Let wel: je kan never nooit alles goed met elkaar 1 op 1 vergelijken!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:10 schreef DJO. het volgende:
Juist ja, ik zal haar nog wel even aanspreken of ze een specificatie kan regelen, en of ze het één en ander wilt navragen aan der pa.
Maandag maar eerst weer even contact opnemen met het IB-groep, en dan zal ik wel even hier vermelden hoe en wat.
Jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:33 schreef Fabsenburn het volgende:
Vraagje: Net mijn OV-studentenkaart opgehaald en de geldigheid is OKT - Dec 2009. Waarschijnlijk krijg je in 2010 een nieuw afhaalbericht thuis maar moet je dan steeds een nieuwe pasfoto inleveren bij het postkantoor?
Alvast bedankt
Nieuwe pasfoto en voilla. ik heb ook de OVs mogen houden van afgelopen jarenquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:48 schreef FastFox91 het volgende:
Gisteren afhaalbewijs ontvangen bji de post en vandaag even opgehaald.![]()
Nu staat er geldig per - tot en met "okt - dec 2009" Moet ik januari dan weer een nieuwe halen? (Ik ga gewoon door met mijn opleiding, ben nu nog 17, dus heb er dadelijk nog steeds recht op ect.) In dat boekje staat met informatie (die ik bij het afhaalbewijs had ontvangen) staan wel twee puntjes "je hoeft je kaart niet in te leveren als je recht hebt op studiefinanciering 1) maar je krijgt niet uitbetaald omdat een schuld wordt verrekend 2) en je in de 'leenfase' zit, maar de lening niet krijgt uitbetaald. Lenen doe ik sowieso niet, en ik heb ook geen schuld ofzo. Dus beetje onduidelijk voor mij of ik hem dan alsnog moet inleveren.)
[paupermode]quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:33 schreef Fabsenburn het volgende:
Vraagje: Net mijn OV-studentenkaart opgehaald en de geldigheid is OKT - Dec 2009. Waarschijnlijk krijg je in 2010 een nieuw afhaalbericht thuis maar moet je dan steeds een nieuwe pasfoto inleveren bij het postkantoor?
Alvast bedankt
Rabobank is vrij snel ja.quote:Op maandag 21 september 2009 10:52 schreef Flaccid het volgende:
Als ik op de 24e het word overgemaakt, en zit bij de rabobank, krijg ik het dan ook de 24e?
Alle banken behalve 'postbank' zijn redelijk snel, dit komt door het bankensysteem, Postbank wordt helaas eenmaal per dag gesynchroniseerd met de overige banken....quote:
Ik ook, net gekregenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:19 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb 2 ov-chipkaarten gekregen. Moet ik er 1 terugsturen? Een vriend zei dat dat niet nodig was.
Het zijn allebei, identieke studentenkaarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |