Wat vind jij grappig dan?quote:Op zondag 28 juni 2009 11:47 schreef Jobba het volgende:
Wat is dat flauw zeg![]()
Ik snap niet dat iemand dat grappig vindt.
Voor de personen die niet weten wie ik bedoel:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bruno_(character)
Hoe kan iemand dat nou grappig vinden?
Oh kijk een overdreven homo met een accent![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus...
Ik kies jouuu Onixxxquote:
Een cognitieve dissonantie heet zoiets. Het besef van 'ja maar, dat kan toch helemaal niet zo?'quote:Op zondag 28 juni 2009 12:30 schreef Rosbief het volgende:
Ik heb dat nooit begrepen zo'n Onixx he![]()
Hoe kan zo'n slang opgebouwd uit steen bewegen en door de lucht zweven? Is toch gewoon pure bullshit als je dat nagaat? Kijk zo'n Pikachu muis die stroom kan geven zou theoretisch mogelijk moeten zijn, maar sommige Pokemon zijn echt gebaseerd op strontfantasie![]()
Toch gewoon hetzelfde als een normale slang, maar dan gewoon gemaakt van steen?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:30 schreef Rosbief het volgende:
Ik heb dat nooit begrepen zo'n Onixx he![]()
Hoe kan zo'n slang opgebouwd uit steen bewegen en door de lucht zweven? Is toch gewoon pure bullshit als je dat nagaat? Kijk zo'n Pikachu muis die stroom kan geven zou theoretisch mogelijk moeten zijn, maar sommige Pokemon zijn echt gebaseerd op strontfantasie![]()
Kan een normale slang zweven dan?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Toch gewoon hetzelfde als een normale slang, maar dan gewoon gemaakt van steen?
Jij bent zeker nog nooit in Kanto geweestquote:Op zondag 28 juni 2009 12:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kan een normale slang zweven dan?
Hoe kan een organisme opgebouwd zijn uit steen?
Onyx zweeft nooit, hij springt soms, en dat kunnen slangen ook.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kan een normale slang zweven dan?
Hoe kan een organisme opgebouwd zijn uit steen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |