abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71789511
Dat eerste is wel raar ja, ik heb ook stufi+ov aangevraagd, maar heb daar pas recht op vanaf 1 september.

Dat tweede klopt gewoon .
pi_71817008
Ik ben op vakantie mijn OV kwijtgeraakt.
Ik heb afgelopen week het formulier ingevuld, waarmee ik een nieuwe zou moeten krijgen. Volgens de website is dit binnen 10 dagen. Het is nu echter 10 dagen geleden, en ik heb nog geen ophaalformulier ontvangen.
Hebben jullie hier ervaring mee?
pi_71817099
Je kunt bij IB-Groep kijken vanaf wanneer en of hij klaarligt.

Ik kan mijn OV-kaart vanaf vrijdag ophalen, heb nog geen brief gehad overigens.
pi_71817522
Dankje, ik zie nu dat hij vrijdag klaar ligt. Je kan hem ook met het kaartnummer ophalen stond er.
Het postkantoor zei dat ze donderdag altijd alle nieuwe OV's binnenkrijgen. Misschien ga ik het morgen al proberen, aangezien ik hem wellicht dan nodig heb.
pi_71820660
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:38 schreef JeroenV het volgende:
Dankje, ik zie nu dat hij vrijdag klaar ligt. Je kan hem ook met het kaartnummer ophalen stond er.
Het postkantoor zei dat ze donderdag altijd alle nieuwe OV's binnenkrijgen. Misschien ga ik het morgen al proberen, aangezien ik hem wellicht dan nodig heb.
Maar is ie dan ook al geldig? Volgens mij kun je je OV kaart pas vanaf 1 september gebruiken.
pi_71838499
Ik heb een week-ov daar staat op geldig jan-dec.
Niet geldig 16 juli tot 16 aug.

dus ik denk dat je hem vanaf maandag 17 augustus gewoon kan gebruiken.
I wake up after only seeing the beginning of my dream...but I will grasp what happens after that with my arms
pi_71838583
Oke hopelijk kan nu iemand mij helpen.

Ik heb weer recht op stufi en ov omdat ik een nieuwe studie ga doen.
in Juni 2008 was ik gestopt met mijn vorige opleiding.
sinds Juli 2008 tot en met juli 2009 heb ik gewerkt.

Mijn vraag: Tellen de maanden januari tot met juli mee voor de bijverdien grens?

Alvast bedankt
I wake up after only seeing the beginning of my dream...but I will grasp what happens after that with my arms
pi_71843422
In deze folder staat vermeld: "Inkomsten die je aantoonbaar ontvangen hebt in een periode waarin je geen studiefinanciering en/of OV-studentenkaart ontvangt [tellen voor de bijverdienregeling niet mee]. Deze periode kan uitsluitend aan het begin van 2009 (vanaf januari) zijn of aan het einde van het jaar (tot en met december). Onderbreek je gedurende het jaar je studiefinanciering, dan tellen de inkomsten wél gewoon mee."
pi_71849021
Net 10 minuten gewacht aan de telefoon , stel mijn vraag toch maar hier:

Nou heb ik al ruim een maand geleden een brief gekregen met daarin de bedragen van basistoelage en aanvullende toelage die ik krijg onder het mom 'tegemoetkoming voor scholieren' maar toch blijf ik per post doodgestalkt te worden. Ik blijf maar brieven krijgen over 'tegemoetkoming voor scholieren', informatiebrochures, formulieren die moet invullen terwijl mijn aanvraag al helemaal afgerond is en ik weet welke bedragen ik krijg vanaf 1 oktober 2009. Is er iets misgegaan of is dit normaal?
pi_71857470
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:45 schreef Cahir het volgende:
Net 10 minuten gewacht aan de telefoon , stel mijn vraag toch maar hier:

Nou heb ik al ruim een maand geleden een brief gekregen met daarin de bedragen van basistoelage en aanvullende toelage die ik krijg onder het mom 'tegemoetkoming voor scholieren' maar toch blijf ik per post doodgestalkt te worden. Ik blijf maar brieven krijgen over 'tegemoetkoming voor scholieren', informatiebrochures, formulieren die moet invullen terwijl mijn aanvraag al helemaal afgerond is en ik weet welke bedragen ik krijg vanaf 1 oktober 2009. Is er iets misgegaan of is dit normaal?
Misschien dat je iets gewijzigd hebt? Volgens mij krijg je van elke wijziging die je doet/wordt gedaan een brief.
pi_71857735
Volgens Mijn IB is mijn OV dus morgen klaar, alleen heb ik nog geen afhaalbericht. Ik ga toch maar even kijken of ze hem hebben... En er staat Aug - Dec 2009
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:16:55 #162
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_71882920
Heb een vraag, want zit best in de knoop met al die verschillende dingen die ik heb gekregen en ik nog moet opsturen.
Voor de zomervakantie heb ik mijn MBO opleiding afgerond en een diploma ontvangen. Tóen al kreeg ik een onderwijskaart van de IBgroep, voor studiejaar 2009/2010.
Vorige week heb ik me pas kunnen aanmelden voor een HBO opleiding, met studielink, heb het iig zsm ik kon gedaan (ivm met vakantie etc)
Dat is dus ook allemaal gedaan, en ik heb nu een document van m'n school (HU) gekregen, voor de pasfoto, en eentje voor het betalen van het lesgeld. Dat document zal ik zometeen in de brievenbus leggen.
Moet ik nog iets met die onderwijskaart van de IBgroep doen? Daar vragen ze ook om het lesgeld.

En ik had al Stufi en een OVkaart sinds 2 jaar terug. Moet ik dat nu opnieuw aanvragen via de IBgroep website, of is er een optie om het 'voort te zetten' oid? Zo ja, waar kan ik dat op de site vinden? Heb net even gezocht om het aan te vragen, maar kon het niet vinden.

Ik keek even snel in het instructiefilmpje voor het aanvragen van stufi, en daar zie ik een optie om het aan te vragen bij de 'mijn IBgroep' pagina. Die optie staat er bij mij niet bij.
Tevens is bij info het 'diploma' vakje leeg. Komt dat omdat ik pas een week terug me via studielink heb aangemeld?

[ Bericht 12% gewijzigd door Mirel op 14-08-2009 19:28:03 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_71897816
Vandaag mijn afhaalbericht. Kan je vanaf 16 augustus dat ding al gebruiken?
  Moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:52:34 #164
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_71898704
September. Staat op de kaart.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:54:44 #165
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_71898752
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:16 schreef Mirel het volgende:
Heb een vraag, want zit best in de knoop met al die verschillende dingen die ik heb gekregen en ik nog moet opsturen.
Voor de zomervakantie heb ik mijn MBO opleiding afgerond en een diploma ontvangen. Tóen al kreeg ik een onderwijskaart van de IBgroep, voor studiejaar 2009/2010.
Vorige week heb ik me pas kunnen aanmelden voor een HBO opleiding, met studielink, heb het iig zsm ik kon gedaan (ivm met vakantie etc)
Dat is dus ook allemaal gedaan, en ik heb nu een document van m'n school (HU) gekregen, voor de pasfoto, en eentje voor het betalen van het lesgeld. Dat document zal ik zometeen in de brievenbus leggen.
Moet ik nog iets met die onderwijskaart van de IBgroep doen? Daar vragen ze ook om het lesgeld.

En ik had al Stufi en een OVkaart sinds 2 jaar terug. Moet ik dat nu opnieuw aanvragen via de IBgroep website, of is er een optie om het 'voort te zetten' oid? Zo ja, waar kan ik dat op de site vinden? Heb net even gezocht om het aan te vragen, maar kon het niet vinden.

Ik keek even snel in het instructiefilmpje voor het aanvragen van stufi, en daar zie ik een optie om het aan te vragen bij de 'mijn IBgroep' pagina. Die optie staat er bij mij niet bij.
Tevens is bij info het 'diploma' vakje leeg. Komt dat omdat ik pas een week terug me via studielink heb aangemeld?
Ik moest het toentertijd voortzetten. Maar aangezien studielink alles regelt lijkt mij dat het vrij automatisch gaat. Ik zelf ben toen wel eventjes langs gegaan bij het IBG (Groningen woon ik, voor jou kan bellen een optie zijn) voor de zekerheid. Deze hebben het voor mij door laten zetten.

Wil je zeker zijn van je zaak: bel eventjes en stel duidelijk je vraag. Toch denk ik dat studielink alles wel redelijk in beweging zet.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:08:44 #166
87680 Mirel
pi_71903931
En over die onderwijskaart van de IBgroep die ik kreeg, waarmee ik het lesgeld moet betalen? Dat hoort zeker nog bij de oude opleiding, want ik heb van de HU zelf een kaart gekregen met alle bankinformatie etc van mij d'r op.
  Moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:12:58 #167
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_71904021
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:08 schreef Mirel het volgende:
En over die onderwijskaart van de IBgroep die ik kreeg, waarmee ik het lesgeld moet betalen? Dat hoort zeker nog bij de oude opleiding, want ik heb van de HU zelf een kaart gekregen met alle bankinformatie etc van mij d'r op.
Die gewoon negeren. Zolang je het maar betaald aan de HU dan is dat in orde Ik betaal ook geen lesgeld meer (HBO) maar collegeged.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:32:54 #168
87680 Mirel
pi_71904378
ah ok, dank je
pi_71957748

Ik krijg dit scherm te zien, als ik studiefinanciering wil aanvragen. Terwijl mijn studie al wel staat onder het kopje: studie.

In februari was ik gestopt met mijn vorige opleiding. Toen heb ik de boel een tijdje stop gezet. Misschien dat ik daarom dit scherm te zien krijg? Als ik klik op: 1 september klik dan volgt er de mededeling: Geen studie geselecteerd. Ik kan dus ook geen studie selecteren.

Weet iemand hier meer over? Of kan ik morgen het beste even ibgroep bellen?

Alvast bedankt!
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 22:20:16 #170
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_71964822
Heb je studielink al geprobeerd? probeer dat even, anders moet je even bellen idd.
pi_71966141
Op studielink is alles goedgekeurd(dus in het groen)

Toelaatbaarheid bepaald
Machting voor collegeld is ontvangen

etc. etc.

Alles is verder dik in orde.
pi_71967228
Waar kan je zien ik wel mn OV kaart krijg ?
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:23:00 #173
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_71967260
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:22 schreef raaavi het volgende:
Waar kan je zien ik wel mn OV kaart krijg ?
dat is een gekke zin zeg
pi_71967459
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:23 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

dat is een gekke zin zeg
het begint laat te worden :p

Hmm, Regelt studielink mn OV?
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:30:30 #175
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_71967474