abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72679391
Precies, of zijn vader/moeder heeft een eigen bedrijf waar al het geld weer naartoe gaat, waardoor het lijkt alsof hij niets verdient waardoor de IB de maximale aanvullende beurs geeft.
Beneath the gold, bitter steel
pi_72679829
Juist ja, ik zal haar nog wel even aanspreken of ze een specificatie kan regelen, en of ze het één en ander wilt navragen aan der pa.

Maandag maar eerst weer even contact opnemen met het IB-groep, en dan zal ik wel even hier vermelden hoe en wat.
  Moderator zaterdag 12 september 2009 @ 19:17:25 #253
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_72680025
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:10 schreef DJO. het volgende:
Juist ja, ik zal haar nog wel even aanspreken of ze een specificatie kan regelen, en of ze het één en ander wilt navragen aan der pa.

Maandag maar eerst weer even contact opnemen met het IB-groep, en dan zal ik wel even hier vermelden hoe en wat.
Let wel: je kan never nooit alles goed met elkaar 1 op 1 vergelijken!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_72773582
Klopt, nou ik ben naar de administratie van onze school toegestapt en gevraagd hoe het nou allemaal zit.

Na een hoop gebabbel kwam ze tot de conclusie dat ik nog geen onderwijskaart had ingevuld, deze heb ik nu dus ingevuld en ingeleverd, en moet het dus goedkomen zei de beste dame dus het zal mij benieuwen?
pi_72773980
Hoelang van te voren krijg je zo een afhaal bewijs eigenlijk ?
pi_72775811
weet iemand of het mogelijk is om je stufi stop te zetten maar wel je OV te houden? heb namelijk 1,5 jaar stagevertraging.... andere studie gaan doen.

Nu wil ik graag m'n stufi straks gebruiken als ik stage loop, nu woon ik nog thuis en gebruik ik het niet...
pi_72899937
Gisteren afhaalbewijs ontvangen bji de post en vandaag even opgehaald.
Nu staat er geldig per - tot en met "okt - dec 2009" Moet ik januari dan weer een nieuwe halen? (Ik ga gewoon door met mijn opleiding, ben nu nog 17, dus heb er dadelijk nog steeds recht op ect.) In dat boekje staat met informatie (die ik bij het afhaalbewijs had ontvangen) staan wel twee puntjes "je hoeft je kaart niet in te leveren als je recht hebt op studiefinanciering 1) maar je krijgt niet uitbetaald omdat een schuld wordt verrekend 2) en je in de 'leenfase' zit, maar de lening niet krijgt uitbetaald. Lenen doe ik sowieso niet, en ik heb ook geen schuld ofzo. Dus beetje onduidelijk voor mij of ik hem dan alsnog moet inleveren.)
pi_72900555
Ja, in december krijg je een nieuw afhaalbewijs voor een papieren kaart voor jan - dec 2010 (als er dan nog papieren kaarten zijn en de OV-chipkaart Nederland nog niet volledig heeft veroverd, maar dat laatste lijkt me niet). Je hoeft je oude kaart niet in te leveren, want na december is die toch niet meer geldig. Het inleveren is bedoeld voor mensen die een kaart hebben die bijvoorbeeld geldig is tot december, maar die eerder dat jaar stoppen met studeren/geen recht meer hebben op studiefinanciering.
pi_72902088
Gut, de gemeente heeft zo lang over mijn inschrijving gedaan dat ik nu 3 uur moet reizen om mijn OV op te halen .
Cool story, Hansel.
pi_72903554
Vraagje: Net mijn OV-studentenkaart opgehaald en de geldigheid is OKT - Dec 2009. Waarschijnlijk krijg je in 2010 een nieuw afhaalbericht thuis maar moet je dan steeds een nieuwe pasfoto inleveren bij het postkantoor?

Alvast bedankt
  Moderator zaterdag 19 september 2009 @ 14:00:11 #261
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_72904130
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:33 schreef Fabsenburn het volgende:
Vraagje: Net mijn OV-studentenkaart opgehaald en de geldigheid is OKT - Dec 2009. Waarschijnlijk krijg je in 2010 een nieuw afhaalbericht thuis maar moet je dan steeds een nieuwe pasfoto inleveren bij het postkantoor?

Alvast bedankt
Ja !
  Moderator zaterdag 19 september 2009 @ 14:00:55 #262
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_72904150
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 10:48 schreef FastFox91 het volgende:
Gisteren afhaalbewijs ontvangen bji de post en vandaag even opgehaald.
Nu staat er geldig per - tot en met "okt - dec 2009" Moet ik januari dan weer een nieuwe halen? (Ik ga gewoon door met mijn opleiding, ben nu nog 17, dus heb er dadelijk nog steeds recht op ect.) In dat boekje staat met informatie (die ik bij het afhaalbewijs had ontvangen) staan wel twee puntjes "je hoeft je kaart niet in te leveren als je recht hebt op studiefinanciering 1) maar je krijgt niet uitbetaald omdat een schuld wordt verrekend 2) en je in de 'leenfase' zit, maar de lening niet krijgt uitbetaald. Lenen doe ik sowieso niet, en ik heb ook geen schuld ofzo. Dus beetje onduidelijk voor mij of ik hem dan alsnog moet inleveren.)
Nieuwe pasfoto en voilla. ik heb ook de OVs mogen houden van afgelopen jaren
pi_72921152
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:33 schreef Fabsenburn het volgende:

Alvast bedankt
[paupermode]
gewoon je oude OV open knippen en die pasfoto gebruiken, het is even priegelen, maar dan hoef je niet meer naar de fotograaf =)
[/paupermode]
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_72921317
Dank Tochjo.
Renesite ook, en de paupertip van aardappel
pi_72960550
Als ik op de 24e het word overgemaakt, en zit bij de rabobank, krijg ik het dan ook de 24e?
  maandag 21 september 2009 @ 10:54:57 #266
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_72960628
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:52 schreef Flaccid het volgende:
Als ik op de 24e het word overgemaakt, en zit bij de rabobank, krijg ik het dan ook de 24e?
Rabobank is vrij snel ja.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_72960883
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:54 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nais
pi_73118902
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:54 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Alle banken behalve 'postbank' zijn redelijk snel, dit komt door het bankensysteem, Postbank wordt helaas eenmaal per dag gesynchroniseerd met de overige banken....
pi_73240028
Ik heb 2 ov-chipkaarten gekregen. Moet ik er 1 terugsturen? Een vriend zei dat dat niet nodig was.
Het zijn allebei, identieke studentenkaarten.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_73244724
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:19 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb 2 ov-chipkaarten gekregen. Moet ik er 1 terugsturen? Een vriend zei dat dat niet nodig was.
Het zijn allebei, identieke studentenkaarten.
Ik ook, net gekregen
Beneath the gold, bitter steel
pi_73247540
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:39 schreef Fingon het volgende:

[..]

Ik ook, net gekregen
En ik ook ja
pi_73247690
Serieus? Ik wil er ook nog één
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_73247731
me 2
당신을 사랑합니다
pi_73252817
Dat gaat me geen 124 euro per maand kosten?
pi_73258105
Het is toch ook mogelijk om je abo op je chipkaart te vervangen?
Kan ik er dan misschien 1 omzetten naar weekend?
Dan kan ik als het het enige geldige studentenreisbewijs ( ) is, altijd gratis reizen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')