Blanke lak ook niet? Gegalvaniseerd staal wordt na een tijdje zo grijsgrauw en ruwquote:
Nope, maar dat maakt mij ook niet uitquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blanke lak ook niet? Gegalvaniseerd staal wordt na een tijdje zo grijsgrauw en ruw
Vindt juist die grote kristallen erg mooiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nope, maar dat maakt mij ook niet uit![]()
Waarschijnlijk gaat er over een paar jaar wel nieuwe lak op maar ik wil hem eerst op technisch vlak ombouwen.
Er is inderdaad niet zoveel voor nodig om er een complete van te makenquote:Op zondag 28 maart 2010 14:34 schreef Bluezz het volgende:
Helemaal leuk.
Wanneer ga je hem in elkaar knutselen?
Het is een lief oud snoepje, maar idd wat jij zegt ik zou hem ook toch maar meteen weer wegdoenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef 2cv het volgende:
Om eerlijk te zijn zou ik dat ding heel snel weer verkopen en er absoluut niet mee naar NL rijden. Zie je die kier tussen je voorspatbord en je deur ? Dat duidt er op dat je chassis rot is en aan het doorzakken is. En het zal mij niet verbazen als de rechter buitenspiegel optioneel was. Zelfs de eerste BXen hadden geen rechter buitenspiegel !
Komt toch een galvi onder.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef 2cv het volgende:
Om eerlijk te zijn zou ik dat ding heel snel weer verkopen en er absoluut niet mee naar NL rijden. Zie je die kier tussen je voorspatbord en je deur ? Dat duidt er op dat je chassis rot is en aan het doorzakken is. En het zal mij niet verbazen als de rechter buitenspiegel optioneel was. Zelfs de eerste BXen hadden geen rechter buitenspiegel !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |