dan eten ze elkaar op.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
wat gaan die noord-koreanen eten als de wereld genuked is
moeten we ook een bunker bouwenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Volgens mij is Noord Korea wel iets van plan
Ben je werkelijk zo naief of doe je maar zo.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:58 schreef henkway het volgende:
http://english.dvb.no/nkorea-news.php
Birma (Myanmar) is druk bezig met het graven van bescherming tegen een kernoorlog??
Dat doen ze in samenwerking met Noord Korea
Wat weten zij dat wij niet weten of zijn ze bang voor zichzelf??
Vertel waar is het voor, volgens hen voor telefoonkabelsquote:Op zondag 28 juni 2009 00:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ben je werkelijk zo naief of doe je maar zo.
Geloof ik niets van. Koude Oorlog bangmakerij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Eerst maar eens een raket bouwenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Zijn dat minder mensen dan?quote:Op zondag 28 juni 2009 03:08 schreef isogram het volgende:
Het wordt echt tijd dat er hard wordt opgetreden tegen regimes zoals in Birma en Noord-Korea.
Stel dat je dat bedoeld wat ik denk, zouden we daar hier niks van mee krijgen?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:14 schreef Originele_Naam het volgende:
i don't give a fuck, die speeltogen moeten 1 ding proberen en dan bestaan ze waarschijnlijk gewoon niet meer
quote:a 04 jul 2009, 14:52
'Noord-Korea moet spanningen niet verergeren'
Landen in de buurt van Noord-Korea hadden bijvoorbeeld een Noord-Koreaans schip met mogelijk wapens als lading geweigerd in hun havens te ontvangen, waardoor het vaartuig moest terugkeren. Ook keerde een ander schip met wapens of militaire technologie onverrichter zake terug van een reis naar Myanmar, nadat de Amerikaanse marine het begon te traceren, aldus Roughead.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |