Zaailand: Die koelementen zijn zeer zeker handig. Ik was hier al in de buurt op zoek gegaan naar flexibele koelelementen maar nog niet kunnen vinden. Toch wel handig als je het echt erbij moet kunnen proppen, heb verder alleen van die plastic dingen, klein en gewone vierkante blokken zeg maar. Moet die site onthouden voor als er weer geld uitgegeven mag worden

En dat doosje lijkt in ieder geval op een bento-doosje, hoeveel kan er ongeveer in? Lekker in ieder geval de inhoud.

Heb nu ook die kaasblokjes gehaald, ben benieuwd hoe ze smaken. Binnenkort maar eens in een bento verwerken ^.^
Day: Ziet er mooi uit, en maakt toch niet uit voor thuis? Mijn laatste bento was ook lekker voor thuis

Smaakt het niet minder om en ik heb als ik thuis ben altijd moeite met bedenken wat ik dan in hemelsnaam moet lunchen. Een bento kan dan een verlichting zijn

En waarom vind je je ei mislukt?
Onbepaald: dat zouden wellicht inderdaad beginners-doosjes kunnen zijn, xenos heeft ook wel veel van dat soort doosjes voor een zacht prijsje

Enige nadeel is dat ze meestal vrij diep zijn en dat werkt, vind ik in ieder geval, iets minder fijn vaak. Dank voor het melden in ieder geval!