Idd iet van Paulquote:
Cool nummertje dit! Eens kijken of ik even een album van hun kan downloaden.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:04 schreef ranja het volgende:
metric - dead disco
Metric, uit Canada. De zangeres, Emily Haines, moest eerst een solo album maken om in Nederland opgemerkt te worden. Ze hebben net hun 3e album uit, maar nu even een nummer van hun debuut (2003).
TWBAquote:
Ook ab-so-luut mijn ontdekking van het jaarquote:
Stelletje bazen!quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:58 schreef Jazzmaster het volgende:
[..]
Cool nummertje dit! Eens kijken of ik even een album van hun kan downloaden.
Ja die $$ Troopers had ik laatst ook bekeken, ERG lekker.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:12 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Maar eens een Fok!accountje aangemaakt, eigenlijk vooral voor het Lowlands subforum!
Deze wil ik jullie niet onthouden:
[edit -> nog een paar erg leuke clipjes!]
La Roux:
En nog een grote aanrader:
Passion Pit
Thnx!! Dit was er echt een uit de categorie "verrek is dat nummer van hunquote:
Komt Moderat nog wel? Op Festivalinfo staan ze al maanden, maar op de website van Lowlands zijn ze nooit bevestigd..quote:
Hebben zichzelf bevestigd op hun Myspace.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:52 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Komt Moderat nog wel? Op Festivalinfo staan ze al maanden, maar op de website van Lowlands zijn ze nooit bevestigd..
Lekker nummer is dat inderdaad ja! Ik heb je voorpret cd trouwens gedownload (via linkje op Graz), leuk gedaan! Kende de meeste acts en nummers wel, maar toch, respect voor de moeite!quote:Op maandag 20 juli 2009 19:11 schreef labello het volgende:
Wat een heerlijk topic dit!
Mijn vondst tot nu toe is absoluut Florence + The Machine:
Misschien ook leuk voor de liefhebbers: ik heb met een vriend samen een LL voorpret cd gemaakt: Lowtunes 2009, en die is via mijn blog voor geïnteresseerden te downloaden (incl artwork en uitgebreid boekje), voor noppes natuurlijk:
http://bit.ly/1dTcZ
Hey da's leuk! Ik schommel ieder jaar weer tussen de toegankelijkheid van de cd (mijn vrienden zijn lang niet allemaal music minded zeg maar) en de vernieuwende factor.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:16 schreef YeahYeahYeah het volgende:
[..]
Lekker nummer is dat inderdaad ja! Ik heb je voorpret cd trouwens gedownload (via linkje op Graz), leuk gedaan! Kende de meeste acts en nummers wel, maar toch, respect voor de moeite!
Wow had niet eens door dat die ook kwam!quote:
Gewoon de link plaatsen zonder tags. Als je gewoon even iemand gequote had had je dit ook kunnen wetenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:34 schreef flores30 het volgende:
Even een domme vraag:
Hoe krijg je de youtube link in beeld bij een post? Een gewone link plaatsen [url] etc lukt me nog wel, maar dit vraag ik me al tijden af..
Gewoon de url plakken, zonder tags.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:34 schreef flores30 het volgende:
Even een domme vraag:
Hoe krijg je de youtube link in beeld bij een post? Een gewone link plaatsen [url] etc lukt me nog wel, maar dit vraag ik me al tijden af..
Het zijn niet helemaal de sites die ik bedoel, maar evengoed bedankt! Kan er mee uit de voetenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:17 schreef Mindspin85 het volgende:
Net ook gepost in het sllowchat topic, maar hier dan nogmaals:
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/42333806
of www.lolwands.nl
geen mp3's, maar wel muziek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |