Done!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik smeek alle limburgers hier : Stuur wat regen naar Rotterdam
Idd volgens mij ookquote:
werd wel tijd hier, het ging wel echt flink tekeer (ik heb alleen geen onweer gezien/gehoord)quote:
Lijkt het wel op. Maar ik zag net op buienradar wel forse lokale buien ontstaan en weer verdwijnen. Dus wie weet..quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een convergentiezone over het midden van het land, aldus Gerrit Hiemstra zojuist. Daar kan de lucht alleen maar omhoog en ontstaan die buien.
Die zijn de kloschquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:45 schreef Isiolo het volgende:
Bij den Bosch gaat t er op losch
Ik zie het vanuit m'n raam. Hopen dat het doorzetquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Onder Eindhoven ontstaat ook iets, dus wellicht dat de rest van Brabant vandaag toch nog wat spatten mee gaat krijgen.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:57 schreef flugeltje het volgende:
De bui onder Den Bosch neemt toch de afslag Eindhovende twee buien kruipen naar elkaar toe. Kan wel een leuk lijntje gaan worden zo.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:57 schreef flugeltje het volgende:
De bui onder Den Bosch neemt toch de afslag Eindhovende twee buien kruipen naar elkaar toe. Kan wel een leuk lijntje gaan worden zo.
Die zitten in Driel (midden-Nederland) voor een oefenwedstrijdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:09 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Precies boven het trainingskamp van PSV..... zal ze leren
Het leek effe een mooi scenario te worden, maar de bui bij Den Bosch is al in activiteit aan het afnemen.quote:
Trainingskamp was toch in Oisterwijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:11 schreef Vanquish_ het volgende:
[..]
Die zitten in Driel (midden-Nederland) voor een oefenwedstrijd
quote:Gewonden
Bij een Romeins feest in Xanten, net over de grens in Duitsland, raakten door het noodweer minstens dertien mensen gewond, meldde de politie. De bezoekers stonden te schuilen onder een rijtje bomen, waar zij werden getroffen door de bliksem.
Vijf mensen liepen ernstige brandwonden op. Een Nederlands jongetje werd ook opgenomen in een ziekenhuis, maar kon na onderzoek naar huis.
Die zullen wel gedacht hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)treft-nederland.html
[..]
Zover als ik het gezien heb... niksquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:40 schreef Frutsel het volgende:
Zag vanmiddag op buienradar weer zon 'rood' lijntje van aktiviteit verschuiven boven zuid oost nederland. Heel dun, maar heel aktief. Is dat dan ook een rolwolk? of hoeft dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |