Het trieste is dat de helft van die mensen gewoon wat klassieke bands zegt te luisteren omdat dat nu eenmaal 'hoort'/hip is.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:16 schreef Fip het volgende:
[..]
een echte indiekid kent ook gewoon zijn klassiekers. niet dat ik er zelf een ben. maar gewoon. open your mind dude.
Wie denkt er hier in hokjes;)quote:Op maandag 29 juni 2009 01:30 schreef Acinonyx het volgende:
TS is jaloers omdat ze een van die mensen is die leeft onder het mom van 'wat anders of ongewoon is, is eng en dom. doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' en dan maar gaat afgeven op die mensen die niet meestromen met de massa die zo denkt...
Niks mis met dat nummerquote:Op maandag 29 juni 2009 01:42 schreef Eix het volgende:
Twee jaar geleden nog zo'n beetje letterlijk gehoord dat iemand het nummer Hang the DJ zo leuk vond van The Smiths... *zucht
Blijkbaar kom je nooit op feestjes waar jongens (het zijn altijd jongens) in een ongekend tempo band-namen op elkaar afvuren.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:30 schreef Acinonyx het volgende:
TS is jaloers omdat ze een van die mensen is die leeft onder het mom van 'wat anders of ongewoon is, is eng en dom. doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' en dan maar gaat afgeven op die mensen die niet meestromen met de massa die zo denkt...
Dat zo iemand de titel van die song niet kent, dat geloof ik verder wel. Ben vooral blij dat zo'n gastje blijkbaar wel de ballen heeft om verder te luisteren dan de gemiddelde top 40 meuk.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Twee jaar geleden nog zo'n beetje letterlijk gehoord dat iemand het nummer Hang the DJ zo leuk vond van The Smiths... *zucht
En als je Robbie Williams een baas vindt is het wel ok?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:52 schreef Hijacking het volgende:
ben geen indie/alto/emo weet ik wat maar als je robby williams een baas vindt ben je een fag
jah dan is het primaquote:Op maandag 29 juni 2009 18:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
En als je Robbie Williams een baas vindt is het wel ok?
Dat soort praat zie je in elke muziekstroming. Al die 'muziekkenners' op fok hier ook, hoe meer (sub)genres ze in een beschrijving van hún idolen kunnen proppen hoe beter. Trieste zooiquote:Op zondag 28 juni 2009 10:10 schreef Prik0 het volgende:
Normal person: "What type of music does your band play?"
Indie kids: "Oh yeah, my band is like new post-modern-pre-hardcore alternative with a hint of crunk and turkish folk. We're pretty raw."
![]()
![]()
Ok hier moest ik dan wel weer om lachenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:14 schreef AffenStrudel het volgende:
Van dat kutvolk dat met de golfbermuda´s aan in bandshirts met veel te grote rode wayfarers en bezwete hoofden een cirkel van 3 diameter vereist om ruimte te bieden aan al hun a-ritmische spastische bewegingen waneer de eerste tonen vallen bij een rustig openluchtconcert.
Ik, als meisje vind zijn nummers gewoon nog een mooie herinnering aan mijn kinderjaren:Pquote:Op maandag 29 juni 2009 18:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
En als je Robbie Williams een baas vindt is het wel ok?
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:15 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Ik, als meisje vind zijn nummers gewoon nog een mooie herinnering aan mijn kinderjaren:P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |