het gaat om personen die zich elke week vol kapot zuipenquote:
Ik wel anders. Zwakkeling.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:52 schreef Kentoet het volgende:
Alcohol is voor homo's. Als je gezopen hebt kun je niet meer neuken en vechten.
Gelukkig heb jij voorheen genoeg gezopen om je Nederlandse lessen te vergetenquote:Op zondag 28 juni 2009 10:37 schreef dagdag het volgende:
Al die mensen die heel raar reageren als je geen alcohol drinkt
zie er het nut namelijk niet van in om verrot thuis te komen, en nog een dag naar de klote te zijn
Daarom je kapot zuipen is leuk als je 17 ben, na je 25 ste mag je wel een keer je gaan gedragen
klacht alcohol verslaafde die het raar vinden als mensen niet drinken
"Ze zeggen dat het drinken van alcohol de DRANG naar sex verhoogt, terwijl het de PRESTATIES vermindert.......quote:Op zondag 28 juni 2009 10:52 schreef Kentoet het volgende:
Alcohol is voor homo's. Als je gezopen hebt kun je niet meer neuken en vechten.
Spreken.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:55 schreef knox_ het volgende:
TS is ouder dan 25 en kan nog steeds geen Nederlands praten
Och gut, jij bent zo'n type die het doet om loesoe te worden ipv omdat bier gewoon erg lekker is.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:25 schreef J.Herrer het volgende:
Bovendien is smoken veel chiller en werkt het ook nog sneller
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:28 schreef Cat_Tank het volgende:
Eens met klacht. "Doe niet zo ongezellig", en dan kotsen ze na 2 uur over je schoenen. Nou. Gezellig
Smokenquote:Op zondag 28 juni 2009 11:25 schreef J.Herrer het volgende:
Deels eens met de klacht
Niks mis met alcohol, wel met mensen die zich elke week volgooien
Bovendien is smoken veel chiller en werkt het ook nog sneller
loesoequote:Op zondag 28 juni 2009 11:31 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Och gut, jij bent zo'n type die het doet om loesoe te worden ipv omdat bier gewoon erg lekker is.
I'll fake it through the day with some help from Johnny Walker Red.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:11 schreef fathank het volgende:
Echte mannen drinken Johnny Walker Blue Label.
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:49 schreef Catch_me het volgende:
Dagdag topic![]()
Verder eens met TS, van die kanker trieste figuren die zich voor vele euro's op een avond voltanken en dezelfde nacht alles onder kotsen, om de volgende ochtend te klagen dat ze een kater hebben
JA MAN DAS HETZELFDE ALS NAAR VOETBAL KIJKEN. WAT IS DAAR NU LEUK AAN? 22 HOMO"S DIE ACHTER EEN BAL AAN RENNEN EN ALS ZE DE BAL HEBBEN SCHIETEN ZE HEM WER WEG!!111!!1!1!111!!!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:50 schreef Druktemaker het volgende:
Goed topic.
Ik vind het vooral triest als mensen de volgende dag in volle glorie gaan vertellen "hoeveel ze wel niet gezopen hebben" Je gaat toch ook niet blij zijn als je 5 boterhammen op hebt?
.
Ik heb d'r net 6 op!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:50 schreef Druktemaker het volgende:
Goed topic.
Ik vind het vooral triest als mensen de volgende dag in volle glorie gaan vertellen "hoeveel ze wel niet gezopen hebben" Je gaat toch ook niet blij zijn als je 5 boterhammen op hebt?
.
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:00 schreef Dactus het volgende:
[..]
[..]
JA MAN DAS HETZELFDE ALS NAAR VOETBAL KIJKEN. WAT IS DAAR NU LEUK AAN? 22 HOMO"S DIE ACHTER EEN BAL AAN RENNEN EN ALS ZE DE BAL HEBBEN SCHIETEN ZE HEM WER WEG!!111!!1!1!111!!!
maar verder hebben jullie wel gelijk hoor
OH TOCH NIET?!quote:
In het geval van Johnnie Walker sowieso niet.quote:
inderdaadquote:Op zondag 28 juni 2009 14:06 schreef afcajos het volgende:
Niet zeuren. Een week zonder alcohol is een week niet geleefd.
Voor 214 koningdavidpunten heb je handdoekenset met de tekst 'jezus houd ook van jou'quote:Op zondag 28 juni 2009 11:48 schreef koningdavid het volgende:
Terechte klacht.
100 koningdavidpunten voor deze topic.
Inclusief spelfout?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:26 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Voor 214 koningdavidpunten heb je handdoekenset met de tekst 'jezus houd ook van jou'
Smoken is voor 15 jarige kindertjes in de pauze van de middelbare school. Bovendien werkt smoken niet bepaald bevorderend als je 10 uur lang staat los te gaan op een festival en sos/pep wel.quote:
Ah generalisaties, leuk.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Smoken is voor 15 jarige kindertjes in de pauze van de middelbare school. Bovendien werkt smoken niet bepaald bevorderend als je 10 uur lang staat los te gaan op een festival en sos/pep wel.
Jij kan natuurlijk nooit uit op zaterdag omdat je zondag in de kerk moet zitten. Voor 12u binnen zijnquote:Op zondag 28 juni 2009 11:48 schreef koningdavid het volgende:
Terechte klacht.
100 koningdavidpunten voor deze topic.
sos duurt niet zo heel lang, moet je steeds bijpakkenquote:Op zondag 28 juni 2009 14:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Smoken is voor 15 jarige kindertjes in de pauze van de middelbare school. Bovendien werkt smoken niet bepaald bevorderend als je 10 uur lang staat los te gaan op een festival en sos/pep wel.
Je moest eens weten hoeveel mensen snuiven waarvan je het niet weet. Je zult versteld staan.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:38 schreef Androoit het volgende:
[..]
Ah generalisaties, leuk.
Nakkies zijn voor de mensen die onder andere mijn autoradio stelen.
Zodra je in staat bent verder te denken, kunnen we verder gaan.
Ik wist niet dat je maag tegenwoordig in je hoofd zatquote:
Jij moest eens weten hoeveel mensen blowen, maar niet in de categorie, 15 jarige schoolgangers vallen.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen snuiven waarvan je het niet weet. Je zult versteld staan.
Ik slaap soms uit op zondagochtend.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:46 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jij kan natuurlijk nooit uit op zaterdag omdat je zondag in de kerk moet zitten. Voor 12u binnen zijn.
Snuivenquote:Op zondag 28 juni 2009 14:37 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Snuiven.
De beste manier om een feest vol te houden is gewoon nuchter blijven.
Ik kan zonder moeite van 22:00 tot 09:00 de volgende dag feesten en dansen, zonder ook maar een enkele lijn te nemen. Mensen die het nodig hebben zijn of zwakkelingen, of ze zijn gewoon verslaafd.
Je kan toch best een paar lekkere alcohol consumpties nuttigen zonder dat je verrot thuis komt? En waarom zou je helemaal niet meer moeten drinken na je 25e?quote:Op zondag 28 juni 2009 10:37 schreef dagdag het volgende:
Al die mensen die heel raar reageren als je geen alcohol drinkt
zie er het nut namelijk niet van in om verrot thuis te komen, en nog een dag naar de klote te zijn
Daarom je kapot zuipen is leuk als je 17 ben, na je 25 ste mag je wel een keer je gaan gedragen
klacht alcohol verslaafde die het raar vinden als mensen niet drinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |