Ik heb juist niet echt een idee wat ik wil doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:14 schreef Wackyduck het volgende:
Hoe wil je zonder opleiding een goede baan krijgen, en dat al helemaal in deze tijd?
Wat zou je willen doen?
Met promotiewerk zit je al snel aan het dubbele, maar je wilt als tussenjaar een jaar fulltime werken in Nederland?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:18 schreef Bobooo het volgende:
[..]
Ik heb juist niet echt een idee wat ik wil doen.
En ik verwacht natuurlijk niet meteen de beste baan die er is, maar ik bedoel meer dat ik niet een baan wil als in de supermarkt waar ik maar ¤4 zou verdienen.
Ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:21 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Met promotiewerk zit je al snel aan het dubbele, maar je wilt als tussenjaar een jaar fulltime werken in Nederland?
Bedoel je dan promotie en schoonmaken?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
tjah... als je alles wat enigszins beter verdiend al niet wil.... kan je dan niet beter gewoon naar school gaan?
Uitzendbureau, solliciteren op vacatures in de krant... etc...
Dat is dus de vraag, TS heeft inderdaad het VWO gehaald, wat al een hele goede basis is. De vraag is, in mijn beleving, moet ze het jaartje er tussenuit gaan om hier een daar een baantje te hebben wat eigenlijk verspilling van het jaar is. Koop dan een backpack en vlieg naar Australië met een working permit voor een jaar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:46 schreef A-mineur het volgende:
Zonder werk ervaring en/of diploma's krijg je toch geen fatsoenlijke baan. Je hebt je VWO afgemaakt wat alleen maar betekent dat je goed kan leren en snel dingen oppikt. Meer niet.
Hier krijg je dus geen goed baantje mee. En ¤4/uur voor een 18 jarige is nog redelijk toch?
Er zijn beter betaalde baantjes. Vorig jaar was ik 17 en kreeg 4,14 via Randstad.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:46 schreef A-mineur het volgende:
Zonder werk ervaring en/of diploma's krijg je toch geen fatsoenlijke baan. Je hebt je VWO afgemaakt wat alleen maar betekent dat je goed kan leren en snel dingen oppikt. Meer niet.
Hier krijg je dus geen goed baantje mee. En ¤4/uur voor een 18 jarige is nog redelijk toch?
Wat ontzettend domquote:Op zondag 28 juni 2009 23:19 schreef Elkafila het volgende:
Ik zou lekker naar het buitenland gaan. Hup...
Studie uitkiezen waar je geen bindend studie advies hebt (dat je niet na een jaar van je studie getyft wordt), maximaal bijlenen en voor die 950 euro die je elke maand binnenkrijgt lekker naar Azie of Zuid-Amerika gaan.. Spaans leren, vrijwilligerswerk doen of wat dan ook..
Dat zou ik doen
Dude, wat ontzettend slim zul je bedoelen..quote:Op zondag 28 juni 2009 23:22 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat ontzettend domWerk dan gewoon een half jaar en ga met het geld dat je daar verdient op vakantie. Niet eerst je studie verkloten en een jaar stufi kwijt zijn voor een vakantie.
Een jaar maximaal bijlenen geeft je ongeveer 9000 euro schuld, dat noem ik niet echt mega...quote:Op maandag 29 juni 2009 08:57 schreef karr-1 het volgende:
En dan eindigen met een mega studieschuld?
En dankzij die mentaliteit is de Amerikaanse huizenmarkt ingestort.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:22 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Een jaar maximaal bijlenen geeft je ongeveer 9000 euro schuld, dat noem ik niet echt mega...
Ik vind het meer dan genoeg om me zorgen over te maken.....quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:22 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Een jaar maximaal bijlenen geeft je ongeveer 9000 euro schuld, dat noem ik niet echt mega...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |