Alles is relatief natuurlijk. Het is geen Nederland, maar voor Engelse gemiddelden zou je je hier wel gelukkig mee kunnen prijzenquote:Op zondag 28 juni 2009 03:52 schreef buggie het volgende:
HOAX. Engeland heeft helemaal geen17 jarige meisjes!
Lekker slim is dan ook fake en opzet..quote:Op zondag 28 juni 2009 04:07 schreef Hondenbrokken het volgende:
In NL wonen ook domme mensen hoor.
"Amerika, dat ligt toch in Engeland" (in "lekker slim", rtl4)
Je moet niet het onmogelijke willenquote:Op zondag 28 juni 2009 03:48 schreef Billy_Talent het volgende:
Antiklacht -> Engelse 17 jarige meisjes(niet dik en/of zwanger)
Dus? Enige basiskennis van de wereld is niet vreemd ofzo. Ik moest op de basisschool de hele fucking wereld leren, hoeveel daar veel van is weggelekt, kan ik nog wel steeds het verschil aanwijzen tussen Zuid-Afrika en Congo, om maar iets te noemen.quote:Op zondag 28 juni 2009 08:03 schreef Limey het volgende:
Waarom zijn Nederlanders zo verbaasd dat men over de grens weinig weet over Nederland? Waarschijnlijk denken veel Nederlanders ten onrechte dat Nederland een belangrijk land is. Helaas, de zeventiende eeuw is al lang voor bij. Er zijn steden/agglomeraties met meer inwoners.
Ik kan heel West-Europa wel op de kaart aanwijzen anders. Een groot deel van Oost-Europa ook nog. Je mag toch wel verwachten dat andere West-Europesen dat ook kunnen?quote:Op zondag 28 juni 2009 08:03 schreef Limey het volgende:
Waarom zijn Nederlanders zo verbaasd dat men over de grens weinig weet over Nederland? Waarschijnlijk denken veel Nederlanders ten onrechte dat Nederland een belangrijk land is. Helaas, de zeventiende eeuw is al lang voor bij. Er zijn steden/agglomeraties met meer inwoners.
Dit is allemaal basiskennis topografie.quote:Op zondag 28 juni 2009 08:03 schreef Limey het volgende:
Alberto?quote:Op zondag 28 juni 2009 03:48 schreef Billy_Talent het volgende:
*knip
Ik dacht even "ongelooflijk, wat een onderwijsniveau, dat dit zomaar kan in Engeland."
That this can in England!!!quote:
I am touching the plane of our Queen right now!quote:
Alleen 'lekker slim' is ontzettend nep en ik ga er even van uit dat TS de waarheid spreekt.quote:Op zondag 28 juni 2009 04:07 schreef Hondenbrokken het volgende:
In NL wonen ook domme mensen hoor.
"Amerika, dat ligt toch in Engeland" (in "lekker slim", rtl4)
Haar strak naar achter in een staart, sproeten en een overdreven accent wat duidt op hun domheid, i.p.v. dat het netjes klinkt.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:22 schreef Marurk het volgende:
Engelse chickies... bestaan die?
Die zijn toch altijd wit als een laken en > 50% heeft ook nog eens overgewicht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |