Niet voor mij, wel voor de rest.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus naar alle waarschijnlijkheid niet door, dank je.
Waarom niet?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus naar alle waarschijnlijkheid niet door, dank je.
Maten die niet meer kunnen/willen. Hoeren.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik weet ook nog niet of ik ga...
Pak de trein, dan gaan we samen (+nog een zooi vrienden van mij.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maten die niet meer kunnen/willen. Hoeren.
Ja, dat zou ik zo doen, maar m'n geld is na gisteravond vrijwel op.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pak de trein, dan gaan we samen (+nog een zooi vrienden van mij.)
Dat is kut.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik zo doen, maar m'n geld is na gisteravond vrijwel op.Werk is laat met betalen.
Het is niet waar!quote:
Die had ik, maar zat een tijdje zonder werk, dan weet je het wel.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is kut.
Daarom: een spaarrekening met inhoud.
Hoelang gaat je volgende ban duren?quote:
Herkenbaar, zeker als je nog vakantie moet afbetalen en dergelijke.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Die had ik, maar zat een tijdje zonder werk, dan weet je het wel.
Inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Volgens mij vormen wij een goed team.
Aaah, ja, vorige week even 620 mogen aftellen.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar, zeker als je nog vakantie moet afbetalen en dergelijke.
Ik zou serieus met je meegaan als ik genoeg geld had.quote:
Herkenbaar, heb van de week al 360 euro moeten betalen voor rijles en dan in augustus nog eens 1400 euro. En dan is de vakantie ook nog niet meegerekend.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Aaah, ja, vorige week even 620 mogen aftellen.En verder gaat alles gewoon door, verzekering, telefoonrekeningen van 100 euro en zulks.
![]()
Diegene die ik het liefst zou zien, de staat, begint over 7 minuten met optreden dus dat haal ik sowieso niet.quote:[..]
Ik zou serieus met je meegaan als ik genoeg geld had.
Tja, het kost allemaal moeilijk veel geld. Parkpop dan volgend jaar maar. Ga volgend jaar sowieso naar Lowlands, Rock Werchter en Glastonburry als het een beetje meezit.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb van de week al 360 euro moeten betalen voor rijles en dan in augustus nog eens 1400 euro. En dan is de vakantie ook nog niet meegerekend.
[..]
Diegene die ik het liefst zou zien, de staat, begint over 7 minuten met optreden dus dat haal ik sowieso niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |