Moet iedereen, dat doe je automatisch door die machtiging op te sturen. Dat formulier heet letterlijk:quote:Op zondag 28 juni 2009 15:57 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja, ik moet me elk nieuw studiejaar dat ik studeer opnieuw inschrijven..
Ok, jij zegt het. Het is ook pas de eerste keer dat ik het moet doenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:59 schreef starla het volgende:
[..]
Moet iedereen, dat doe je automatisch door die machtiging op te sturen. Dat formulier heet letterlijk:
herinschrijvingsformulier
Studielink is voor iedereen nieuw.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:02 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ok, jij zegt het. Het is ook pas de eerste keer dat ik het moet doen
Nee, moest het vorig jaar ook al doenquote:
Dat dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:04 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Nee, moest het vorig jaar ook al doen
ohja?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:04 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Nee, moest het vorig jaar ook al doen
Jawel.quote:
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:02 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ok, jij zegt het. Het is ook pas de eerste keer dat ik het moet doen
Eerste keer HERinschrijven ja.quote:
Wazige shizzle, ik heb vorige jaren gewoon een machtigingsformulier thuis gekregen.quote:
Het tikt wel aan ja en dan heb ik het nog niet eens over die belachelijk dure boekenquote:Op zondag 28 juni 2009 16:06 schreef Fortitudo het volgende:
1620 euro
wtf he
denken ze dat het geld op mn rug groeit ofzo?
Ik ook, en dit jaar ook weer gewoon een formulier met de post.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:07 schreef starla het volgende:
[..]
Wazige shizzle, ik heb vorige jaren gewoon een machtigingsformulier thuis gekregen.
Euhquote:Op zondag 28 juni 2009 16:07 schreef starla het volgende:
[..]
Ah leuk, wat wordt je 3de studie in 3 jaar?
Geloof het wel ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:10 schreef starla het volgende:
[..]
ok, we lullen volledig langs elkaar heen
laat maar dus
Uit bovenstaande mail die ik heb gekregen concludeer ik de volgende:quote:Beste student,
De inschrijving voor het collegejaar 2009-2010 verloopt, anders dan voorheen, via Studielink. Studielink is vanaf dit jaar dé online inschrijfapplicatie voor alle hoger onderwijsopleidingen in Nederland. Inschrijven voor een nieuw collegejaar, een adres wijzigen of een verzoek indienen om een inschrijving te beëindigen, al deze handelingen verlopen via Studielink.
Ja, studielink vervangt het geheisa via de opleiding met nieuw geheisa: studielinkkkk!!!quote:Op zondag 28 juni 2009 16:13 schreef Susi het volgende:
Je hoeft je dan toch niet meer bij de uni zelf in te schrijven![]()
Alleen via studielink is toch voldoende ? Heb overigens al twee keer tien minuten met zo'n gochem aan de lijn gehangen omdat die site niet meewerkte
Ja die heb ik ook gehadquote:Op zondag 28 juni 2009 16:13 schreef starla het volgende:
[..]
Uit bovenstaande mail die ik heb gekregen concludeer ik de volgende:
1) voor het eerst dat het dit jaar via studielink gaat
2) dit geldt dan voor iedereen die studeert
Nu lees ik dit topic door waaruit blijkt dat bovenstaande conclusies niet juist zijn.
Bij mij ook wel, alleen mijn studie staat er niet tussenquote:Op zondag 28 juni 2009 16:19 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Dankjewel TS, voor het helpen herinneren
OT: Werkte bij mij dus gewoon...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |