Discografiequote:Grizzly Bear is a Brooklyn-based indie rock band currently on Warp Records and consists of Daniel Rossen (songwriting/guitar/vocals/keyboards), Ed Droste (songwriting/guitar/vocals/keyboards), Chris Taylor (bass/woodwinds/electronics/vocals) and Christopher Bear (drums/vocals). The band employs traditional and electronic instruments, ranging from a recorder to a laptop, and all four members contribute vocals. Their sound is categorized as experimental rock, folk rock, or just rock, and is most dominated by the use of acoustic guitars and vocal harmonies. The band is one of the few non-electronic artists signed to Warp Records. Rossen is also a member of the duo Department of Eagles.
bron: wikipedia
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:16 schreef emokid het volgende:
Het was echt fucking geweldig. Alles klopte gisteren, zeer fijn optreden.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:43 schreef CatsInTheWell het volgende:
En dat lijkt me niet meer dan zeer terecht.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:43 schreef CatsInTheWell het volgende:
En dat lijkt me niet meer dan zeer terecht.
Uiteraardquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:09 schreef Maxerazzi het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar het optreden in Paradiso?
Licht eens toe?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
Over Hipstershit gesproken zeg. Ze waren laatst bij de Colbert Report, wauw. Echt, hoe hard kun je een 'kijk mij eens Indie zijn'-vibe uitdragen. Niet mijn ding, maar de muziek is niet eens zo slecht.
Hun kleren, hun kapsels, hun antwoorden, hun attitude. To cool, to care. Maar wederom dat is persoonlijk.quote:
Ben gewoon beetje allergisch voor hipsters.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:35 schreef Maxerazzi het volgende:
Als ik zo even dit korte filmpje zie, dan snap ik eerlijk gezegd niet waar je het over hebt. Maar ach, als ze prachtige muziek blijven maken, mogen ze van mij doen wat ze willen.
Ik geef ze het voordeel van de twijfel, aangezien ik de harde bewijzen mis: instagram, Starbucks koffie, moeilijke brillen en ze hebben geen kleren aan die net zo goed van een zwerver hadden kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben gewoon beetje allergisch voor hipsters.
Ik kan nooit zoveel met recensies. Leuk hoor die meningen van "critici", maar uiteindelijk gaat het er om of ik het zelf mooi vind of niet.quote:Op maandag 17 september 2012 13:42 schreef Maxerazzi het volgende:
Shields krijgt op Pitchfork een 9.1
Heb je ook wel gelijk in, maar ik ben toch altijd nieuwsgierig naar de mening van media als PF.quote:Op maandag 17 september 2012 14:47 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik kan nooit zoveel met recensies. Leuk hoor die meningen van "critici", maar uiteindelijk gaat het er om of ik het zelf mooi vind of niet.
Same here, Grizzly bear 2 keer kunnen zien, Fleet Foxes hetzelfde. Heel goed live, maar niet heel bijzonder.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:48 schreef emokid het volgende:
Mijn "probleem" met deze band is dat ze live min of meer de liedjes naspelen. Net als Fleet Foxes. Heb beide bands nu tig keer gezien en het is letterlijk elke klank naspelen als ze op het podium staan. Oh ja, Shields is mooi.
Tja Nederlands publiekquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef Maxerazzi het volgende:
Wel een beetje zonde dat het publiek al middenin Sun In Your Eyes begon te klappen, want wat was dat nummer live fenomenaal goed. Het was op Shields al mijn favoriete nummer en dat is alleen maar vertienvoudigd door de uitvoering van gisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |