abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:23:15 #1
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70431672
Ik werd dus vanochtend door mijn moeder m'n bed en huis uit gesleurd met de mededeling dat we met oma even naar het winkelcentrum gingen. Nou prima. Ik mee als goed (klein)zoon lief.

Aangekomen in het winkelcentrum daar in Amstelveen. Liepen we langs een filiaal van Swarovski. Met de verjaardag van m'n vriendin in m'n achterhoofd dacht ik. Even kijken wat er daar te beleven valt misschien is er nog iets leuks. Ik kom daar nooit maar wie weet.

En ja wel hoor. Een leuke ketting, leren touwtje, en een klein rood hartje met ingelegde kristalletjes. Het prijskaartje er onder:

¤50,- nu ¤35,-
40% korting

Met m'n slaperige kop doe ik de wiskunde overigens niet. Wel spookt het rond dat 35 euro wel een hoog bedrag is om vanaf 50 euro 40% er af te halen. Ik gooi het op een intuitie fout. Ik ben nog moe.

Prima. 35 euro was het mij nog net waard zo'n klein ding. Het glinsterde erg mooi.

Tijdens het pinnen wederom met m'n slaperige kop niet gekeken welk bedrag ik accoord mee ging. Dat zou allemaal wel prima zijn toch? In zo'n bedrouwbaar klinkende winkel.

Onderweg naar de auto toch nog even het bonnetje bekeken. Zie ik tot mijn schrik 42 euro. Het eerste wat ik dacht is "daar hebben ze laterhand nog even BTW bij gerekend". Mijn moeder pakt meteen haar mobiel om te bellen en te vragen hoe dat zit om vervolgens door een 'gebrekkig Nederlands' sprekende mevrouw verteld te worden dat dat helemaal niet klopte. "En dat ding kostte gewoon 42 euro. en dat was dat". Mijn moeder informeerde de vrouw dat wij terug zouden komen om het terug te brengen. Waarop wij terug naar de winkel liepen om het geval terug te brengen. Het is een principe kwestie. Over prijzen moet je niet liegen.

Eenmaal aangekomen was het filiaal al dicht maar gelukkig waren ze er nog om ons naar binnen te laten. Snel even weer naar de etalage gelopen hadden ze onderhand het prijskaartje aangepast

¤50,- nu ¤42,-
(kortingskaartje was weg!!!)

Mijn moeder kan zich altijd vrij kwaad maken over dit soort dingen maar zelfs zij kreeg nauwelijks de kans om uit te spreken. De vrouw achter de balie bleef maar steeds roepen "maar ik kan die ketting helemaal niet voor 35 euro verkopen mevrouw en HET SPIJT ONS WIJ BIEDEN ONZE EXCUSES AAN U KRIJGT UW GELD TERUG!". En maar steeds herhalen dwars door m'n moeders verwoedde pogingen heen om te achterhalen waarom dit zo gegaan is. Ze wilde duidelijk de discussie niet aan over prijzen en prijskaartjes.

Voor ik m'n geld terug kreeg werd er nog even gefluisterd tegen de in ontvangstnemende werknemer dat deze mensen wel even legitimatie moesten laten zien want je weet maar nooit. Heel fijn om te horen natuurlijk. Je voelt je een crimineel in een winkel waar je gewoon wordt afgezet.

42 euro in m'n hand. Terug naar de auto lopend realiseerde wij ons dat die 40% korting over 50 euro zou betekenen dat het 30 euro moest zijn zelfs. Wat een stelletje prutsers.

Wat ik geleerd heb vandaag:
- Ookal ziet een winkel er rijk uit kunnen het nog steeds (of misschien wel juist) geldgraaiende druiloren zijn.
- Nooit meer wat kopen bij Swarovski.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_70431920
Oke.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:33:44 #3
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_70431971
lief dagboek.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:34:03 #4
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_70431985
Moet je moeder dat voor je regelen, lapzwans?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_70431997
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:23 schreef SpecialK het volgende:

- Ookal ziet een winkel er rijk uit kunnen het nog steeds (of misschien wel juist) geldgraaiende druiloren zijn.

Dat spul verzamelen mensen van het kamp.
Frans Bauer en zijn vrienden zullen we maar zeggen.
pi_70432021
Swarovski is sowieso kitcherige bende. Wees blij dat je dat ding weer kwijt bent.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:37:19 #7
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70432086
Ik ga dit niet lezen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:38:08 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70432107
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Moet je moeder dat voor je regelen, lapzwans?
Nee hoor.
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga dit niet lezen.
Blijf lekker weg dan
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:38:17 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70432115
Moet je moeder dit regelen?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:40:16 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70432157
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:38 schreef TC03 het volgende:
Moet je moeder dit regelen?
Nope. Mijn moeder is echter nogal van het type "geef maar hier hier ga ik me pissed over maken".

Zonder m'n moeder had ik dit zelf wel geregeld maar ik dacht ik schrijf het op zoals het gebeurd is.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:41:15 #11
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70432181
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Swarovski is sowieso kitcherige bende. Wees blij dat je dat ding weer kwijt bent.
Dit hartje was een van de weinige dingen daar die ik juist wel prima vond. Zoals ik al vertelde. Ik kom nooit in dat soort winkels.
pi_70432201
te lang om te lezen
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:42:11 #13
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_70432208
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:38 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ik heb je hele verhaal gelezen, maar ik zie nergens staan "Nee moeder, laat mij dit maar oplossen!"

Alhoewel dit wel een verfrissende verandering is van de andere KLB-topicopeners, die meteen die hoer over de toonbank hadden getrokken om haar op meerdere ingenieuze manieren te naaien om vervolgens met de halve etalage-inhoud en kassa te vertrekken.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_70432213
tl;dr
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:42:31 #15
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_70432218
Leren touwtje

Wel terechte klacht verder
She might forget you, her pussy wont.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:43:23 #16
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70432242
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:42 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik heb je hele verhaal gelezen, maar ik zie nergens staan "Nee moeder, laat mij dit maar oplossen!"

Alhoewel dit wel een verfrissende verandering is van de andere KLB-topicopeners, die meteen die hoer over de toonbank hadden getrokken om haar op meerdere ingenieuze manieren te naaien om vervolgens met de halve etalage-inhoud en kassa te vertrekken.
Lees wat posts hierboven.
pi_70432278
Special Needs
pi_70432295
waar je je al niet druk om kan maken
"Everywhere I travel, tiny life.Single-serving sugar and cream. Single pat of butter. The microwave cordon blue hobby kit. Shampoo-conditioner combos.Sample-package mouthwash. Tiny bars of soap."
pi_70432473
Dat 40% korting op 50 euro geen prijs van 35 euro kan inhouden zie je toch meteen
Reken voortaan eerst even 10% uit en doe dan 4x dat bedrag en je weet de werkelijke prijs.
Zo nu weet je dit en doe je het vast beter op de CITO over een jaar of vier als je die mag maken
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:55:16 #20
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70432528
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat 40% korting op 50 euro geen prijs van 35 euro kan inhouden zie je toch meteen
Reken voortaan eerst even 10% uit en doe dan 4x dat bedrag en je weet de werkelijke prijs.
Zo nu weet je dit en doe je het vast beter op de CITO over een jaar of vier als je die mag maken
Dank je. Ik zal de uitslag van die CITO toets trots naast m'n Informatica B.ICT diploma zetten.

Jij hebt duidelijk over het stuk heen gelezen waar ik expliciet aangaf dat ik slaperig was en dat niet uitrekende.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:56:26 #21
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_70432554
Only in Holland
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_70432595
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dank je. Ik zal de uitslag van die CITO toets trots naast m'n Informatica B.ICT diploma zetten.

Jij hebt duidelijk over het stuk heen gelezen waar ik expliciet aangaf dat ik slaperig was en dat niet uitrekende.
Dat heb ik wel gelezen heur, maar slaperig zijn is geen excuus! je was niet aan het slaapwandelen
Maar ik heb het je vergeven mijn waarde.

Daarnaast, pics van je vriendin graag hier posten of bij B&H danwel KPD.
pi_70432641
TS is loverboy en heeft nu geen lelijk Swarovski kettinkje voor zijn hoertje to be
Fingerspitzgefühl
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:01:31 #24
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70432668
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:58 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat heb ik wel gelezen heur, maar slaperig zijn is geen excuus! je was niet aan het slaapwandelen
Maar ik heb het je vergeven mijn waarde.

Daarnaast, pics van je vriendin graag hier posten of bij B&H danwel KPD.
Daar ben ik te slaperig voor
pi_70432716
quote:
- Nooit meer wat kopen bij Swarovski.
mensen die na 1 negative ervaring (deels door eigen toedoen!) niet meer een winkel bezoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')