Ik heb vanochtend al overgegeven, dus ik had niks meer over.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:22 schreef Kralicek het volgende:
[..]
De Libertines quote aan het einde maakte dat ik een beetje overgaf in mijn mond
Natasha Khan! Ik ga met haar trouwen.quote:Op zondag 28 juni 2009 05:12 schreef Sapstengel het volgende:
Meisjes met hoofdbanden.
[ afbeelding ].
Doh. Nu doen zij alleen de hippies na. verzin es wat nieuwsquote:Op zondag 28 juni 2009 15:23 schreef Fip het volgende:
Onterechte klacht. Indiemeisjes
Oh en waarom zouden hoofdbandjes nu opeens 'fake' zijn? Alsof hippies elkaar niet nadeden
Incapabel kind dat je bent.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:03 schreef RickoKun het volgende:
indie / emo / goth / punk
allemaal hetzelfde
quote:Op zondag 28 juni 2009 10:10 schreef Prik0 het volgende:
Eric: "I'm so indie, my favorite band has only 14 plays on myspace"
Tom: "I'm so indie, I listen to bands that haven't even been invented yet"
Normal person: "What type of music does your band play?"
Indie kids: "Oh yeah, my band is like new post-modern-pre-hardcore alternative with a hint of crunk and turkish folk. We're pretty raw."
![]()
![]()
Oh. Dus emo's mogen ook alleen naar emo luisteren en mainstream mensen alleen naar top 40, want anders zijn ze fake? Een echte indiekid kent ook gewoon zijn klassiekers. niet dat ik er zelf een ben. maar gewoon. open your mind dude.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:06 schreef Seam het volgende:
Die lijst van muzikanten op die Hyves : The Beatles, Rolling Stones, The Cure, The Smiths, Franz Ferdinand
Erg 'independent' muziek ja
The Cure.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:06 schreef Seam het volgende:
Die lijst van muzikanten op die Hyves : The Beatles, Rolling Stones, The Cure, The Smiths, Franz Ferdinand
Erg 'independent' muziek ja
Beenwarmers, leggings, hoofdbanden, PLO-sjalen, het is allemaal al een keer eerder in geweest. Dus dat is ook allemaal fake?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:36 schreef Kralicek het volgende:
Waarom zijn die hoofdbandjes nu weer in? het was cool bij hippies, nu is het fake.
Ze gebruiken dat soort muziek onder het mom van indie .. ze denken dat dat typische indie muziek isquote:Op zondag 28 juni 2009 16:16 schreef Fip het volgende:
[..]
Oh. Dus emo's mogen ook alleen naar emo luisteren en mainstream mensen alleen naar top 40, want anders zijn ze fake? Een echte indiekid kent ook gewoon zijn klassiekers. niet dat ik er zelf een ben. maar gewoon. open your mind dude.
quote:
Jep. Allemaal gewoon nageaapt. Leggings en beenwarmers vind ik hideous.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beenwarmers, leggings, hoofdbanden, PLO-sjalen, het is allemaal al een keer eerder in geweest. Dus dat is ook allemaal fake?
In Utrecht hoor je dit in ieder geval vaak genoeg. Ja ik was fan van die band totdat ze commercieel werden. Ik zeg niet dan bands niet veranderen nadat ze commercieel zijn geworden, maar vaak is dit ook niet het geval. Zeker niet in die extreme mate als wordt beweerd. Ik vind het juist enorm kortzichtig als je geen enkele commerciele muziek goed vind. Beetje kansloos dat mensen geilen op onbekende muziek puur omdat het onbekend is.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:13 schreef TC03 het volgende:
Overigens is dit weer een topic over een subcultuur die niet of nauwelijks bestaat. Hoeveel mensen ben je tegengekomen die serieus verklaarden een band niet meer leuk te vinden omdat deze te populair werd? Ik denk 0.
Ik denk dat het waarschijnlijker is dat jij die persoon niet begrijpt. Ik zeg niet dat ze niet zijn, maar niet in die extreme mate zoals jij beweert, en al helemaal niet met zo'n extreem standvastige mening als jij beweert. Ik geloof er echt niks van dat er mensen zijn die muziek niet meer leuk vinden omdat anderen het ook leuk vinden.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:39 schreef ssebass het volgende:
[..]
In Utrecht hoor je dit in ieder geval vaak genoeg. Ja ik was fan van die band totdat ze commercieel werden. Ik zeg niet dan bands niet veranderen nadat ze commercieel zijn geworden, maar vaak is dit ook niet het geval. Zeker niet in die extreme mate als wordt beweerd. Ik vind het juist enorm kortzichtig als je geen enkele commerciele muziek goed vind. Beetje kansloos dat mensen geilen op onbekende muziek puur omdat het onbekend is.
Ik hoop juist dat muziek die ik goed vind en onbekend is meer populariteit krijgt.
Indie is geen muziekstroming.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:35 schreef Smart_ass het volgende:
Indie als muziekstroming
Indie als bijbehorende "subcultuur".
Tegenwoordig wordt indie anders best vaak als genre gebruikt. En het is echt niet zo dat al die bands die als indie gelabeld worden het ook echt zijn. Dat ze een platencontract bij een onafhankelijk platenlabel hebben dan dus.quote:
Bedankt voor het prachtige verhaaltjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |