Maar is ie dan ook al geldig? Volgens mij kun je je OV kaart pas vanaf 1 september gebruiken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:38 schreef JeroenV het volgende:
Dankje, ik zie nu dat hij vrijdag klaar ligt. Je kan hem ook met het kaartnummer ophalen stond er.
Het postkantoor zei dat ze donderdag altijd alle nieuwe OV's binnenkrijgen. Misschien ga ik het morgen al proberen, aangezien ik hem wellicht dan nodig heb.
Misschien dat je iets gewijzigd hebt? Volgens mij krijg je van elke wijziging die je doet/wordt gedaan een brief.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:45 schreef Cahir het volgende:
Net 10 minuten gewacht aan de telefoon, stel mijn vraag toch maar hier:
Nou heb ik al ruim een maand geleden een brief gekregen met daarin de bedragen van basistoelage en aanvullende toelage die ik krijg onder het mom 'tegemoetkoming voor scholieren' maar toch blijf ik per post doodgestalkt te worden. Ik blijf maar brieven krijgen over 'tegemoetkoming voor scholieren', informatiebrochures, formulieren die moet invullen terwijl mijn aanvraag al helemaal afgerond is en ik weet welke bedragen ik krijg vanaf 1 oktober 2009. Is er iets misgegaan of is dit normaal?
Ik moest het toentertijd voortzetten. Maar aangezien studielink alles regelt lijkt mij dat het vrij automatisch gaat. Ik zelf ben toen wel eventjes langs gegaan bij het IBG (Groningen woon ik, voor jou kan bellen een optie zijn) voor de zekerheid. Deze hebben het voor mij door laten zetten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:16 schreef Mirel het volgende:
Heb een vraag, want zit best in de knoop met al die verschillende dingen die ik heb gekregen en ik nog moet opsturen.
Voor de zomervakantie heb ik mijn MBO opleiding afgerond en een diploma ontvangen. Tóen al kreeg ik een onderwijskaart van de IBgroep, voor studiejaar 2009/2010.
Vorige week heb ik me pas kunnen aanmelden voor een HBO opleiding, met studielink, heb het iig zsm ik kon gedaan (ivm met vakantie etc)
Dat is dus ook allemaal gedaan, en ik heb nu een document van m'n school (HU) gekregen, voor de pasfoto, en eentje voor het betalen van het lesgeld. Dat document zal ik zometeen in de brievenbus leggen.
Moet ik nog iets met die onderwijskaart van de IBgroep doen? Daar vragen ze ook om het lesgeld.
En ik had al Stufi en een OVkaart sinds 2 jaar terug. Moet ik dat nu opnieuw aanvragen via de IBgroep website, of is er een optie om het 'voort te zetten' oid? Zo ja, waar kan ik dat op de site vinden? Heb net even gezocht om het aan te vragen, maar kon het niet vinden.
Ik keek even snel in het instructiefilmpje voor het aanvragen van stufi, en daar zie ik een optie om het aan te vragen bij de 'mijn IBgroep' pagina. Die optie staat er bij mij niet bij.
Tevens is bij info het 'diploma' vakje leeg. Komt dat omdat ik pas een week terug me via studielink heb aangemeld?
Die gewoon negeren. Zolang je het maar betaald aan de HU dan is dat in orde Ik betaal ook geen lesgeld meer (HBO) maar collegeged.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:08 schreef Mirel het volgende:
En over die onderwijskaart van de IBgroep die ik kreeg, waarmee ik het lesgeld moet betalen? Dat hoort zeker nog bij de oude opleiding, want ik heb van de HU zelf een kaart gekregen met alle bankinformatie etc van mij d'r op.
dat is een gekke zin zegquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:22 schreef raaavi het volgende:
Waar kan je zien ik wel mn OV kaart krijg?
Nee, moet je zelf aanvragen bij de IBGquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef raaavi het volgende:
[..]het begint laat te worden :p
Hmm, Regelt studielink mn OV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |