quote:Op zondag 28 juni 2009 12:19 schreef Ensaf het volgende:
Terecht klacht, helaas herkenbaar.
Ik heb meerdere malen per ongeluk scheerschuim onder mijn oksel gespoten in plaats van deodorant.
Iets vergelijkends: Op zaterdag of zondag op je werk verschijnen terwijl de boel dan dicht is.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:28 schreef Fortitudo het volgende:
ik moest een keer naar school en toen ben ik gedachteloos naar mijn werk gegaan wat totaal de andere kant op is.
uiteindelijk ben ik ruim anderhalf uur te laat op school gekomen
Toen ik nog op school zat en altijd netjes mijn werk af had, had ik daar zo'n schijthekel aan he. Aan die personen die elke dag wel ergens een boek voor vergeten waren. Domme mensenquote:Op zondag 28 juni 2009 12:30 schreef koningdavid het volgende:
Ik had wel eens dat ik mijn rugtas vergeet als ik naar school ging.
Probeer dat maar eens uit te leggen in de klas. "David, waarom heb je geen boeken voor je?" "Ehmm... ik ben mijn tas vergeten"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
Het was gewoon niet cool om zo'n volle tas mee te moeten slepen, en bovendien veel te zwaar voor de tere kinderruggetjes, ik maakte ook altijd een selectie van de boeken die ik meenam, wat de betreffende docenten wel eens tot wanhoop kon drijven ^^quote:Op zondag 28 juni 2009 12:32 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Toen ik nog op school zat en altijd netjes mijn werk af had, had ik daar zo'n schijthekel aan he. Aan die personen die elke dag wel ergens een boek voor vergeten waren. Domme mensen
Ik ging donderdag iemand onthoofden op het marktplein, kwam ik erachter dat de middeleeuwen al voorbij zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik was laatst op pad om een Kerstboom te halen, maar later kwam ik tot de conslusie dat het pas Juni is.
whehe kerk whehequote:Op zondag 28 juni 2009 12:31 schreef TNA het volgende:
Vijftien replies en nog niets over religie gezegd?!
Volgens mij valt dat buiten de strekking van dit topic en heet dat gewoon 'dronken'quote:Op zondag 28 juni 2009 13:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
herkenbaar topic
Laatst een kwartier in m'n koelkast gezocht naar m'n fiets
Ik vond gisteren het eerste wiel uit, maar toen ik naar buiten keek bleek het al te bestaan.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ging donderdag iemand onthoofden op het marktplein, kwam ik erachter dat de middeleeuwen al voorbij zijn.
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vond gisteren het eerste wiel uit, maar toen ik naar buiten keek bleek het al te bestaan.
Zeer herkenbaar. Bij mij vooral in de variant van iets zoeken, bedenken dat het misschien boven ligt, naar boven gaan en je dan op de overloop afvragen wat je ook alweer zocht. En dan maar weer naar beneden gaan, en het dan beneden opeens weer wetenquote:Op zondag 28 juni 2009 13:14 schreef GrupoBalanca het volgende:
Naar beneden gaan om iets te pakken uit een kast, en dan sta je 5min. lang in de keuken met de gedachte ''WTF doe ik hier eigenlijk''
Gewoon de rechten claimen.. je kan er nog rijk van worden.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:09 schreef afcajos het volgende:
Ik had laatst een verhaal verzonnen over een gast die de wereld heeft gemaakt in 6 dagen, en een zoon heeft die is gestorven voor onze zonden. Toen kwam ik erachter dat iemand mij voor was.
Dat had ik laatst ook, moest er om 8 uur uit voor een tentamen, word om 02:00 wakker en om een of andere reden dacht ik dat ik al moest opstaan. Dus ik ga douchen, ben ik klaar kom ik erachter dat het nog donker is en 02:15 isquote:Op zondag 28 juni 2009 13:35 schreef Nobu het volgende:
Volgens mij heb ik driekwart van alle in dit topic genoemde voorbeelden al eens in de praktijk gebracht.![]()
Midden in de nacht opstaan en er pas na een half uur achter komen dat je nog uren kunt slapen overkomt me ook nog wel eens trouwens.
Nee. Morgen ff nieuwe kopen.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:12 schreef Druktemaker het volgende:
Heb je dan niet een tandenborstel in reserve?
subtiele verbetering OPquote:Op zondag 28 juni 2009 12:17 schreef koningdavid het volgende:
Je weet toch. Hyperintelligente mensen zijn soms wat verstrooid. Zo ook ik. Maar ik soms ook.
Faal.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:29 schreef Skylark. het volgende:
Dave. zegt:
haha je broertje kwam ook nog friet halen
Ik zegt:
Oja dat kan
' Dave. zegt:
hij alvast betalen en toen liep hij weg
Ik- zegt:
Huh?
' Dave. zegt:
ik had hem zijn friet nog niet gegeve
Ik- zegt:
AHAHAHHAHAHAHA wat een sukkel
' Dave. zegt:
ik zo eij volgensmij ben je wat vergeten
' Dave. zegt:
oowja zegt die
Het is patat.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:29 schreef Skylark. het volgende:
Dave. zegt:
Ik zegt:
Oja dat kan
' Dave. zegt:
Ik- zegt:
Huh?
' Dave. zegt:
Ik- zegt:
' Dave. zegt:
' Dave. zegt:
oowja zegt die
Dat heb ik ook te vaak gehad. Betalen en dan je product vergeten.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:29 schreef Skylark. het volgende:
Dave. zegt:
Ik zegt:
Oja dat kan
' Dave. zegt:
Ik- zegt:
Huh?
' Dave. zegt:
Ik- zegt:
' Dave. zegt:
' Dave. zegt:
oowja zegt die
ik quote hem maar om de combo in stands te houden.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:29 schreef Skylark. het volgende:
Dave. zegt:
Ik zegt:
Oja dat kan
' Dave. zegt:
Ik- zegt:
Huh?
' Dave. zegt:
Ik- zegt:
' Dave. zegt:
' Dave. zegt:
oowja zegt die
Nou, nu moet ik mijn beleving ook wel even kwijt.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:35 schreef Nobu het volgende:
Volgens mij heb ik driekwart van alle in dit topic genoemde voorbeelden al eens in de praktijk gebracht.![]()
Midden in de nacht opstaan en er pas na een half uur achter komen dat je nog uren kunt slapen overkomt me ook nog wel eens trouwens.
Lol, toen ik de TT las, dacht ik van, dat verhaal zal ik hier ook eens posten, want zo verstrooid is waarschijnlijk niemandquote:Op zondag 28 juni 2009 12:17 schreef koningdavid het volgende:
Zo herinner ik me ook nog een keer dat ik 11 jaar was en de rest van de familie mededeelde dat ik even ging urineren, maar mijn gedachten blijbkaar inmiddels zo afgedwaald waren dat ik naar de keuken liep, de pedaalemmer opende, het apparaat ter hand nam en er net op tijd achter kwam dat dit niet de meest ideaale plaats was om mijn goudgele vocht (niet te verwarren met dat andere goudgele vocht) te lozen.
Op zich vind ik dat wel heerlijk, wakker worden midden in de nacht en je realiseren dat je nog een aardig aantal uurtjes slaap te gaan hebt. Maar als je daar pas na een douche achterkomt is 't wel wat vervelend ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:15 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook, moest er om 8 uur uit voor een tentamen, word om 02:00 wakker en om een of andere reden dacht ik dat ik al moest opstaan. Dus ik ga douchen, ben ik klaar kom ik erachter dat het nog donker is en 02:15 is
gelukkig ben ik dus niet de enigequote:Op maandag 29 juni 2009 04:12 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat wel heerlijk, wakker worden midden in de nacht en je realiseren dat je nog een aardig aantal uurtjes slaap te gaan hebt. Maar als je daar pas na een douche achterkomt is 't wel wat vervelend ja.
Betalen en het product vergeten komt me niet bekend voor, maar wat ik standaard doe is in de supermarkt extra geld pinnen bij de kassa en dan weglopen terwijl de cassière mijn euro biljetjes net aan het pakken is. Gelukkig zijn ze zo aardig om me terug te roepen...
Dus jij had wel echt in de prullenbak gepist?quote:Op maandag 29 juni 2009 03:54 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Lol, toen ik de TT las, dacht ik van, dat verhaal zal ik hier ook eens posten, want zo verstrooid is waarschijnlijk niemandStaat er al precies zo'n ervaring in de OP.
Toen ik dat deed was ik ook iets van 11 jaar, maar ik piste al 2 seconde of zo voordat ik het door had
Herkenbaar. Gelukkig werd ik teruggeroepen door een aardige mevrouw. Het was geld voor de halve vakantie en ik stond op het punt te vertrekken....quote:Op maandag 29 juni 2009 01:13 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ik ging een keer 's ochtends 100 euro pinnen.
Had ik m'n pas eruit getrokken, en liep weg.
Hoor ineens zo een geluidje zeg, dus ik kijk om me heen.
Was ik het geld vergeten, was ik bijna een meier lichter
Dat was een leuke (matige) ochtend.
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:14 schreef GrupoBalanca het volgende:
Naar beneden gaan om iets te pakken uit een kast, en dan sta je 5min. lang in de keuken met de gedachte ''WTF doe ik hier eigenlijk''
WTF.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:29 schreef Westsidee het volgende:
Enkel verstrooid wakker worden? Damn was het maar, ik space helemaal op sommige dagen.
- minuten lang mijn hele bed ziiten doorzoeken, omdat ik denk dat ik er een spin in heb zien kruipen![]()
- tijden lang proberen een plank, die boven me bed hangt, te ondersteunen omdat ik dacht dat hij naar beneden zou vallen![]()
- Onder, op , in en achter mijn bed naar een kikker zitten zoeken die ik dacht te hebben laten ontsnappen![]()
- 3x in 1 nacht wakker worden, kleren aantrekken en er achter komen dat het pas resp. 3, 4, 5 uur was![]()
- gordijnen verwarren met loslatend behangpapier en vervolgens minuten lang proberen ze terug te plakken aan de muur.![]()
misschien toch maar eens stoppen met lsd?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:29 schreef Westsidee het volgende:
Enkel verstrooid wakker worden? Damn was het maar, ik space helemaal op sommige dagen.
- minuten lang mijn hele bed zitten doorzoeken, omdat ik dacht dat ik er een spin in had zien kruipen![]()
- tijden lang proberen een plank, die boven me bed hangt, te ondersteunen omdat ik dacht dat hij naar beneden zou vallen![]()
- Onder, op , in en achter mijn bed naar een kikker zitten zoeken die ik dacht te hebben laten ontsnappen, terwijl ik helemaal geen kikker heb.![]()
- 3x in 1 nacht wakker worden, kleren aantrekken en er achter komen dat het pas resp. 3, 4, 5 uur was![]()
- gordijnen verwarren met loslatend behangpapier en vervolgens minuten lang proberen ze terug te plakken aan de muur.![]()
Nog nooit geprobeerd, maar ik kan me voorstellen dat het er een beetje op lijkt. Fictieve muggen, spinnen, vogels, kikkers en nog meer van zulke ongein heb ik al zitten zoeken of verjagen in mijn slaapkamer. Alleen aliens heb ik nog niet voorbij zien komen bij het wakker worden.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:34 schreef Jeej het volgende:
[..]
misschien toch maar eens stoppen met lsd?
Laatst ging ik skaffie in de bus en kocht een dalkaartje voor 2.50 , hij geeft me dat kaartje en ik pak het denk ik op de een of andere manier dat die 2.50 wisselgeld was dus deed ik et weer in mn portemonneequote:Op maandag 29 juni 2009 04:05 schreef opastokvis het volgende:
jajaja
intelligente mensen hebben dat soms he
stoners hebben dat altijd
en dat is soms best wel lastig, maar het zorgt altijd voor leuke situaties
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Laatst ging ik skaffie in de bus en kocht een dalkaartje voor 2.50 , hij geeft me dat kaartje en ik pak het denk ik op de een of andere manier dat die 2.50 wisselgeld was dus deed ik et weer in mn portemonnee![]()
Kun je beter andersom doen, dat scheert makkelijker. Dat weet zelfs een verstrooide vrouw nogquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:01 schreef Niliss het volgende:
Herkenbaar ! vergelijkbare situatie met TS.
Ik heb het gepresteerd om in de wasmand te pissen met schone was... Denkende dat het de wc was![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |