quote:Op zondag 28 juni 2009 12:19 schreef Ensaf het volgende:
Terecht klacht, helaas herkenbaar.
Ik heb meerdere malen per ongeluk scheerschuim onder mijn oksel gespoten in plaats van deodorant.
Iets vergelijkends: Op zaterdag of zondag op je werk verschijnen terwijl de boel dan dicht is.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:28 schreef Fortitudo het volgende:
ik moest een keer naar school en toen ben ik gedachteloos naar mijn werk gegaan wat totaal de andere kant op is.
uiteindelijk ben ik ruim anderhalf uur te laat op school gekomen
Toen ik nog op school zat en altijd netjes mijn werk af had, had ik daar zo'n schijthekel aan he. Aan die personen die elke dag wel ergens een boek voor vergeten waren. Domme mensenquote:Op zondag 28 juni 2009 12:30 schreef koningdavid het volgende:
Ik had wel eens dat ik mijn rugtas vergeet als ik naar school ging.
Probeer dat maar eens uit te leggen in de klas. "David, waarom heb je geen boeken voor je?" "Ehmm... ik ben mijn tas vergeten"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
Het was gewoon niet cool om zo'n volle tas mee te moeten slepen, en bovendien veel te zwaar voor de tere kinderruggetjes, ik maakte ook altijd een selectie van de boeken die ik meenam, wat de betreffende docenten wel eens tot wanhoop kon drijven ^^quote:Op zondag 28 juni 2009 12:32 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Toen ik nog op school zat en altijd netjes mijn werk af had, had ik daar zo'n schijthekel aan he. Aan die personen die elke dag wel ergens een boek voor vergeten waren. Domme mensen
Ik ging donderdag iemand onthoofden op het marktplein, kwam ik erachter dat de middeleeuwen al voorbij zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik was laatst op pad om een Kerstboom te halen, maar later kwam ik tot de conslusie dat het pas Juni is.
whehe kerk whehequote:Op zondag 28 juni 2009 12:31 schreef TNA het volgende:
Vijftien replies en nog niets over religie gezegd?!
Volgens mij valt dat buiten de strekking van dit topic en heet dat gewoon 'dronken'quote:Op zondag 28 juni 2009 13:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
herkenbaar topic
Laatst een kwartier in m'n koelkast gezocht naar m'n fiets
Ik vond gisteren het eerste wiel uit, maar toen ik naar buiten keek bleek het al te bestaan.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ging donderdag iemand onthoofden op het marktplein, kwam ik erachter dat de middeleeuwen al voorbij zijn.
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vond gisteren het eerste wiel uit, maar toen ik naar buiten keek bleek het al te bestaan.
Zeer herkenbaar. Bij mij vooral in de variant van iets zoeken, bedenken dat het misschien boven ligt, naar boven gaan en je dan op de overloop afvragen wat je ook alweer zocht. En dan maar weer naar beneden gaan, en het dan beneden opeens weer wetenquote:Op zondag 28 juni 2009 13:14 schreef GrupoBalanca het volgende:
Naar beneden gaan om iets te pakken uit een kast, en dan sta je 5min. lang in de keuken met de gedachte ''WTF doe ik hier eigenlijk''
Gewoon de rechten claimen.. je kan er nog rijk van worden.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:09 schreef afcajos het volgende:
Ik had laatst een verhaal verzonnen over een gast die de wereld heeft gemaakt in 6 dagen, en een zoon heeft die is gestorven voor onze zonden. Toen kwam ik erachter dat iemand mij voor was.
Dat had ik laatst ook, moest er om 8 uur uit voor een tentamen, word om 02:00 wakker en om een of andere reden dacht ik dat ik al moest opstaan. Dus ik ga douchen, ben ik klaar kom ik erachter dat het nog donker is en 02:15 isquote:Op zondag 28 juni 2009 13:35 schreef Nobu het volgende:
Volgens mij heb ik driekwart van alle in dit topic genoemde voorbeelden al eens in de praktijk gebracht.![]()
Midden in de nacht opstaan en er pas na een half uur achter komen dat je nog uren kunt slapen overkomt me ook nog wel eens trouwens.
Nee. Morgen ff nieuwe kopen.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:12 schreef Druktemaker het volgende:
Heb je dan niet een tandenborstel in reserve?
subtiele verbetering OPquote:Op zondag 28 juni 2009 12:17 schreef koningdavid het volgende:
Je weet toch. Hyperintelligente mensen zijn soms wat verstrooid. Zo ook ik. Maar ik soms ook.
Faal.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:29 schreef Skylark. het volgende:
Dave. zegt:
haha je broertje kwam ook nog friet halen
Ik zegt:
Oja dat kan
' Dave. zegt:
hij alvast betalen en toen liep hij weg
Ik- zegt:
Huh?
' Dave. zegt:
ik had hem zijn friet nog niet gegeve
Ik- zegt:
AHAHAHHAHAHAHA wat een sukkel
' Dave. zegt:
ik zo eij volgensmij ben je wat vergeten
' Dave. zegt:
oowja zegt die
Het is patat.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:29 schreef Skylark. het volgende:
Dave. zegt:
Ik zegt:
Oja dat kan
' Dave. zegt:
Ik- zegt:
Huh?
' Dave. zegt:
Ik- zegt:
' Dave. zegt:
ik zo eij volgensmij ben je wat vergeten
' Dave. zegt:
oowja zegt die
Dat heb ik ook te vaak gehad. Betalen en dan je product vergeten.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:29 schreef Skylark. het volgende:
Dave. zegt:
Ik zegt:
Oja dat kan
' Dave. zegt:
Ik- zegt:
Huh?
' Dave. zegt:
Ik- zegt: