ]
    12-1985donderdag 7 januari 2010 @ 13:18
    Bij mij gaat hij niet verder dan de categorie 'spannend', wat ik ook instel... Na 20 ronden komt nog steeds niet de volgende categorie 'erotisch'
    jo-epdonderdag 7 januari 2010 @ 13:50
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 13:18 schreef 12-1985 het volgende:
    Bij mij gaat hij niet verder dan de categorie 'spannend', wat ik ook instel... Na 20 ronden komt nog steeds niet de volgende categorie 'erotisch'
    dan moet je alle kleren van de ander gekocht hebben
    12-1985donderdag 7 januari 2010 @ 19:44
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 13:50 schreef jo-ep het volgende:

    [..]

    dan moet je alle kleren van de ander gekocht hebben
    Ow maar dat had ik volgens mij wel...
    Dus bij jou doet ie het wel?
    Dirtbiterdonderdag 7 januari 2010 @ 20:35
    Hij is goed geworden, BG! Mooi werk! Ik heb wel wat kleine dingen gevonden na de 1e keer spelen, maar die verzamel ik wel een keer.

    Respect dat je hier zoveel tijd in steekt. Ik kan je alleen waardering terug geven, dus bij deze:
    Stelletje20jaarwoensdag 3 februari 2010 @ 22:51
    Nu de basis staat, hoe staat het met de ontwikkeling van versie 2.1 met de feature van het opslaan van spel instellingen?

    Is er al een lijstje gemaakt met aanpassingen?
    Zoals database aanpassingen?
    Filters in de Editor?
    Geen herhaling opdrachten
    Opslaan, Laden
    Windows 7? 64 bits?

    We zijn eventjes een maand andere dingen wezen doen.
    Hebben we wat gemist?
    Baggert.donderdag 4 februari 2010 @ 01:09
    Heb je dit in .NET Framework gemaakt dat het alleen op 32bits werkt? Suggestie: port alles naar ActionScript en maak er een mooie flash applet van. Misschien maakt Ado dan wel een sticky...
    TryXvrijdag 5 februari 2010 @ 15:52
    tvp
    Wells.pzaterdag 13 februari 2010 @ 00:36
    krijg hem ook niet werkend op mijn windows 7 64bit "(
    Blind_Guardianzondag 14 februari 2010 @ 21:40
    @Stelletje20jaar:

    Sorry voor de late reactie, maar ik heb het de afgelopen weken en komende maand erg druk met mijn werk en -gerelateerde studie. Om die reden schuif ik het ontwikkelen van 2.1 en patches even op de lange baan, want mijn baan gaat nu even voor alles.

    Dus sorry als ik mensen hiermee teleurstel, maar een update komt zeker niet voor april
    Paarse_Kiwimaandag 15 februari 2010 @ 21:57
    tvp voor mei/juni/juli dan maar
    Succes met de werkzaamheden
    Blind_Guardianvrijdag 5 maart 2010 @ 20:55
    Oproep!

    Omdat ik het steeds drukker krijg met werk, -gerelateerde studie en een andere hobbie dan computeren dreigt de (door)ontwikkeling van SSveS extreme vertraging op te lopen. Denk in extremen als minstens een half jaar voor een update.

    Om die reden ben ik, voor de tigste keer, op zoek naar mede-ontwikkelaars die mee willen helpen het spel verder te verbeteren. Mocht je kennis van C# en SVN hebben mail dan a.u.b., ook als je in het verleden hebt aangeboden mee te helpen maar het er nooit van is gekomen. Mailadres is nog altijd webleeuw@gmail.com.
    synnathmaandag 8 maart 2010 @ 22:02
    Succes. Leuk initatief.
    Stelletje20jaardinsdag 9 maart 2010 @ 23:16
    @Blind-Guardian
    Versie 2 is inderdaad een hele verbetering, toch hebben wij het spel niet zo heel vaak gespeeld omdat het nog wat functies mist om het echt goed speelbaar te houden (ook op lange termijn). Jammer dat je de tijd niet hebt om het zelf te ontwikkelen, hopelijk vind je later de tijd nog of iemand die het nieuw leven in wil blazen
    SSveS2_Editordinsdag 29 juni 2010 @ 21:26
    Voor diegenen die het ontbreken van een uitgebreide Editor een gemis vinden gloort er hoop op de horizon
    Ik vond dat namelijk een goede reden om mezelf een nieuwe programmeertaal aan te leren, met een leuk/nuttig doel

    Het resultaat tot nu toe:
    1 Bewerken opdracht


    2 Nieuwe opdracht


    3 Categorieen detail


    4 Kleding detail


    5 Hulpmiddelen detail


    documentatie (wordt 'real time' aangepast)
    Aangezien dit én mijn eerste C# project is én ik benieuwd ben of jullie hier nut in zien, deze post...
    Mocht iemand geďnteresseerd zijn om een vroege beta versie te testen, PM me
    Mocht je vragen hebben, shoot !

    [ Bericht 2% gewijzigd door SSveS2_Editor op 30-06-2010 19:44:16 ]
    Stelletje20jaarwoensdag 30 juni 2010 @ 17:37
    Dacht nog maar eventjes op de site en hier kijken of dit project nog leeft
    Is dat een ander soort editor dan dat er nu aanwezig is dan?
    Waarom nu nóg een standalone versie?

    We zijn wel benieuwt naar ontwikkelingen.
    SSveS2_Editorwoensdag 30 juni 2010 @ 19:42
    Meerwaarde (indien van toepassing uiteraard): speelgoed, kleding en categorieën toevoegen, idem voor het exporteren & importeren van opdrachten....
    Dirtbitermaandag 5 juli 2010 @ 13:40
    Tof dat er nog schot in de zaak zit! Toevallig deze week nog gespeeld.

    Voor beta testing heb ik altijd wel even tijd. Je hebt mijn gegevens.
    SSveS2_Editormaandag 5 juli 2010 @ 15:44
    @Dirtbiter: Ik ben niet dezelfde persoon als Blind_Guardian
    Als je dan nog steeds interesse hebt kan je me PM'en met een adres waar ik een testversie van de editor naar kan mailen.

    Overigens: Mocht ik door m'n editor het idee krijgen dat ik C# wel onder de knie kan/zal krijgen ga ik misschien wel op zijn oproep in ...
    Dirtbiterdinsdag 6 juli 2010 @ 19:28
    OK, dat doorzag ik even niet.

    Je hebt PM.
    SSveS2_Editorwoensdag 7 juli 2010 @ 12:32
    En jij hebt mail
    SSveS2_Editorwoensdag 14 juli 2010 @ 11:42
    Ik heb ondertussen de source van SSveS van B_G gekregen en heb de code zo aangepast dat er (als het goed is) géén opdracht nogmaals aan dezelfde speler wordt gegeven als die speler 'm al een keer geaccepteerd heeft (werkt momenteel alleen nog voor 2 spelers)

    Ook wordt nu het ID v/d opdracht in het tekst-veld getoond...

    Mocht iemand geďnteresseerd zijn in testen, PM me een adres waar ik de setup naar kan mailen

    [ Bericht 3% gewijzigd door SSveS2_Editor op 14-07-2010 16:42:55 (nuancering) ]
    Blind_Guardianwoensdag 14 juli 2010 @ 14:46
    Ik ben blij dat SSveS_Editor zo enthousiast het bouwen van het spel heeft overgenomen . Ik hoop dan ook dat mensen het niet vervelend vinden dat ik ben gestopt met de ontwikkeling, aangezien mijn interesse in het programmeren het afgelopen jaar is verdwenen. En mocht ik ooit weer zin in programmeren krijgen dan hoop ik natuurlijk met SSveS_Editor samen te kunnen werken
    SSveS2_Editorwoensdag 14 juli 2010 @ 14:52
    @B_G: Je bent nog niet van me af

    @Iedereen: Zoals gezegd, ik ben nieuw in de C# wereld, maar heb al wel aardig wat programmeer ervaring, dus "please bear with me" terwijl ik B_G's source probeer verder te doorgronden ...
    Stelletje20jaardonderdag 15 juli 2010 @ 14:42
    Wij willen altijd wel testen (dat is geen probleem) afhankelijk van beschikbaarheid.
    Wordt alles nu ook geďntegreerd? Dat dat zomaar kan, andermans code overgeven lijkt ons lastig om dan er weer iets van te kunnen maken.
    SSveS2_Editordonderdag 15 juli 2010 @ 15:12
    Zie net jullie PM, komt eraan.

    Definieer "alles" ?

    Code overnemen gaat niet "zomaar"
    Ik zal me, zoals gezegd, eerst in de code moeten gaan verdiepen en de flow van de code moeten doorgronden voordat ik "geavanceerdere" functionaliteiten toe kan voegen.

    Op basis van wat ik tot nu toe qua code gezien heb zal het toevoegen van mijn code voor het importeren & exporteren van opdrachten relatief makkelijk zijn aangezien het niet drastisch ingrijpt op de bestaande code.

    Heeft iemand overigens toevallig een lijstje met feature requests voorhanden ?
    Ik ben het topic doorgelopen en kwam niet veel verder dan:
  • win7 64bit support (moet ff een win7 trial regelen),
  • het opslaan van speler-instellingen (welke?),
  • opdracht maar 1x per uitvoerder (deels done) en
  • im-/exporteren van opdrachten (done in standalone editor)
  • Stelletje20jaardonderdag 15 juli 2010 @ 15:42
    Wij denken dat in overdracht wel goed komt.

    Spel opslaan - Zowel de spel voorkeur instellingen (must) als wellicht het spel (voor als het op laptops gespeeld wordt.

    Editor - Filters op categorieën zijn denk essentieel om een goede database te bouwen, gespreide database/goede balans over de niveaus, maar ook voor bijvoorbeeld bi of homosexuele/lesbiennes. Met elkaar bouwen aan een afwisselende en sterke database.

    Denk dat de meeste populaire features ook wel in 4play5.0 aanwezig zijn.
    http://www.spannendspel.nl/index.php?option=com_kunena&Itemid=0&func=view&catid=13&id=8
    SSveS2_Editordonderdag 15 juli 2010 @ 16:07
    Spel opslaan: voorkeuren kan ik me iets bij voorstellen, maar de staat v/h spel ? Ik moet me wat dat betreft bij B_G aansluiten: als je op 'erotisch' of 'kinky' bent beland is dat niet een niveau dat je na bijv. een week weer oppikt, je mist dan imho de opbouw ?

    Editor: bedoel je de binnen de editor getoonde opdrachten filteren ? Dat lijkt me relatief eenvoudig te realiseren
    Voor het bouwen aan de (kwaliteit van de) database is de im-/exportfunctionaliteit bedoeld.

    4play zal ik ook naar gaan kijken, éérst de code snappen

    Voor m'n gevoel heeft het uitbreiden van de editor (incl. im-/export) momenteel de meeste toegevoegde waarde ?
    Daarnaast zou er een platform "moeten" zijn waar de nieuwe opdrachten uitgewisseld/beschikbaar gemaakt kunnen worden.
    Blind_Guardiandonderdag 15 juli 2010 @ 17:02
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 16:07 schreef SSveS2_Editor het volgende:
    [knip]

    Daarnaast zou er een platform "moeten" zijn waar de nieuwe opdrachten uitgewisseld/beschikbaar gemaakt kunnen worden.
    Heb ik destijds ook over nagedacht. Het meest ideale zou een uploadmogelijkheid zijn waar mensen .db bestanden kunnen neerzetten. Echter is dat natuurlijk onderhevig aan aardig wat veiligheidsrisico's (virussen, gehackte sites, dubbele opdrachten, crashende db's etc).

    Misschien dat zoiets als waar je je documentatie hebt neergezet (google docs) een oplossing zou kunnen bieden.
    Stelletje20jaardonderdag 15 juli 2010 @ 17:32
    We bedoelde inderdaad filteren binnen de editor. (weergave) zodat je kan zien dat er bijvoorbeeld 20 netjes opdrachten zijn, waarvan 5 communicatie dat je zeg maar gewoon alle onderdelen kan aan/uit vinken zodat je een goed overzicht krijgt; van welke opdrachten voor wie aanwezig zijn. (Dat zit in 4play 5.0) onder andere heel uitgebreid.

    Dat spel opslaan (om het later verder te spelen) hoeft van ons ook niet meteen; dan moet je alle gegevens laten bijhouden, en dat zal wel veel werk zijn om dat uit te bouwen. We somde enkel even op wat ooit als spel idee kwam.

    Uploaden/delen van opdrachten is op zich goed idee. Maar heeft inderdaad ook nog wat haken en ogen.

    [ Bericht 15% gewijzigd door Stelletje20jaar op 15-07-2010 17:40:28 ]
    TheRookievrijdag 16 juli 2010 @ 21:19
    -

    [ Bericht 50% gewijzigd door TheRookie op 16-07-2010 21:39:34 (verkeerde topic) ]
    SSveS2_Editorvrijdag 16 juli 2010 @ 21:36
    Heb de editor ondertussen "geďntegreerd" in SSveS v2.0.3.0.
    Geďntegreerd als in, de oude editor laten vervallen en die van mij ervoor in de plaats gezet

    Ik zie niet zoveel kwaad in het beschikbaar stellen/uploaden van xml bestanden ?
    Tijdens het importeer proces kan er gekeken worden of de tekst (en overige parameters) van de te importeren opdracht gelijk zijn aan een bestaande opdracht; zo ja dan een melding geven, of denk ik nu te simpel

    [edit]
    + Laaste versie draait nu ook zonder extra handelingen onder Windows 7
    + Filter toepassen binnen editor mogelijk, nu 'slechts' (nog) op Niveau, Uitvoerend & Ontvangend

    [ Bericht 18% gewijzigd door SSveS2_Editor op 17-07-2010 15:37:30 ]
    Stelletje20jaarzaterdag 17 juli 2010 @ 17:57
    De externe editor (nu ingebouwd) zo te horen, ziet er goed uit. Mooi dat het steeds uitgebreider wordt; zal leuk zijn, met nieuwere opdrachten/uitwisseling en de creativiteit van ons allen een verfrissend spelletje blijven. Top dat er een begin gemaakt is met filteren
    Stelletje20jaarvrijdag 23 juli 2010 @ 19:08
    Quote: www. spannendspel.nl

    Omdat ik mijn interesse in het ontwikkelen ben verloren en degene die het spel wil doorontwikkelen de site niet wil overnemen zal deze offline gaan per 23 september 2010.

    Mocht iemand voor die tijd interesse hebben om de site over te nemen dan kan je mailen naar webleeuw@gmail.com.
    Dank voor alle positieve reacties op het spel dat ik heb ontwikkeld en misschien ooit tot ziens.

    - Webleeuw Software - 22-7-2010

    Ontwikkeling zonder website? Dat klinkt niet heel handig, op zich zouden we de site wel bij willen houden bij verdere ontwikkeling. Loopt per 23 september de site (onderhoud kosten op?) wij hebben het liever niet aan onze namen gerelateerd. Een gratis site domein misschien een optie en deze doorlaten linken? Lijkt me sowieso dat het ergens te downloaden moet blijven?
    Blind_Guardianvrijdag 23 juli 2010 @ 20:02
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 19:08 schreef Stelletje20jaar het volgende:
    [...]

    Ontwikkeling zonder website? Dat klinkt niet heel handig, op zich zouden we de site wel bij willen houden bij verdere ontwikkeling. Loopt per 23 september de site (onderhoud kosten op?) wij hebben het liever niet aan onze namen gerelateerd. Een gratis site domein misschien een optie en deze doorlaten linken? Lijkt me sowieso dat het ergens te downloaden moet blijven?
    Het hoeft ook helemaal niet aan jullie namen gerelateerd te zijn. In de whois van de site staat nu One.com als geregistreerde, met alleen een mailadres van me als direct contactpunt.

    Het nadeel van een gratis domein is natuurlijk wel dat je geavanceerdere dingen als forums e.d. wel kan vergeten, iig. niet reclamevrij zoals nu. Maar goed, zoals gezegd, mocht iemand het domein willen hebben, zeg het maar.
    SSveS2_Editorzondag 25 juli 2010 @ 06:17
    Niet zonder website, maar zonder betaalde hosting & betaalde domeinnaam :P
    Google sites bijv. is gratis, ook op andere plekken is gratis basis-hosting te krijgen, je mist dan inderdaad de herkenbaarheid van een eigen domeinnaam en de mogelijk geavanceerdere features.

    @B_G: er staan wel (als ik 't me goed herinner) initialen van de eigenaar ?

    @Overigen: wil 't testen een beetje lukken ?
    Blind_Guardianmaandag 26 juli 2010 @ 18:14
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 06:17 schreef SSveS2_Editor het volgende:
    @B_G: er staan wel (als ik 't me goed herinner) initialen van de eigenaar ?
    En die 3 letters maken uit? Geen hond weet waar die voor moeten staan (tenzij ze mail van me hebben gehad natuurlijk) :)
    SSveS2_Editormaandag 26 juli 2010 @ 19:12
    Nee, ik denk niet dat die uitmaken, maar om eventuele onaangename verrassingen te voorkomen, mocht je Quinten Quist oid heten :P
    OnderBroekenPoepdinsdag 27 juli 2010 @ 23:33
    tis niet echt een hit he.. we zijn al een jaar verder en nog maar 4 pagina's vol met comments..zit het nu nog in de test fase of is het klaar?
    SSveS2_Editordonderdag 29 juli 2010 @ 16:06
    [samenvatting]
    Eind vorig jaar is -na een testperiode- v2.0 gereleased, daarin ontbraken nog wat features die wel gewenst waren. B_G had geen tijd meer voor ontwikkeling, waardoor e.e.a. stil gelegen heeft.
    [/samenvatting]

    Ik heb nu de ontwikkeling overgenomen en heb ondertussen al een aantal van die features toegevoegd, ik wacht echter nog op feedback van testers ( :W) voordat ik die versie on-line gooi ...

    Naast eerder genoemde features is het nu ook mogelijk om de achtergrond van jouw "speler-paneel"* van een zelf te kiezen afbeelding te voorzien en kan bepaalde Speler informatie opgeslagen (en opnieuw ingelezen) worden :)

    Naast nieuwe features zou het ook erg prettig zijn om het aantal beschikbare opdrachten (flink) uit te breiden, mochten mensen zich daartoe geroepen voelen: graag !

    * waar je naam & kleding staan en het kader omheen staat als je aan de beurt bent
    Pien85donderdag 29 juli 2010 @ 17:19
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2010 16:06 schreef SSveS2_Editor het volgende:
    [samenvatting]
    Eind vorig jaar is -na een testperiode- v2.0 gereleased, daarin ontbraken nog wat features die wel gewenst waren. B_G had geen tijd meer voor ontwikkeling, waardoor e.e.a. stil gelegen heeft.
    [/samenvatting]

    Ik heb nu de ontwikkeling overgenomen en heb ondertussen al een aantal van die features toegevoegd, ik wacht echter nog op feedback van testers ( :W) voordat ik die versie on-line gooi ...

    Naast eerder genoemde features is het nu ook mogelijk om de achtergrond van jouw "speler-paneel"* van een zelf te kiezen afbeelding te voorzien en kan bepaalde Speler informatie opgeslagen (en opnieuw ingelezen) worden :)

    Naast nieuwe features zou het ook erg prettig zijn om het aantal beschikbare opdrachten (flink) uit te breiden, mochten mensen zich daartoe geroepen voelen: graag !

    * waar je naam & kleding staan en het kader omheen staat als je aan de beurt bent
    Heb 'm gisteren even snel doorgebladerd. Wat me opviel was dat we vaak 2 keer de zelfde opdracht achter elkaar kregen. Hij eerst, voerde hij goed uit, toen was ik aan de beurt en kreeg precies de zelfde opdracht. Jammer wel :Y
    Verder vind ik 'm erg leuk geworden. Zou, zoals je al zei, wel leuk zijn als er nog een hele rits opdrachten bij komt.
    Nog een vraagje over 't spelen met meer dan 2 mensen. Hoe zit het dan met de opdrachten? Zijn er dan opdrachten beschikbaar die je met 3, 4 of meer mensen tegelijk kunt uitvoeren?
    TheRookiedonderdag 29 juli 2010 @ 19:40


    [ Bericht 100% gewijzigd door TheRookie op 29-07-2010 19:44:18 (volg topic, niet invoeren - |:() ]
    SSveS2_Editordonderdag 29 juli 2010 @ 20:39
    Vreemd dat je dezelfde opdracht 2x achter elkaar krijgt, 1x kan nog toeval zijn, maar meerdere keren niet :(
    Ik heb een nieuwe versie on-line gezet waarin ik de manier waarop de opdrachten willekeurig gekozen worden aangepast heb.

    Zou je willen kijken of dit een verbetering met zich meebrengt ?
    Pien85donderdag 29 juli 2010 @ 20:47
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2010 20:39 schreef SSveS2_Editor het volgende:
    Vreemd dat je dezelfde opdracht 2x achter elkaar krijgt, 1x kan nog toeval zijn, maar meerdere keren niet :(
    Ik heb een nieuwe versie on-line gezet waarin ik de manier waarop de opdrachten willekeurig gekozen worden aangepast heb.

    Zou je willen kijken of dit een verbetering met zich meebrengt ?
    Ga ik doen, dankje :)
    Stelletje20jaarmaandag 2 augustus 2010 @ 00:13
    Opdrachten herhalen bij ons veel minder (niet per spel; maakt het spelen stuk leuker)
    Uitbreiden van de database moet met ons allemaal, en de tijd en toegevoegde editor functies steeds beter gaan. We zitten op nieuwe pc; dus oude dingen zijn niet helemaal terug te halen; we hadden er al vrij veel gemaakt. We gaan ook binnenkort op vakantie, daarna kijken we wel weer verder. Het ziet er allemaal goed en veelbelovend uit!
    SSveS2_Editorwoensdag 11 augustus 2010 @ 08:24
    Om aan te geven dat de ontwikkeling niet stil staat, nieuwe features in v2.0.4.4 (onder andere):
    • Uitbreiding profiel opslaan, nu inclusief geavanceerde opties per speler, uiteraard ook importeren
    • Fix voor categorieën die elke keer tijdens import als nieuw werden gezien
    • Mogelijkheid om vanaf ronde 1 ook Erotisch & Kinky te activeren.
    • Exporteren (en importeren) meerdere opdrachten tegelijk
    • Instellen achtergrond speler-paneel
    • Aangepaste melding bij afsluiten SSveS m.b.t. onthouden gespeelde opdrachten tussen spellen (incl. export mogelijkheid). Importeren gespeelde opdrachten is nog een 'to do'

    Ook heb ik een (nieuw) begin gemaakt met documentatie voor de editor + een addendum voor de reguliere handleiding.
    SSveS2_Editormaandag 30 augustus 2010 @ 20:58
    Zojuist een nieuwe test-versie naar de testers gestuurd.

    Mochten de nieuw toegevoegde functionaliteiten OK bevonden worden én er geen rare zaken naar voren komen zal over niet al te lange tijd versie 2.1 het levenslicht zien :)
    Stelletje20jaarmaandag 13 september 2010 @ 17:56
    :) Het ziet er allemaal erg goed uit, wij hebben op wat kleinigheden na (interface dingetjes), geen grote problemen kunnen vinden. De functionaliteit is erg gestegen!

    Met het aflopen van de website?
    Komt er een andere gratis site? of een andere manier om het spel aan het publiek makkelijk te distribueren/c.q contact te onderhouden?
    Blind_Guardiandinsdag 14 september 2010 @ 21:31
    quote:
    Op maandag 13 september 2010 17:56 schreef Stelletje20jaar het volgende:
    :) Het ziet er allemaal erg goed uit, wij hebben op wat kleinigheden na (interface dingetjes), geen grote problemen kunnen vinden. De functionaliteit is erg gestegen!

    Met het aflopen van de website?
    Komt er een andere gratis site? of een andere manier om het spel aan het publiek makkelijk te distribueren/c.q contact te onderhouden?
    Ik heb bericht van SIDN gekregen dat het domein is overgedragen aan degene die de website van me wou overnemen. Als het goed is heeft diegene ook contact met SSveS_Editor :).

    Dus vanaf nu heb ik geen verantwoording meer over het spel of de site, maar natuurlijk ben ik erg blij dat anderen er zo enthousiast mee zijn doorgegaan.
    Stelletje20jaardonderdag 23 september 2010 @ 23:22
    Bedankt voor de info :) : Ja mooi dat je ooit initiatief hebt genomen:) en mooi dat er andere mensen op elkaars werk willen voortbouwen.

    De site is nu blanco/eraf ben benieuwt of een andere/of iets voor in de plaats komt. :)
    dennis106zondag 3 oktober 2010 @ 09:42
    Hallo,
    Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik een nieuwere versie kan downloaden.
    Ik heb het een tijdje gespeeld en was het een beetje uit het ooog verloren maar lees nu dat het super verbeterd is en werkt op windows 7.
    Daarom zou ik graag een nieuwere versie hebben aangezien ik het nu nog moet spelen op een virtuele schijf met xp.
    Alvast bedankt voor de hulp
    JB24zondag 10 oktober 2010 @ 22:35
    Ik krijg v2.0 helemaal niet draaiende onder Windows 7. Ik begrijp dat er nog hard gewerkt wordt aan een update die o.a. dit probleem verhelpt (waarvoor hulde!), maar is er in de tussentijd een oplossing?
    1linerrmaandag 11 oktober 2010 @ 21:48
    Ik zit ook te wachten op een versie die werkt onder Windows 7....

    Heb al de .Net 2.0 truc uitgehaald maar zonder het gewenste effect (programma's in 32bits laten opstarten ipv 64).. Sterker nog, alles draait nu in 32bits en krijg het niet meer naar 64bits.

    De versie 2.1 die native in Windows 7 64bits moet werken is slechts als tijdelijke versie te downloaden geweest. Als je die nu van de site van de ontwikkelaar afhaalt (zie zijn persoonlijke pagina) dan werkt het niet meer omdat deze testversie maar een paar weken geldig is.
    JB24woensdag 13 oktober 2010 @ 00:24
    Hmm, jammer.

    Hoop dat er snel een alternatief komt, want ik wou 'm eigenlijk dit weekend met m'n vriendin spelen. :9

    Ik wil me eventueel wel aanmelden als tester (en dan ook oprecht serieus meetesten).
    Stelletje20jaarvrijdag 29 oktober 2010 @ 01:41
    Mooi dat de site is overgenomen! Sindsdien echter ook weer geen updates meer geweest.
    Ook weer eventjes niks meer terug gehoord op mail contact. En dat terwijl er "toen" bijna een nieuwe versie uit zou gaan. Er is inderdaad wel al veel verbeterd/dus zou zeggen dat er wel redelijk snel ontwikkeling in zou moeten kunnen zitten.
    Blind_Guardianzondag 5 december 2010 @ 19:49
    Even een berichtje van de originele maker van het spel :)

    Ik werd gemaild door degene die de site heeft overgenomen of ik iets wist of had gehoord van ssves_editor (degene die het ontwikkelen heeft overgenomen). Helaas heb ik ook al maanden niets meer van hem gehoord en reageerd hij blijkbaar niet meer op mailtjes.

    In overleg met de sitebeheerder heb ik de laatste testversie met verbeterde editor die op de server stond tot een uitvoerbaar programma gebrouwd en aan hem opgestuurd, maar het is te hopen dat er een nieuwe ontwikkelaar komt of dat ssves_editor terugkeert, anders voorzie ik een stille dood voor 'mijn' spel :{
    SSveS2_Editorwoensdag 8 december 2010 @ 16:37
    Alleereerst mijn excuses voor mijn lange afwezigheid :@ .

    Ons middelste kind (2) heeft een paar maanden geleden 'besloten' dat tussen 04:00 en 05:00 een mooie tijd is om de dag te beginnen :(. Daarnaast zijn er een paar grote projecten op m'n werk van start gegaan die véél energie kosten. Hierdoor heb ik 's avonds vaak weinig fut om achter de PC te kruipen en te programmeren.

    Ik hoop in de kerst-vakantie weer wat ademruimte te krijgen om verder te gaan met de ontwikkeling, en zal vóór die tijd in elk geval aan de testers de laatste build mailen.
    Ook de mails (en PM's zie ik nu) zal ik (alsnog) beantwoorden.

    Nogmaals m'n excuses voor de radio-stilte. Het was ff 'pompen of verzuipen' maar het pompen lijkt te werken :P
    Blind_Guardianwoensdag 8 december 2010 @ 19:57
    quote:
    11s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:37 schreef SSveS2_Editor het volgende:
    Alleereerst mijn excuses voor mijn lange afwezigheid :@ .

    Ons middelste kind (2) heeft een paar maanden geleden 'besloten' dat tussen 04:00 en 05:00 een mooie tijd is om de dag te beginnen :(. Daarnaast zijn er een paar grote projecten op m'n werk van start gegaan die véél energie kosten. Hierdoor heb ik 's avonds vaak weinig fut om achter de PC te kruipen en te programmeren.

    Ik hoop in de kerst-vakantie weer wat ademruimte te krijgen om verder te gaan met de ontwikkeling, en zal vóór die tijd in elk geval aan de testers de laatste build mailen.
    Ook de mails (en PM's zie ik nu) zal ik (alsnog) beantwoorden.

    Nogmaals m'n excuses voor de radio-stilte. Het was ff 'pompen of verzuipen' maar het pompen lijkt te werken :P
    Goed dat je terugbent :)

    Zou je voor de zekerheid ook de websitebeheerder even op de hoogte willen brengen? Neem aan dat je z'n mailadres nog wel hebt.
    Stelletje20jaarwoensdag 8 december 2010 @ 22:41
    Laatste built was op een paar bugs na al best redelijk speelbaar.
    Nieuwere buils zullen dat alleen maar verbeteren!
    Was wel wat stil alleen ja, zo zonder mail/pm berichten; vooral het bewerken (bijwerken) moest nog wat geschaafd worden.
    Stokstaartwoensdag 8 december 2010 @ 22:44
    Welk erotisch spel raden jullie mij aan .
    Geen zin om alles door te lezen :@
    Blind_Guardiandonderdag 9 december 2010 @ 08:27
    quote:
    1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
    Welk erotisch spel raden jullie mij aan .
    Geen zin om alles door te lezen :@
    Aangezien dit topic alleen over spannend spel voor een stel gaat (SSveS) kan je deze vraag ws. beter in een ander topic stellen zoals: Erotische spellen (bord, kaart, etc.)
    ssvsfanmaandag 30 mei 2011 @ 19:24
    Hoi allemaal,

    Ik moet me verontschuldigen dat ik niet eerder op deze forums heb gereageerd.
    Ben / was geen Fok gebruiker.
    Maar ik heb de site van SSveS nu in beheer en er komt een nieuwe versie aan!
    Versie 3.0 is klaar om getest te worden, en we zoeken Betatesters!
    Geef je dus op als je zin hebt om te testen!
    Kijk voor updates op de site: spannendspel.nl