....quote:Op zondag 28 juni 2009 19:04 schreef ScottTracy het volgende:
Dan was VOF de Kunst dus de clincher, en niet Doe Maar.
Waarom -5 voor Ofyquote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
....
Boeie
Kom op voggende vraag, en ik beloof, ik zal met de volgende vraag duidelijker zijn en een niet zo makkleijke.. eeerr moeilijke
Qon, vriend, schatje, knuffelbeer.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
FOUT!
(omdat Bas het niet in zijn hoofd had, raar)
inderdaad vreemd om een goed antwoord fout te rekenenquote:Op zondag 28 juni 2009 19:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
FOUT!
(omdat Bas het niet in zijn hoofd had, raar)
Lol niet eens in de gaten gehadquote:
Rotterdamquote:Op zondag 28 juni 2009 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:
-Ik wacht nog even-
Zie antwoord 19:11quote:Op zondag 28 juni 2009 19:11 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
inderdaad vreemd om een goed antwoord fout te rekenen
Jij omdat Bas alleen zijn eigen bedachte antwoorden wenst goed te keuren.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Wie had hem goed? Ik begrijp er niets meer van.
Dank u.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:14 schreef ScottTracy het volgende:
Vragensteller beslist, zo simpel is het. Ik reken ook weleens een antwoord fout dat achteraf goed blijkt te zijn.
Jammer dat je je door Bas laat opjutten.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
Jij omdat Bas alleen zijn eigen bedachte antwoorden wenst goed te keuren.
Quiz ze nog
Maar kom op. Suzanne van Herman van Veen, daar dacht ik ook aan toen ik dat las. Beide liedjes zijn enorm bekend.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:18 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dank u.
De OP is duidelijk
'De vraagsteller beslist of een antwoord goed is'
'De vraagsteller beslist wie het punt krijgt'
Achteraf moeilijk lopen doen omdat je denkt dat jij het goed hebt en niet de vraagsteller is irrelevant.
Ja sorry jongens, je kan een goed antwoord geven, en het punt kan naar een ander gaan omdat ie een beter goed antwoord heeft.
Het is mij meerdere malen overkomen, laatste keer in het vorige topic met de snowcones, ik had het woord ijsschaafsel niet gebruikt, wat de vraagsteller schijnbaar zocht.
Klopt, maar het was niet het antwoord wat ik zocht, dus hoewel het antwoord goed was, was het een fout antwoord voor de vraag.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar kom op. Suzanne van Herman van Veen, daar dacht ik ook aan toen ik dat las. Beide liedjes zijn enorm bekend.
Begrijp je het nou nog nietquote:Op zondag 28 juni 2009 19:22 schreef BasOne het volgende:
[..]
Klopt, maar het was niet het antwoord wat ik zocht, dus hoewel het antwoord goed was, was het een fout antwoord voor de vraag.
Gebeurt wel vaker, snap ook niet waarom mensen ineens er zoveel problemen over maken.
En dan is er altijd nog de regel 'De vraagsteller heeft altijd gelijk'
Oh ik begrijp het heel goed.quote:
Bas,quote:Op zondag 28 juni 2009 19:28 schreef BasOne het volgende:
[..]
Oh ik begrijp het heel goed.
Jij denkt dat het punt jouw toebehoord omdat jij een 'goed' antwoord gaf.
Sja, tough luck, was niet het antwoord wat werd gezocht.
Dus een ander is er met het punt vandoor.
Gebeurt wel vaker dat goede antwoorden fout zijn, waarom NU er zo'n probleem over maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |