Hoe laat ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:12 schreef borisz het volgende:
Finale EK<21 Tussen DUitsland en Engeland op de ZDF maandag.
Er is geen Argentijns voetbal dus veel succes met het slakkenvoetbalquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag een dag zonder voetbal, tenminste, ik tel de Braziliaanse en Argentijnse competitie op Sport 1 even niet mee
.
Die oefentoernooitjes komen ook wel op tv denk ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:51 schreef MaxPower het volgende:
Nu dus wachten tot de eerste competities weer beginnen.
quote:BBC announces live football dates
The BBC's live coverage of the Championship campaign will start with Newcastle United's opening-day trip to West Bromwich Albion on 8 August. The BBC will show 10 live Championship games during the 2009/10 season and has announced details of the first four. The second will be Ipswich's home match against Newcastle on 26 September followed by Queens Park Rangers' trip to Derby on 24 October.
Cardiff's home match against Nottingham Forest on 1 November will also be live. The match between the Baggies and Newcastle will be shown live on BBC One at 1730 BST.
Both clubs were relegated from the Premier League last season and then experienced managerial uncertainty.
Tony Mowbray recently left West Brom for Scottish Premier League side Celtic but former Chelsea midfielder Roberto Di Matteo, who guided Milton Keynes Dons to the League One play-offs in May, has now taken over as head coach at the Hawthorns. However, no firm decision has been made regarding the future of Alan Shearer at Newcastle.
Shearer was in charge of the Magpies for the final eight games of last season and held talks with owner Mike Ashley about extending his stay but no decision has been reached.
The Ipswich versus Newcastle also takes place at 1730 BST, although the channel has yet to be confirmed. Derby against QPR starts at 1730 BST but will be shown on BBC Two, while Cardiff versus Forest will be shown on BBC One, kick-off 1400 GMT.
These matches will also be streamed live on this website (for UK users only) and all the goals from every game in the Football League, Carling Cup and Johnstone's Paint Trophy will be shown on the BBC website in the UK.
Eredivisie Live, zoals een paar posts hierboven ook in dat plaatje is te zien..quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:08 schreef Paul het volgende:
Is AZ vanavond op tv?
Komt volgens mijn guide om ongeveer 19:50 op EL 1quote:
Hoe laat is die Audi Cup?, ik heb nu alleen maar Real Madrid - Barcelona en Champions Trophy.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
Straks de Audi Cup op Sport 1 en later op de avond komt FC Twente op de buis.
21:40 op Nederland 3!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
Straks de Audi Cup op Sport 1 en later op de avond komt FC Twente op de buis.
18:30 is United tegen Bocaquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:25 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Hoe laat is die Audi Cup?, ik heb nu alleen maar Real Madrid - Barcelona en Champions Trophy.En volgens EPG komt er FA cup daarna. Hele wedstrijden ontzettend vaak herhalen.
Ik neem aan van niet. PSV speelt dan ook. Dat wordt wel uitgezonden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:38 schreef Omnifacer het volgende:
Weten jullie of NAC morgen op de tillevizie komt?
Ik zie dat het laatste deel van Boca-Milan nog op de ZDF is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:32 schreef Ambrosius het volgende:
Boca-AC Milan alleen op Sport 1 vanavond, ik neem aan dat ZDF (of ARD) Bayern-ManUtd wel uitzendt.
Dat kan ik hier niet eens ontvangen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:13 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dat een voetballiefhebber als jij geen EDL heeft, tong.
Geen ideequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Je betaalt toch ook stroom- en kabelkosten voor de gewone TV.
Ik betaal gewoon mijn rekeningen. Kijk nooit aan wie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:46 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Of je moeder.
Het is in ieder geval niet gratis.
Zoek zelf even. Dat noemt zich sport mod.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:55 schreef Ambrosius het volgende:
Is er nog wat live voetbal op tv vanavond?
quote:The BBC's live coverage of the Championship campaign will start with Newcastle United's opening-day trip to West Bromwich Albion on 8 August.
The BBC will show 10 live Championship games during the 2009/10 season and has announced details of the first four.
The second will be Ipswich's home match against Newcastle on 26 September followed by Queens Park Rangers' trip to Derby on 24 October.
Cardiff's home match against Nottingham Forest on 1 November will also be live.
Bremen-Aktobe @ ZDF.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:22 schreef Greetings het volgende:
Vandaag nog wat, behalve PSV en Ajax op RTL7, NAC op EL en HSV op DSF?
Misschien Duitsland - ZA ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:32 schreef Greetings het volgende:
Vandaag nog ergens leuke wedstrijden te zien via satelliet? Heb eindelijk 4 koppen, dus bring it on!
Weet ik. Hij vroeg om een sateliet uitzending.quote:
Ik neem meer aan niet op de reguliere kabeluitzendingen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik. Hij vroeg om een sateliet uitzending.
Dus ik nam aan dat ie geen TV kan kijken.
Geen Spanje-België dusquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:03 schreef borisz het volgende:
Sport 1 heeft vanavond
Engeland - Slovenie (18.30)
Zwitserland - Griekenland (20.00)
Hongarije - Zweden (20.30)
Op de ZDF is Duitsland - Zuid-Afrika te zien (20.30)
Hup Denemarkenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:25 schreef Klopkoek het volgende:
Wordt Denemarken-Portugal ergens uitgezonden? Dat is de enige wedstrijd waar het ergens om gaat (Denemarken kan zich kwalificeren bij winst, Portugal ligt er zo goed als uit bij verlies, dan kunnen Portugezen alleen nog maar op doelsaldo verder gaan).
Idd, ik zal die achterbakse Portugezen ook geen seconde missen op het WK.quote:
Daarom vind ik het dus raar dat Sport1 Hongarije - Zweden uitzend, maarja, het zij zo.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:25 schreef Klopkoek het volgende:
Wordt Denemarken-Portugal ergens uitgezonden? Dat is de enige wedstrijd waar het ergens om gaat (Denemarken kan zich kwalificeren bij winst, Portugal ligt er zo goed als uit bij verlies, dan kunnen Portugezen alleen nog maar op doelsaldo verder gaan).
Op RTPi kijk ik het nuquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:51 schreef Chain_Reaction het volgende:
Nog ergens te zien Denemarken - Portugal?
Me neither.. Ik vrees dat het nu eerst dan ff Duitsland - Zuid-Afrika wordt..quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:20 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
En waar vind ik dat? Kan geen Portugees.
Op Astra 1 ergens, maar dan moet je dus wel een schotel hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:20 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
En waar vind ik dat? Kan geen Portugees.
Ah, dat zit er dus niet in. Zweden dan maar verder kijkenquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:33 schreef Greetings het volgende:
[..]
Op Astra 1 ergens, maar dan moet je dus wel een schotel hebben.
Begint meen ik pas rond 2:30 vannachtquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:51 schreef denniss099 het volgende:
geen brazilie - argentinie ergens vandaag?
http://www.rtve.es/quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:31 schreef EddyAlbena het volgende:
Spanje - België op TVE las ik net?
In mijn programmering staat iets anders, een speelfilm. Of is dat een andere TVE, TVE Internationaal ofzo (net als met CNN, dat je andere versies hebt..)?
Ik ga eens ff zoeken hier of ik het kan vinden.,..quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:53 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Zover was ik ook ja, maar dat is dan blijkbaar een andere TVE dan die we hier hebben.
Ik hoef het niet als stream te zien hoor, maar ik dacht dat de TVE die UPC op kanaal 814 heeft dezefde was, maar dat is blijkbaar niet zo dan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:55 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ik ga eens ff zoeken hier of ik het kan vinden.,..
Op TVE Int. staat wel "football" geprogrammeerd hier, maar ik krijg dan de melding "U heeft geen toegang tot deze zender blabla" via UPC.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:55 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ik ga eens ff zoeken hier of ik het kan vinden.,..
Nee, daar staat idd een film geprogrammeerd. Een paar zenders eronder heb je TVE Int.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:56 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ik hoef het niet als stream te zien hoor, maar ik dacht dat de TVE die UPC op kanaal 814 heeft dezefde was, maar dat is blijkbaar niet zo dan.
Het betreft hier wél dezelfde TVE hoor. Probleem is echter dat ze de wedstrijden niet live, maar bijna altijd later integraal uitzenden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:56 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ik hoef het niet als stream te zien hoor, maar ik dacht dat de TVE die UPC op kanaal 814 heeft dezefde was, maar dat is blijkbaar niet zo dan.
Ja er zijn blijkbaar meerdere TVE varianten. Op de zenderlijst van UPC op internet staat ook een TVE Internacional vermeld, kanaalnummer 71. Maar die heb ik helemaal nietquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het betreft hier wél dezelfde TVE hoor. Probleem is echter dat ze de wedstrijden niet live, maar bijna altijd later integraal uitzenden.
Of zijn er meerdere varianten op TVE? Hier op UPC beschik in ieder geval over een TVE kanaal.
Welke zender?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu Colombia - Ecuador hier
Dat vind je eerder dan ik. Kon het niet vinden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:59 schreef Hephaistos. het volgende:
Valek, ik zat net voor je te kijken... Belgie-Turkije is op Sporza, en op ZDF is Rusland-Duitsland
Hier kijkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:01 schreef valek het volgende:
Welke WK kwalificatiewedstrijden komen op de tv vandaag? Ik wil bijvoorbeeld Rusland-Duitsland wel zien. Ik kan er zo niets over vinden. Iemand?
Dank je. Ik had mijn bericht vlug copy/paste gedaan. Niets eens je reactie gezien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:59 schreef Hephaistos. het volgende:
Valek, ik zat net voor je te kijken... Belgie-Turkije is op Sporza, en op ZDF is Rusland-Duitsland
En rond middernacht nog Argentinië-Peru.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:02 schreef Happel het volgende:
Kijk eens boven je
[..]
Dat vind je eerder dan ik. Kon het niet vinden.
Op Sport 1 is Portugal - Hongarije.
Daar kijk ik naar uit!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En rond middernacht nog Argentinië-Peru.
Goeie tipquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom beginnen die Duitsers zo vroeg?
Na 20:15 ook nog voetbal op de ARD.
Vrij lastig te verhapstukken, die potjes van Die Mannschaft. Ik ga kokenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:45 schreef Greetings het volgende:
[..]
't is het kijken zeker waard ja, goede pot
Nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Belgie niet op Sporza?
Vast wel ergens in de nacht te zien via een crappy streampjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef dekilo het volgende:
Waar en hoe laat Uruguay-Argentinie.
Lijkt me toch de wedstrijd van het jaar.
Begint pas om 00:00? Mooi kut, dan mis ik een deelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Sport 1, Betfair video zijn de beste beelden. 00.00, enig opzoekwerk is al teveel gevraagd hier zeker.
Thanks!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:40 schreef Hephaistos. het volgende:
1) Open http://www.bomvol.com/
2) Open Magazine en klik bovenaan op 'bekijk eerdere edities'
3) Ga naar Editie 21
4) Ga naar pagina 7, speel het spel en vul je e-mail adres in
Binnen een paar minuten krijg je een code toegestuurd, waarmee je op Sport 1 twee wedstrijden live kunt kijken. Waaronder bijv. ook Uruguay-Argentinie
quote:The BBC's live coverage of the Championship campaign will start with Newcastle United's opening-day trip to West Bromwich Albion on 8 August. The BBC will show 10 live Championship games during the 2009/10 season and has announced details of the first four. The second will be Ipswich's home match against Newcastle on 26 September followed by Queens Park Rangers' trip to Derby on 24 October. Cardiff's home match against Nottingham Forest on 1 November will also be live.
Nice!quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:05 schreef tong80 het volgende:
Morgen op de ZDF Engeland Brazilië om 18.00 uur
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:05 schreef tong80 het volgende:
Morgen op de ZDF Engeland Brazilië om 18.00 uur
Beanktquote:Op woensdag 18 november 2009 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
Nu live op Eurosport de beslissingswedstrijd tussen Algerije en Egypte, nog een half uur te gaan.
quote:The BBC's live coverage of the Championship campaign will start with Newcastle United's opening-day trip to West Bromwich Albion on 8 August. The BBC will show 10 live Championship games during the 2009/10 season and has announced details of the first four. The second will be Ipswich's home match against Newcastle on 26 September followed by Queens Park Rangers' trip to Derby on 24 October. Cardiff's home match against Nottingham Forest on 1 November will also be live.
Dat plannen ze gewoon rond 22.30, en dat gaat lukken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:40 schreef HenkieVdV het volgende:
Vanavond dus op een random tijdstip op NL3 (hopelijk rond 22:30) studio sport met voetbalsamenvattingen?
Ook al afgelastquote:Op zondag 20 december 2009 09:57 schreef Barendsz het volgende:
Anderlecht-Club brugge vanavond, ergens live te zien?
Niet, afgelast.quote:Op zondag 20 december 2009 09:57 schreef Barendsz het volgende:
Anderlecht-Club brugge vanavond, ergens live te zien?
Jazeker, op EDLquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:56 schreef Trystar het volgende:
Catalonië Argentinie nog ergens te zien?
was voor mij reden om een paar jaar terug geen digitale televisie te nemen (iig niet van KPN)quote:Op maandag 4 januari 2010 16:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Klacht: in digitaal pakket van KPN geen BBC!! Hoe verzinnen ze het?
oeh, thanks voor de tipquote:Op maandag 18 januari 2010 13:16 schreef assie het volgende:
Morgen live op BBC1 aanvang 21.00 uur:
Match of the Day Live
2009/2010, Manchester City v Manchester United
Coverage of the first leg of the League Cup semi-final from Eastlands.
Afrika cup kan je bijna geen voetbal noemen vind ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Was ook een mooie wedstrijd hoorde ik? Zelf helaas niet gezien.
Vanmiddag/vanavond 17.00u weer mooie Afrika Cup potjes op Eurosport. Beetje Kameroen scouten.
Ajax - NEC en PSV - Feyenoord weet ik in elk geval zeker. Om die reden is Ajax - NEC naar voren geschoven.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik wil wel graag weten welke wedstrijd uit het KNVB beker toernooi worden uitgezonden.
DSF zendt wel uit met een kwartiertje vertraging.... (Free kanaal op de schotel)quote:Op zondag 24 januari 2010 22:45 schreef Tommy2K het volgende:
Woensdag is de return van United vs. City, maar ze zenden het alleen op SkyTV uit. Iemand enig idee hoe ik die wedstrijd wel kan zien (stream anyone?)
'k Weet dat Match of the Day de highlights doet, maar toch... zie hem het liefst helemaal
Ja er was Match of the Day op BB1.quote:Op woensdag 10 februari 2010 02:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Morgenavond (woensdag) nog ergens wat?
Nee, NOS geeft voorkeur aan schaatsen. Wel samenvattingen later op avond.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vanavond en morgen nog beetje CL dan?
Daar heeft het niet mee te maken. Ze hebben de rechten gewoon niet. Ze mogen maar 2 wedstrijden per ronde uitzenden, ook nu er 4 speeldagen zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:34 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee, NOS geeft voorkeur aan schaatsen. Wel samenvattingen later op avond.
Hmz.. jammer dat ik dat nu pas zie...quote:Op maandag 1 maart 2010 17:19 schreef Positive_Thinking het volgende:
vanavond: Veendam - Eindhoven op omroep brabant
Nee toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:10 schreef Babovic het volgende:
Oranje -19 tegen Engeland -19 nog ergens live te volgen?
www.uefa.com / google? Het is lastig hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Waar kan ik resterend speelschema van CL vinden??
Skysports.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:20 schreef assie het volgende:
weinig interland voetbal vandaag op TV... weet iemand of Wales - Engeland nog ergens wordt uitgezonden?
pff, alles achter de decoder....quote:
Hou de vriendjes van Rojadirecta even in de gatenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:38 schreef rubje het volgende:
Vraagje. Waar kan ik op tv de live uitzending tussen AC Milan en Internazionale voor de Italiaanse Supercup in China zien. Ik heb begrepen dat het komende weekend,zaterdagavond in Pekin/China, wordt gespeeld alleen ik kan nog nergens hier iets over vinden.
Brazilie - Denemarken half 4, sport1quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:54 schreef Greetings het volgende:
NL-Bulgarije: vanaf half 8 op SBS6
Duitsland-Zwitserland: 6 uur op ZDF
Verder nog wat vandaag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |