oeh, thanks voor de tipquote:Op maandag 18 januari 2010 13:16 schreef assie het volgende:
Morgen live op BBC1 aanvang 21.00 uur:
Match of the Day Live
2009/2010, Manchester City v Manchester United
Coverage of the first leg of the League Cup semi-final from Eastlands.
Afrika cup kan je bijna geen voetbal noemen vind ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Was ook een mooie wedstrijd hoorde ik? Zelf helaas niet gezien.
Vanmiddag/vanavond 17.00u weer mooie Afrika Cup potjes op Eurosport. Beetje Kameroen scouten.
Ajax - NEC en PSV - Feyenoord weet ik in elk geval zeker. Om die reden is Ajax - NEC naar voren geschoven.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik wil wel graag weten welke wedstrijd uit het KNVB beker toernooi worden uitgezonden.
DSF zendt wel uit met een kwartiertje vertraging.... (Free kanaal op de schotel)quote:Op zondag 24 januari 2010 22:45 schreef Tommy2K het volgende:
Woensdag is de return van United vs. City, maar ze zenden het alleen op SkyTV uit. Iemand enig idee hoe ik die wedstrijd wel kan zien (stream anyone?)
'k Weet dat Match of the Day de highlights doet, maar toch... zie hem het liefst helemaal
Ja er was Match of the Day op BB1.quote:Op woensdag 10 februari 2010 02:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Morgenavond (woensdag) nog ergens wat?
Nee, NOS geeft voorkeur aan schaatsen. Wel samenvattingen later op avond.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vanavond en morgen nog beetje CL dan?
Daar heeft het niet mee te maken. Ze hebben de rechten gewoon niet. Ze mogen maar 2 wedstrijden per ronde uitzenden, ook nu er 4 speeldagen zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:34 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee, NOS geeft voorkeur aan schaatsen. Wel samenvattingen later op avond.
Hmz.. jammer dat ik dat nu pas zie...quote:Op maandag 1 maart 2010 17:19 schreef Positive_Thinking het volgende:
vanavond: Veendam - Eindhoven op omroep brabant
Nee toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:10 schreef Babovic het volgende:
Oranje -19 tegen Engeland -19 nog ergens live te volgen?
www.uefa.com / google? Het is lastig hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Waar kan ik resterend speelschema van CL vinden??
Skysports.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:20 schreef assie het volgende:
weinig interland voetbal vandaag op TV... weet iemand of Wales - Engeland nog ergens wordt uitgezonden?
pff, alles achter de decoder....quote:
Hou de vriendjes van Rojadirecta even in de gatenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:38 schreef rubje het volgende:
Vraagje. Waar kan ik op tv de live uitzending tussen AC Milan en Internazionale voor de Italiaanse Supercup in China zien. Ik heb begrepen dat het komende weekend,zaterdagavond in Pekin/China, wordt gespeeld alleen ik kan nog nergens hier iets over vinden.
Brazilie - Denemarken half 4, sport1quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:54 schreef Greetings het volgende:
NL-Bulgarije: vanaf half 8 op SBS6
Duitsland-Zwitserland: 6 uur op ZDF
Verder nog wat vandaag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |