Laat ff weten hoe hij bevalt als je hem hebt svp.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:55 schreef ufopiloot het volgende:
Ik wil deze telefoon gaan bestellen met een vodafone abonnement van 2 jaar. Het goedkoopste belabonnement met onbeperkt internet erbij.
Maar het blijft moeilijk kiezen tussen een N97, iPhone of HTC Hero. iPhone is wel leuk met veel apps, maar T-Mobile only en erg duur. Een N97 is wel uitgebreider dan een Hero (toetsenbord, filmen, flitser, hogere resolutie). Maar toch lijkt de Hero mij erg gaaf, veel sneller en het ziet er allemaal zo soepel uit.
Ik vraag me alleen af of zo'n toetsenbord nou echt veel verschil maakt ten opzichte van alleen een touch screen, iemand daar ervaring mee? Ik heb nu ook een (oude) HTC met een toetsenbord en dat is toch ook wel erg handig. Fuck it! Ik heb hem gewoon besteld![]()
![]()
Als het goed is wordt hij vrijdag geleverd![]()
Yep.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Is de Magic dezelfde telefoon als de Hero dan?
Heeft Vodafone niet alleen de magic?
Dus ufopiloot heeft niet eens de hero gekochtquote:
Heb je een linkje? Ik ben ook op zoek naar een voordelig abonnement.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:07 schreef ufopiloot het volgende:
Niet via vodafone gekocht, maar gewoon via een internetwinkel en er zelf een abonnement bijgezocht.Dus weldegelijk een HTC Hero.
Dat is bijna overal zoquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:21 schreef raaavi het volgende:
PS eerder op de hoogte zijn van nieuwe telefoons dan mensen die in een telefoon zaak werken!
Tsja, ik heb tot nu toe (in het buitenland) altijd pre-paid gebruikt, maar daar was sms'en zo'n 2 eurocent en bellen een cen of 8 per minuutquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:48 schreef ufopiloot het volgende:
Je weet toch ongeveer hoeveel prepaid je per maand kwijt bent, en hoeveel je betaalt voor bellen en sms'en? Laat er een rekensommetje op los en je weet wat je nodig hebtIk bel zelf niet zoveel. Daarom heb ik maar de goedkoopste genomen, en als ik daar iets boven kom, dan betaal ik wel iets meer. Ik heb liever dat ik een paar minuten moet bijbetalen dan dat ik het voor niets heb betaald
Deze heeft ook een headphone jack hoor, bovenaan. En Android lijkt me nou juist wél een reden om voor de Hero te kiezen.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:16 schreef Draganta het volgende:
Ikke twijfel tussen deze en de HTC Touch HD. DIe laatste is wat ouder, maar draait op windows, heeft een groter scherm en een standaard audio aansluiting onderaan.
Mijn HTC Tytn II heb ik nu 1,5 jaar. Ik heb last van een bugje betreffende internet sharing (en daar kan je hem niet voor terugbrengen omdat het i-net abo niet bedoelt is om je HTC aan je pjoeter te koppelen als modemquote:Op zondag 5 juli 2009 00:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Alleen is een tweejarig abonnement wel érg lang. Waarschijnlijk houdt de hero het niet eens zo lang uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |