quote:Op maandag 29 juni 2009 12:29 schreef MaJo het volgende:
'Middag
Jee paper afAlleen moet wel meteen beginnen nu aan het leren voor mijn hertentamens
Kut is dat he, keihard moeten blokken en ondertussen weten dat het gewoon je eigen schuld isquote:Op maandag 29 juni 2009 13:45 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Ik zit ook te leren voor een hertentamen. Echt niet leuk met dit weer. Maarja had ik eerder maar m'n best moeten doen.![]()
Etcie, dat boek waar ik het laatst over had heet: 'alles wat ik weet, weet ik van tv' en het is van Rowlands.
Ja en nog kutter: door dit tentamen haal ik straks een ander tentamen niet. Dus zit ik in augustus weer te leren.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kut is dat he, keihard moeten blokken en ondertussen weten dat het gewoon je eigen schuld is
Zeg je zeker elk jaarquote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgend studiejaar ga ik alles bijhouden.![]()
Elk nieuw blok.quote:
Tof!quote:Bedankt voor de titelDie komt op m'n verlanglijstje
Ik ook.quote:
13 juliquote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja en nog kutter: door dit tentamen haal ik straks een ander tentamen niet. Dus zit ik in augustus weer te leren.
Volgend studiejaar ga ik alles bijhouden.![]()
Wanneer heb je je hertentamens?
Mehehequote:Op maandag 29 juni 2009 14:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik gok dat Sven de tas verschrikkelijk vindt en weer zegt: 'ja, typisch voor jou'.
Je kunt het toch ook zien als meevaller?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef MaJo het volgende:
En nu komt het ergsteik denk laat ik eens in mijn tas kijken of er ergens nog een verdwaalde Ritalin onderin zit. Ik doe mijn tas open en bovenop ligt gewoon een compleet vol doosje
![]()
ik haat mezelf
Is ook zoquote:Op maandag 29 juni 2009 14:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kunt het toch ook zien als meevaller?
Dat valt toch wel mee?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ook zomaar ik haat mezelf soms dat ik zo'n warhoofd ben
Zo kun je het ook bekijkenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?![]()
En al 2 positieve dingen in één dag. Je paper af en een doosje Ritaling gevonden
En nog op tijd voor de psych ook!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken
ben nu alleen wel een half uur te vroeg voor de psych
quote:
Hehe goede positieve instellingquote:
Geen airco?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:08 schreef iamredleader het volgende:
Zo, het is niet te harden op kantoor, zo warm
Tof. Waneer ben je van plan te gaan?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:12 schreef MaJo het volgende:
Ben nu met mijn beste vriendinnetje in londen aan het smsen en ga waarschijnlijk een weekje naar haar toe
Leuk.quote:
Jawel. En die is (nog altijd) stukquote:Op maandag 29 juni 2009 16:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Geen airco?
Lekker. Even "niksen".quote:Op maandag 29 juni 2009 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
Rust
Kom net thuis van mn werk, en de komende 2 uurtjes ben ik alleen thuis en kan ik eindelijk weer eens met een boekje (ben in "Het lot van de familie Meijer" begonnen) op de bank of het balkon kruipen
Qualitytime met mezelf
Als het lang gaat duren tot reparatie is het misschien wel de moeite om het te melden bij de Arbo?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel. En die is (nog altijd) stuk
samen gilmore girls kijken is al erg genoegquote:Op maandag 29 juni 2009 16:41 schreef Etcetera het volgende:We gaan een meidenavond organiseren op CZ
Met waarschijnlijk een Gilmore Girls marathon
en nee, we gaan niet make uppen, ons haar doen of elkaars kleding passen
Vakantie gaat niet door vanwege mijn vader en Lowlands is eind augustusquote:Op maandag 29 juni 2009 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan ging je toch ook al naar de balkan en lowlands
Pitt zat al lichtelijk te mopperenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
samen gilmore girls kijken is al erg genoeg
okquote:Op maandag 29 juni 2009 17:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vakantie gaat niet door vanwege mijn vader en Lowlands is eind augustus
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 29 juni 2009 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ok
Dan inderdaad lekker naar london gaan![]()
Ik wil niet eens weten hoe warm het hier isquote:Op maandag 29 juni 2009 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Binnen is het 31,8 graden en daar zit MM...
[..]
Die zaak jaquote:Waar ik mijn bolhoed gekocht heb...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |