Ze is gewoon heerlijk om in te rijdenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:44 schreef mighty_myte het volgende:
Wat bedoel je met "wat een auto zeg!"?
Verder ziet hij er goed uit, alleen de lak lijkt nogal mat. Amateuristisch spuitwerk?
Daarbij is ie enorm veel meer vervuilend dan een moderne auto, echt ongelofelijk smerig die ouwe troepquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:56 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe kunnen die gammele oude wrakken toch zo'n enorme fanclub hebben?
Precies. Qua milieu zou de overheid de BPM direct moeten afschaffen, en herinvoeren voor auto's vanaf 8 jaar oud. Jaarlijks 20% van de nieuwprijs bijbetalen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarbij is ie enorm veel meer vervuilend dan een moderne auto, echt ongelofelijk smerig die ouwe troep
1:20quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarbij is ie enorm veel meer vervuilend dan een moderne auto, echt ongelofelijk smerig die ouwe troep
Omdat lievvvquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:56 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe kunnen die gammele oude wrakken toch zo'n enorme fanclub hebben?
Ziet er netjesquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:27 schreef patje74 het volgende:
Gefeliciteerd! Twee weken geleden stond mijn 2cv nog op precies de zelfde plaats.
Veel plezier er van, wellicht komen we elkaar nog eens tegen, uit welke regio kom je?
GS-en die zie je niet zo vaak...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:42 schreef patje74 het volgende:
Jups, die HY is ook van mij, en ik heb nog een GS (in restauratie, wat mij veel te lang duurt....), en een XM, en daarnaast vaak iets tijdelijks, meestal een BX van het eerste type, maar nu even niet.
De achterhoek, da's niet op de hoek! Maar wie weet, als ik in de buurt kom, laat ik het weten.
Helemaal mee eens, maar milieu, dat zijn de anderen die dat vervuilenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Precies. Qua milieu zou de overheid de BPM direct moeten afschaffen, en herinvoeren voor auto's vanaf 8 jaar oud. Jaarlijks 20% van de nieuwprijs bijbetalen.
@ CO 2,5%quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
1:20![]()
En als je er verder over wilt zeiken open je zelf maar een topic.
Ooit gehoord dat er meer bestaat dan het modewoord en onschadelijke CO2?quote:Op zondag 28 juni 2009 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom zou ik een nieuwe auto rijden als de oldtimer variant precies dezelfde uitstoot heeft?
[ afbeelding ]
VW Beetle heeft dezelfde uitstoot als een VW New Beetle. Die poster stelt terecht dat er totaal geen vooruit gang geboekt is.
Ja, en? Die katalysator zal er echt niet voor niets onderzitten. Als mijn kever een uitstoot zou hebben buiten de wettelijke grenzen dan reed hij echt niet meer rond hoor. Het ding zal heus geen A label krijgen, maar het is niet dat dat het ding zo vervuilend is. De fabrieken waar ik nu tussen zit stoten gemiddeld meer gevaarlijke zooi uit dan heel autorijdend randstad bij elkaar.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ooit gehoord dat er meer bestaat dan het modewoord en onschadelijke CO2?
Ik vind dit trouwens de grootste backfire van de milieubeweging. Milieu is nu gelijk aan CO2quote:Op zondag 28 juni 2009 11:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ooit gehoord dat er meer bestaat dan het modewoord en onschadelijke CO2?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |