1600 euro vind ik relatief ook wel veel geld, maar om er een jaar van te kunnen studeren vind ik heel, heel redelijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is spotgoedkoop om in Nederland te studeren. Een universiteit is een veelvoud van dat bedrag aan jou kwijt. En kijk voor de lol eens wat een jaartje studie in de meeste andere landen kost.
Ik vind het helemaal niet zo lollig om te zien dat je in driekwart van de Europese landen minder of helemaal niets betaald.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is spotgoedkoop om in Nederland te studeren. Een universiteit is een veelvoud van dat bedrag aan jou kwijt. En kijk voor de lol eens wat een jaartje studie in de meeste andere landen kost.
En is het onderwijs daar net zo goed als hier?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:41 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo lollig om te zien dat je in driekwart van de Europese landen minder of helemaal niets betaald.
In Finland is het aantal hoger opgeleiden het grootst.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:51 schreef Bevin het volgende:
[..]
En is het onderwijs daar net zo goed als hier?
Netjes.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:52 schreef zquing het volgende:
Dit jaar had ik me pas 2 september heringeschreven
In Nederland noemen we HBO'ers ook hoger opgeleid, dus dat zegt niets.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:53 schreef Susi het volgende:
[..]
In Finland is het aantal hoger opgeleiden het grootst.
Ik heb het dan uiteraard niet over schimmige dictaturen als Wit-Rusland.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:51 schreef Bevin het volgende:
[..]
En is het onderwijs daar net zo goed als hier?
Ja, ik weet het niet, ik vraag het jouquote:Op zondag 28 juni 2009 18:30 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik heb het dan uiteraard niet over schimmige dictaturen als Wit-Rusland.
Europese topuniversiteiten als Oxford, de Sorbonne of Heidelberg zullen niet goedkoop zijn. Ik kan het natuurlijk mis hebben.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:30 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik heb het dan uiteraard niet over schimmige dictaturen als Wit-Rusland.
Alleen in het geval van Oxford heb je gelijk. Bovendien ben je niet alleen qua collegegeld beter af, ook qua huisvesting, boeken, gezondheidszorg etc.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Europese topuniversiteiten als Oxford, de Sorbonne of Heidelberg zullen niet goedkoop zijn. Ik kan het natuurlijk mis hebben.
quote:Op zondag 28 juni 2009 18:49 schreef Kassaa het volgende:
Mijn inschrijving van vorig jaar is nooit verwerkt waardoor ik een nieuwe inschrijving meot doen voor het tweede jaar, terwijl ik nu al twee studentennummers en collegekaarten heb.
Oh, jij kan je wel voor Farmacie inschrijven ?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:03 schreef Marurk het volgende:
Geen problemen hier.
TS kan er dus niet mee omgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |