Nee, niet te laat, kan me wel herinschrijven, maar niet voor mijn studie..quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef sinadO het volgende:
Had je toch allang moeten doen? Is het niet al te laat? Ik deed het op de laatste dag dat het kon en dat was in juni!
quote:
Naar studielink.nl gaan en dan inloggen en alles gaat verder vanzelf.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:56 schreef Fortitudo het volgende:
idd, wat een gekk he
hoe werkt het, ik moet het ook nog ff doen
Dat scheeltquote:Op zondag 28 juni 2009 15:01 schreef Asgard het volgende:
Ik moet alleen die machtiging nog opsturen.
Ik doe eht altijd in augustusquote:Op zondag 28 juni 2009 15:09 schreef Fortitudo het volgende:
voor wann moet het en wat moet er gebeuren?
Ja ik ook dusquote:
Stufi loopt door...quote:Op zondag 28 juni 2009 15:13 schreef Fortitudo het volgende:
gaat je studiefinanciering ook automatisch door?
er staat bij studielink om in aanmerking te komen b;labla ib groep
Tot september wel ja, daar na pas als je je weer hebt ingeschreven geloof ikquote:Op zondag 28 juni 2009 15:13 schreef Fortitudo het volgende:
gaat je studiefinanciering ook automatisch door?
er staat bij studielink om in aanmerking te komen b;labla ib groep
Whehe, herkenbaarquote:Op zondag 28 juni 2009 15:20 schreef Cat_Tank het volgende:
Shit... Moet ik ook ff doen.
Oeps. Ik weet ook niet meer met welk email adres ik daar bekend sta. 3 pogingen![]()
Welke universiteitquote:Op zondag 28 juni 2009 15:17 schreef Asgard het volgende:
Je hebt gewoon tot 1 september om je inschrijving rond te hebben (ivm stufi etc.), maar omdat faculteiten weleens dingen kwijtraken moet je het gewoon op tijd regelen.
Toen ik zou beginnen aan mijn studie heb ik 4x een cijferlijst, 3x een machtiging en 2x een kopie van diploma moeten opsturen naar mijn faculteit. Dat terwijl ik alles telkens in één envelop opstuurde en netjes alles vast had geniet![]()
![]()
!!!
Dat was ook mijn probleem, gewoon met ze mailen, dan krijg je nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord op je huidige emailadres.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:20 schreef Cat_Tank het volgende:
Oeps. Ik weet ook niet meer met welk email adres ik daar bekend sta. 3 pogingen![]()
UvA waarsquote:
Achja, dat ging bij mij iig wel in 1 keer goedquote:Op zondag 28 juni 2009 15:26 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
UvA waars
VU is hierin vele malen beter
Ben blij dat je er zelf zo positief over bentquote:
WHOHOO 3e poging was goed. Ik kon me herinneren dat ze zo'n mail gestuurd hadden dat het mogelijk was je weer in te schrijven. Even die mail opgezocht op al mijn accounts. Print nu mijn herinschrijving uitquote:
Vorig jaar met herinschrijven ging het trouwens wel helemaal goed hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 15:28 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ben blij dat je er zelf zo positief over bent![]()
Als je dat al niet snapt, ga dan maar meteen werken met een Havo diploma.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:29 schreef Michielos het volgende:
studielink zuigt zooo hard... ik snap er gewoon geen pepernoot van.
Dat ligt misschien meer aan jezelf danquote:Op zondag 28 juni 2009 15:29 schreef Michielos het volgende:
studielink zuigt zooo hard... ik snap er gewoon geen pepernoot van.
Dat.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:20 schreef Cat_Tank het volgende:
Ja, maar als ik wil herinschrijven staat er een andere studie dan waar voor ik nu sta ingeschrevenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:30 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
WHOHOO 3e poging was goed. Ik kon me herinneren dat ze zo'n mail gestuurd hadden dat het mogelijk was je weer in te schrijven. Even die mail opgezocht op al mijn accounts. Print nu mijn herinschrijving uitDe site zelf werkt wel goed trouwens...
Mja. Als er eenmaal iets niet goed is dan is het ook meteen goed mis. Thank the holy lawd dat dat mij nog niet overkomen is.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:32 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja, maar als ik wil herinschrijven staat er een andere studie dan waar voor ik nu sta ingeschrevenKan dit ook niet veranderen.
Uw bijdrage aan dit topic wordt zeer gewaardeerd.quote:
En dan zegt studielink dat die studie ook goed is, als inschrijving voor mij, krijg ik van uni mail dat het weldegelijk een andere studie is en dus niet goed voor mij, like duhhhquote:Op zondag 28 juni 2009 15:33 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Mja. Als er eenmaal iets niet goed is dan is het ook meteen goed mis. Thank the holy lawd dat dat mij nog niet overkomen is.
Er is een reden dat de Universiteit Twente binnen een maand meteen weer hard is weggerend en het zelf maar weer is gaan doenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:35 schreef Bevin het volgende:
[..]
En dan zegt studielink dat die studie ook goed is, als inschrijving voor mij, krijg ik van uni mail dat het weldegelijk een andere studie is en dus niet goed voor mij, like duhhhmaar dat die paupers van studielink dat wel gewoon adviseren
![]()
Ja das wel beter ja, loop je niet al bij stap 1 vastquote:Op zondag 28 juni 2009 15:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Ze hebben tenminste eindelijk die inlog-knop veranderd zodat hij tenminste een beetje opvalt.
Neen, vóór 1 september moet alles rond zijn, dus ook de betaling.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef sinadO het volgende:
Had je toch allang moeten doen? Is het niet al te laat? Ik deed het op de laatste dag dat het kon en dat was begin juni!
Ja, ik moet me elk nieuw studiejaar dat ik studeer opnieuw inschrijven..quote:Op zondag 28 juni 2009 15:53 schreef Repeat het volgende:
Herinschrijven? Studielink?
Ik moet altijd alleen zo'n formulier insturen voor een nieuwe machtiging, meer eigenlijk niet...
Ja volgens mij moeten wij dit ook. Hoop ik maarquote:Op zondag 28 juni 2009 15:53 schreef Repeat het volgende:
Herinschrijven? Studielink?
Ik moet altijd alleen zo'n formulier insturen voor een nieuwe machtiging, meer eigenlijk niet...
Moet iedereen, dat doe je automatisch door die machtiging op te sturen. Dat formulier heet letterlijk:quote:Op zondag 28 juni 2009 15:57 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja, ik moet me elk nieuw studiejaar dat ik studeer opnieuw inschrijven..
Ok, jij zegt het. Het is ook pas de eerste keer dat ik het moet doenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:59 schreef starla het volgende:
[..]
Moet iedereen, dat doe je automatisch door die machtiging op te sturen. Dat formulier heet letterlijk:
herinschrijvingsformulier
Studielink is voor iedereen nieuw.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:02 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ok, jij zegt het. Het is ook pas de eerste keer dat ik het moet doen
Nee, moest het vorig jaar ook al doenquote:
Dat dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:04 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Nee, moest het vorig jaar ook al doen
ohja?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:04 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Nee, moest het vorig jaar ook al doen
Jawel.quote:
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:02 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ok, jij zegt het. Het is ook pas de eerste keer dat ik het moet doen
Eerste keer HERinschrijven ja.quote:
Wazige shizzle, ik heb vorige jaren gewoon een machtigingsformulier thuis gekregen.quote:
Het tikt wel aan ja en dan heb ik het nog niet eens over die belachelijk dure boekenquote:Op zondag 28 juni 2009 16:06 schreef Fortitudo het volgende:
1620 euro
wtf he
denken ze dat het geld op mn rug groeit ofzo?
Ik ook, en dit jaar ook weer gewoon een formulier met de post.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:07 schreef starla het volgende:
[..]
Wazige shizzle, ik heb vorige jaren gewoon een machtigingsformulier thuis gekregen.
Euhquote:Op zondag 28 juni 2009 16:07 schreef starla het volgende:
[..]
Ah leuk, wat wordt je 3de studie in 3 jaar?
Geloof het wel ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:10 schreef starla het volgende:
[..]
ok, we lullen volledig langs elkaar heen
laat maar dus
Uit bovenstaande mail die ik heb gekregen concludeer ik de volgende:quote:Beste student,
De inschrijving voor het collegejaar 2009-2010 verloopt, anders dan voorheen, via Studielink. Studielink is vanaf dit jaar dé online inschrijfapplicatie voor alle hoger onderwijsopleidingen in Nederland. Inschrijven voor een nieuw collegejaar, een adres wijzigen of een verzoek indienen om een inschrijving te beëindigen, al deze handelingen verlopen via Studielink.
Ja, studielink vervangt het geheisa via de opleiding met nieuw geheisa: studielinkkkk!!!quote:Op zondag 28 juni 2009 16:13 schreef Susi het volgende:
Je hoeft je dan toch niet meer bij de uni zelf in te schrijven![]()
Alleen via studielink is toch voldoende ? Heb overigens al twee keer tien minuten met zo'n gochem aan de lijn gehangen omdat die site niet meewerkte
Ja die heb ik ook gehadquote:Op zondag 28 juni 2009 16:13 schreef starla het volgende:
[..]
Uit bovenstaande mail die ik heb gekregen concludeer ik de volgende:
1) voor het eerst dat het dit jaar via studielink gaat
2) dit geldt dan voor iedereen die studeert
Nu lees ik dit topic door waaruit blijkt dat bovenstaande conclusies niet juist zijn.
Bij mij ook wel, alleen mijn studie staat er niet tussenquote:Op zondag 28 juni 2009 16:19 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Dankjewel TS, voor het helpen herinneren
OT: Werkte bij mij dus gewoon...
Farmacie, maar die site wil mij inschrijven voor Farmaceutische Wetenschappen. Kreeg net ook mail van de uni dat herinschrijven voor Farmacie vooralsnog niet mogelijk isquote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:30 schreef Agiath het volgende:
Net even in 5 minuten opnieuw ingeschreven, snap alle commotie niet, ging prima.
TS kan er gewoon niet mee omgaan
Nou, goh, wat een geld zeg. Ga dan lekker in Amerika of Engeland studeren, pauper.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:02 schreef Repeat het volgende:
Even die brief opgezocht; 1620 euro dit jaar
Wat een lulkoek zeg, internetheldquote:Op zondag 28 juni 2009 16:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, goh, wat een geld zeg. Ga dan lekker in Amerika of Engeland studeren, pauper.
Shit, is nog wel een aardige studie, kan ik je niet belachelijk makenquote:Op zondag 28 juni 2009 16:31 schreef Bevin het volgende:
[..]
Farmacie, maar die site wil mij inschrijven voor Farmaceutische Wetenschappen. Kreeg net ook mail van de uni dat herinschrijven voor Farmacie vooralsnog niet mogelijk is![]()
Zou goed kunnen jaquote:Op zondag 28 juni 2009 16:36 schreef BluesRebel het volgende:
Je kan je toch tot 1 september inschrijven?
Ja best wel aardig hequote:Op zondag 28 juni 2009 16:39 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Shit, is nog wel een aardige studie, kan ik je niet belachelijk maken
In ieder geval, je uni heeft het door dus:
[ afbeelding ]
Het komt wel goed schatje
Het zal wel aan mij liggen dan, dat ik 1600 euro een behoorlijk bedrag vindquote:Op zondag 28 juni 2009 16:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mekker dan niet over dat beetje geld.
lol jaquote:Op zondag 28 juni 2009 16:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
ah, jij hebt het topic over working class heroes gelezen vandaag
Krijg je dan geen smsje? Of is dat DigiDquote:Op zondag 28 juni 2009 16:47 schreef switchboy het volgende:
Wachtwoord en gebruikersnaam natuurlijk vergeten 3 poging gedaan, probeer het later nog wel een keerTrieste zooi
DigiD is dat jaquote:Op zondag 28 juni 2009 16:50 schreef Bevin het volgende:
[..]
Krijg je dan geen smsje? Of is dat DigiD?
Gewoon even via de homepage een nieuwe aanvragen, zo gepiept via de mailquote:Op zondag 28 juni 2009 16:47 schreef switchboy het volgende:
Wachtwoord en gebruikersnaam natuurlijk vergeten 3 poging gedaan, probeer het later nog wel een keerTrieste zooi
Sla die info de volgende keer gewoon op als draft in je email programma of zo, dan vergeet je het tenminste niet meerquote:Op zondag 28 juni 2009 16:47 schreef switchboy het volgende:
Ook zo gebruiksvriendelijkquote:
Moet ik nog een postzegel opplakken ookquote:Op zondag 28 juni 2009 16:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik ook, en dit jaar ook weer gewoon een formulier met de post.
Ik heb er nog wel eentje voor jequote:Op zondag 28 juni 2009 17:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
Moet ik nog een postzegel opplakken ook![]()
Het is spotgoedkoop om in Nederland te studeren. Een universiteit is een veelvoud van dat bedrag aan jou kwijt. En kijk voor de lol eens wat een jaartje studie in de meeste andere landen kost.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:41 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen dan, dat ik 1600 euro een behoorlijk bedrag vind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |