Oh my godquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het onweert een beetje.
Hmmm, lijkt er wel op, bestaat er nog een kansje dat er in NL ook iets komt?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het onweert een beetje.
Understatementquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het onweert een beetje.
Plaatjes ff op tinypic opgeslagen (voor archivering). Actueel: blids.de
quote:
Mooi roze is niet lelijkquote:
Volgens de voorspellingen komt dat vrijdag.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:47 schreef Shoombak het volgende:
[..]
En flink wat onweer hoop ik, laat het maar lekker afkoelen
quote:Mannheim (100 m) 45.0
Carlsfeld (899 m) 19.0
Weinbiet/Pfalz (557 m) 16.0
Regensburg/Oberhub (371 m) 15.0
Zinnwald (882 m) 14.0
Cottbus (70 m) 12.
quote:Bijzonder warm is het nog altijd in Scandinavie. Zo melde de internationale luchthaven van Stockholm (40 km ten noorden van het centrum) een maximumtemperatuur van 29.1 graden. In het gebied van de Oslofjord steeg het kwik in Jeloy naar 30.8 graden en Oslo-Fornebu mat 30.9 graden. Ook in Bergen zomerse kwikstanden met maxima van 29.5 graden. Neerslag van betekenis valt er nog altijd in Oostenrijk, Tjechie en Polen. Lunz noteerde 13 mm, Jauerling 18 mm en Linz 22 mm. Svratouch 11 mm, Posen 17 mm, Lodz 11 mm en Oppeln 28 mm. In de Poolse stad Ostrolenke kon na een zware onweersbui 73 mm worden afgetapt. Weerman Ed Aldus, Barendrecht, 01 juli 2009, 09.30 uur
Inderdaad, gevolgd door wat koelere dagen (met af en toe een bui) en dan weer lekker warm!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:12 schreef marcel-o het volgende:
mn firefrox weervoorspelling heeft voor vrijdag en zaterdag het bliksempje weggehaald![]()
na zo'n heet weer hoort een flinke ontlading
Kans op onweer is vrijdag het grootst, ik vermoed geen randverschijnselen. Kans op hagel is aanwezig en de buien kunnen lang blijven hangen (kans op wateroverlast lokaal). Het zullen geen hele zware buien worden helaas.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:23 schreef DemonRage het volgende:
Het zou kunnen dat vrijdag het meeste onweer komt.
Zul je denk ik ook wel krijgen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:26 schreef Frutsel het volgende:
ik wil op mijn verjaardag gewoon vet onweer![]()
En wanneer is je verjaardag, zaterdag? dan kan het best wel eens boem boem doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:26 schreef Frutsel het volgende:
ik wil op mijn verjaardag gewoon vet onweer![]()
BOEM BOEM? das kan ich nichtquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:11 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En wanneer is je verjaardag, zaterdag? dan kan het best wel eens boem boem doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |