Chiboi op de versiertoer:quote:Op zondag 28 juni 2009 00:23 schreef chiboi het volgende:
[..]
ik neuk 18 jarige verse chicks met een strak kutje.. hoezo SOAs?
je bent kansloos....quote:Op zondag 28 juni 2009 00:00 schreef chiboi het volgende:
het zit zo, ik ga binnenkort naar Lloret de Mar.. Ik ontmoet daar een meisje van 18 die weinig sex heeft gehad en ook niet aan de pil zit.. Ik wil natuurlijk botertje geil zonder condoom batsen, want met condoom voelt minder lekker. En het liefst elke dag een paar keer. Dus daarom die vraag uit de OP..
de afgelopen 4 zomers, ben ik 4 jaar achter elkaar ongewenst vader geworden..quote:Op zondag 28 juni 2009 00:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jouw zaadcellen zijn nog te dom om een eitje te kunnen bevruchten rot toch op man
OK, van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:49 schreef chiboi het volgende:
Ik vraag mij af he, als je vriendin dus niet aan de pil zit, en je wil lekker sexen zonder condoom.. je hebt toch die morningafterpil.. stel je sext elke dag dan zou zij dus elke volgende ochtend de morningafterpil moeten slikken. Is dat slecht voor haar gezondheid?
Oftewel: je fantasie slaat nu wel heel erg op hol want je bent nog maagd en de enige keren dat de zaadcelllen uit je lijf spoten was toen je zelf aan je lul zat te sjorrenquote:Op zondag 28 juni 2009 00:28 schreef chiboi het volgende:
[..]
de afgelopen 4 zomers, ben ik 4 jaar achter elkaar ongewenst vader geworden..
zo dan... jij bent een partij ruig..............................................................................................................................NOTquote:Op zondag 28 juni 2009 00:28 schreef chiboi het volgende:
[..]
Mams heb je een dochter die richting Lloret gaat? vraag dan even of ze alvast begint met de pil..quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:00 schreef chiboi het volgende:
het zit zo, ik ga binnenkort naar Lloret de Mar.. Ik ontmoet daar een meisje van 18 die weinig sex heeft gehad en ook niet aan de pil zit.. Ik wil natuurlijk botertje geil zonder condoom batsen, want met condoom voelt minder lekker. En het liefst elke dag een paar keer. Dus daarom die vraag uit de OP..
fella,quote:Op zondag 28 juni 2009 00:31 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Trouwens Chiboi weet je wat ook goed werkt? Als je zelf de pil slikt zodat vrouwen dit niet hoeven te doen
In 1 MAP zitten evenveel hormonen als in 10 standaard pillen. Jij slikt 9 pillen per jaar?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ach ja in verhouding bevat die morning after dan ook een mega hoge dosering aan hormonen, meer dan je aan pil verslikt in een jaar oid..niet erg gezond dus
Dude..quote:Op zondag 28 juni 2009 00:28 schreef chiboi het volgende:
[..]
neuken met condoom isquote:Op zondag 28 juni 2009 00:54 schreef Ordinair het volgende:
Meen je dit nou? Wat denk je verdomme zelf. Denk na en gebruik een condoom eikel en neuk anders niet.
Top man. Lekker stoer doen.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:23 schreef chiboi het volgende:
[..]
ik neuk 18 jarige verse chicks met een strak kutje.. hoezo SOAs?
Kan jij niet even half dood gaan o.i.d. overal heb je kansloze opmerkingen als 't over sex gaat..quote:Op zondag 28 juni 2009 00:56 schreef chiboi het volgende:
[..]
neuken met condoom iskan ik net zo goed masturberen..
maar ik voel liever kutsappen aan mijn bloedlul..
daarnaast zaad dumpen in een kutje is zo een machtig gevoel..![]()
Laat me raden, je hebt nog nooit sex gehad?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:56 schreef chiboi het volgende:
[..]
neuken met condoom iskan ik net zo goed masturberen..
maar ik voel liever kutsappen aan mijn bloedlul..
daarnaast zaad dumpen in een kutje is zo een machtig gevoel..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |