He?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:35 schreef Magneet het volgende:
Meteen maar weggehaald dusvoor het crewvold zie ook het PM's die je van users krijgt topic in FOK!
Forza 3quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
Wat worden jullie must-buys games dit najaar?
Ik kom zelf dusver op het volgende lijstje:
- Brutal Legend
- Bioshock 2
- Demon's Souls
- Uncharted 2
- Scribblenauts
- Splinter Cell Conviction
Maar ik vergeet er vast een heleboel.
Vandaag Fight Night binnen gehadquote:Op zondag 28 juni 2009 00:03 schreef gijsje79 het volgende:
Release datums liggen vlak bij elkaar, was leuk geweest als er nu al een leuke game uit kwam.
Forza en Modern Warfare 2 koop ik in de winkel de rest bestel ik wel via Engeland.
3 velden maar.quote:Op zondag 28 juni 2009 02:19 schreef gijsje79 het volgende:
Geen games voor mij.
Battlefield 1943 spreekt me wel weer aan.
Wel de 3 maps die ik toentertijd het meest speelde.quote:
Ja weet niet, toen was het leuk ja..quote:Op zondag 28 juni 2009 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel de 3 maps die ik toentertijd het meest speelde.
Leuke arcade game toch?
Vind ik niets.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:50 schreef Wessiej het volgende:
Raar dat niemand zegt dat ze voor Shadow Complex gaan...
Denk wel dat die minimaal 1600 punten gaat kosten.
Bioshock 2, Scribblenauts, FF Dissidia, Prototype, Crackdown 2. Verder alle Fallout DLC denk ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
Wat worden jullie must-buys games dit najaar?
Ik kom zelf dusver op het volgende lijstje:
- Brutal Legend
- Bioshock 2
- Demon's Souls
- Uncharted 2
- Scribblenauts
- Splinter Cell Conviction
Maar ik vergeet er vast een heleboel.
En? [userreview] FOK!kers beyond the crisisquote:Op zondag 28 juni 2009 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bioshock 2, Scribblenauts, FF Dissidia, Prototype, Crackdown 2. Verder alle Fallout DLC denk ik.
BF1943 heeft ook voertuigen... En meeste mensen waarderen de gameplay van de oude Bf games meer, en het spel is 10 euro.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
Forza3, Modern Warfare 2, en dan heb ik geen tijd meer verder om andere games te spelen.
Maar ergens komt dan ook nog eens Battlefield: bad company 2 .. hele leuke shooter eigenlijk, ook met voertuigen shizzle (dus zie de meerwaarde niet battlefield 1943)
Nou? Ik heb mijn motivatie daar gezet hoor, voor het weekend al geloof ik. En volgens mij zijn er niet eens 10 deelnemers vooralsnog?quote:Op maandag 29 juni 2009 08:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
En? [userreview] FOK!kers beyond the crisis
Ow sorry, dacht dat een nieuwe post te vinden van je .. maar je had geeditquote:Op maandag 29 juni 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou? Ik heb mijn motivatie daar gezet hoor, voor het weekend al geloof ik. En volgens mij zijn er niet eens 10 deelnemers vooralsnog?
Net zo makkelijk nietwaar?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow sorry, dacht dat een nieuwe post te vinden van je .. maar je had geedit
Pak aan poepchinees!quote:Beste Strolie75,
We hebben het onderzoek naar uw kwestie afgerond en in uw voordeel besloten.
Wij waren in staat een terugbetaling ter hoogte van $69,99 USD terug te
vorderen en dit bedrag is op uw rekening bijgeschreven. Wij verzoeken u er
rekening mee te houden dat het maximaal vijf werkdagen kan duren voordat de
bijschrijving op uw rekening verschijnt.
Als de verkoper u nog meer verschuldigd is, zullen wij alles in het werk
stellen om ook dat te incasseren.
Als er niet genoeg geld op de rekening van de verkoper staat, zullen
gepaste acties tegen de verkoper worden ondernomen, waaronder beperking van
de rekeningprivileges van de verkoper.
quote:
Op zich kwam het niet eens zo heel slecht uit. Ik ben nu rustig Persona 4 aan het doorlopen en daar echt van aan het genieten. Beste JRPG die ik sinds FFX en Skies of Arcadia heb gespeeld. Zelfs beter dan FFXII.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel goed dat je gewoon je geld terug krijgt. Ook al duurt het even en had je de game al uitgespeeld kunnen hebben
Deamon Souls had je nog lang niet uitgespeeld, imposssssssible.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel goed dat je gewoon je geld terug krijgt. Ook al duurt het even en had je de game al uitgespeeld kunnen hebben
Roy zou vermoed ik na 5 minuten mnet Demon's Souls ophouden, en dan een blog schrijven hoe hij het DVD-tje als onderzetter gebruikt.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:31 schreef Wessiej het volgende:
Deamon Souls had je nog lang niet uitgespeeld, imposssssssible.
Vond je Ninja Gaiden goed? Dat is Demon's Souls, maar dan met veel uitgebreidere RPG-elementen.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:40 schreef Wessiej het volgende:
Ja zit nog erg te twijfelen hoor over Deamon Souls, het spreekt mij totaal niet aan maar ook weer totaal wel, pff moeilijk. Denk dat ik hem maar bij de US release haal.
Dat is toch een vechtspel? Nee, ik moet nog steeds eens goed beginnen met SFIV.quote:Zelfde ook over Blazblue, komt morgen uit die game in USA, krijgt een 9,4 van IGN, maar zit ik ook weer gigantisch te twijfelen.
Kthx, Deamon Souls wordt mijn eerste aanschaf na de zomer.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vond je Ninja Gaiden goed? Dat is Demon's Souls, maar dan met veel uitgebreidere RPG-elementen.
[..]
Dat is toch een vechtspel? Nee, ik moet nog steeds eens goed beginnen met SFIV.
Denk ik ook,.... geen game voor de easy-gamer! Dat laatste filmpje maakte me echt gek. Moet dat spel hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Roy zou vermoed ik na 5 minuten mnet Demon's Souls ophouden, en dan een blog schrijven hoe hij het DVD-tje als onderzetter gebruikt.
Ik ga er gewoon nooit aan beginnen. Zie de lol er eeeecht niet van inquote:Op maandag 29 juni 2009 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Roy zou vermoed ik na 5 minuten mnet Demon's Souls ophouden, en dan een blog schrijven hoe hij het DVD-tje als onderzetter gebruikt.
Mooi beginquote:Op maandag 29 juni 2009 12:36 schreef Chocobo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ilders__.html?p=22,2
Het is grinden hé, vaak overnieuw doen, goed opletten, leren van je fouten.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:15 schreef Chocobo het volgende:
Denk ik ook,.... geen game voor de easy-gamer! Dat laatste filmpje maakte me echt gek. Moet dat spel hebben.
Wanneer ga jij hem halen Gijs? Import of wacht je op de US release?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:48 schreef Chocobo het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)h-demons-souls/52054
____O____
US release,... lekker,.. heerlijke herfst gamequote:Op maandag 29 juni 2009 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij hem halen Gijs? Import of wacht je op de US release?
Dan haal ik hem ook! Kunnen we elkaar helpen! Of tenminste zien hoe we episch failen!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:56 schreef Chocobo het volgende:
US release,... lekker,.. heerlijke herfst game
Of berichten achterlaten voor elkaar,.... dat filmpje wat ik net postte Gijs,... waanzinnigquote:Op maandag 29 juni 2009 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan haal ik hem ook! Kunnen we elkaar helpen! Of tenminste zien hoe we episch failen!![]()
![]()
Ga je nog aanPersona 4
beginnen?
"Kijk achter je!?!"quote:Op maandag 29 juni 2009 13:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of berichten achterlaten voor elkaar,.... dat filmpje wat ik net postte Gijs,... waanzinnigJa,... vind de US versie toch fijner om te hebben
Bioshock 2,... Assassin's Creed 2quote:Op maandag 29 juni 2009 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
"Kijk achter ja!?!"
Filmpje ga ik straks thuis bekijken!
Wordt een mooi najaar.
Deamon's Souls hopelijk in september, Brütal Legend in rocktober, Uncharted 2 in november.
Dan is het wel weer een klaar voor 2009.
Onder voorbehoud, even de reviews afwachten.quote:
Ik ben eigenlijk al 3 mnd klaar om het spel te kopen Gijs...beter gezegd, ik had hem al gekocht.quote:Maar serieus,... check dat filmpje thuis. Beste HD uitleg sales clip van het spel wat er is!
Pff ik wou dat ik zo makkelijk was. 3 games en dan klaarquote:Op maandag 29 juni 2009 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
"Kijk achter je!?!"
Filmpje ga ik straks thuis bekijken!
Wordt een mooi najaar.
Deamon's Souls hopelijk in september, Brütal Legend in rocktober, Uncharted 2 in november.
Dan is het wel weer een klaar voor 2009.
Waarschijnlijk koop ik er nog wel een paar, maar dit zijn mijn must-haves.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:16 schreef Wessiej het volgende:
Pff ik wou dat ik zo makkelijk was. 3 games en dan klaar
Neequote:Hebben we hier ook allen zin in 13 Juli voor UFC 100?
alvast kansloos eigenlijk
Doe eens normaalquote:Op maandag 29 juni 2009 13:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hebben we hier ook allen zin in 13 Juli voor UFC 100?
alvast kansloos eigenlijk
Vind de sport zelf al vreselijk,... maar laat staan een spel er over. Op Street Fighter na heb ik niks meer met vecht-games. Daar zit voor mij niks meer in!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk het, wat een showWordt een prachtig event.
Spel is goed te doen, erg goed zelfs. Sport vind ik zelf prachtig, volg het nu al een paar jaar en het wordt steeds beter ook, UFC 100 moet wel het event van het jaar wordenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind de sport zelf al vreselijk,... maar laat staan een spel er over. Op Street Fighter na heb ik niks meer met vecht-games. Daar zit voor mij niks meer in!
Welkom bij het clubje van 'gamers met een aparte smaak'quote:
UFC 100 is geen game héquote:Op maandag 29 juni 2009 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welkom bij het clubje van 'gamers met een aparte smaak'Ik krijg hetzelfde antwoord 9 van de 10 keer
![]()
Nee,... we luisteren wel,... het boeit ons alleen niksquote:Op maandag 29 juni 2009 13:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar ik praat hier tegen mijzelf volgens mij.
Nou, dan word je geen lidquote:Op maandag 29 juni 2009 13:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
UFC 100 is geen game hé
Maar ik hoor helaas niet bij dat clubje, is speciaal voor jou als Nintendo liefje
Ik vind bijna elke game goed, tot mijn spijt ook.
Ultimate Fighting Championship ofzo? Mensen die elkaar neer moeten slaan!quote:
Daarom hou ik het zo simpel mogelijk. Uiteindelijk draait het toch om de content.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef Chocobo het volgende:
Mijn site is weer een beetje up,.... echt heel erg was het. Ben een hoop kwijt. Ik kon niks meer toevoegen,... tijden niet. Alles liep vastHeb gered wat ik kon redden
Fout ontdekt in een of ander script. Hele nieuwe Wordpress installatie moeten doen. Afijn,... komt niet meer voor nu. @Noot en Strol,... respect voor jullie blogs,... lees ze zo vaak ik kan. Heerlijk om jullie blogs te lezen. Ik doe hopelijk weer mee, maar tot nu toe gaat alles goed.
Tip: kijk uit met plugins
Ow, in een kooi of zo?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ultimate Fighting Championship ofzo? Mensen die elkaar neer moeten slaan!
Ah vandaar dat er geen nieuwe shit meer bij kwamquote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef Chocobo het volgende:
Mijn site is weer een beetje up,.... echt heel erg was het. Ben een hoop kwijt. Ik kon niks meer toevoegen,... tijden niet. Alles liep vastHeb gered wat ik kon redden
Fout ontdekt in een of ander script. Hele nieuwe Wordpress installatie moeten doen. Afijn,... komt niet meer voor nu. @Noot en Strol,... respect voor jullie blogs,... lees ze zo vaak ik kan. Heerlijk om jullie blogs te lezen. Ik doe hopelijk weer mee, maar tot nu toe gaat alles goed.
Via de Wordpress dashboard werkte niks meer!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah vandaar dat er geen nieuwe shit meer bij kwamWist niet dat het zo erg was...
Ik mis Cho zijn shit.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah vandaar dat er geen nieuwe shit meer bij kwamWist niet dat het zo erg was...
Ik hou wel van een volle maar strakke site. Echter,... al doende leert men. Noot's site is ook leuk om te bekijken!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daarom hou ik het zo simpel mogelijk. Uiteindelijk draait het toch om de content.
Ik zag 'm op Dumpert al en ik vind het echt te achterlijk voor woorden. Als hij er nou gewoon een kantelsysteem van gemaakt had... Dan ben je tenminste ook direct uit bed als het tijd is. Nu kun je nog steeds blijven snoozenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:04 schreef Chocobo het volgende:
Ik moest lachen,... stel je wordt zo wakker
http://www.break.com/inde(...)ing-alarm-clock.html
Yes, alleen klinkt dat te meh. Komt veel tactiek bij kijken, het is mixed martial arts, dus alle vechtsporten bij elkaar. En op UFC 100 (13 juli) komen toch echt de leukste gevechten. Ik zeg gewoon downloaden.quote:
Ik ben te oud voor geweld!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Yes, alleen klinkt dat te meh. Komt veel tactiek bij kijken, het is mixed martial arts, dus alle vechtsporten bij elkaar. En op UFC 100 (13 juli) komen toch echt de leukste gevechten. Ik zeg gewoon downloaden.
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:11 schreef Wessiej het volgende:
Yes, alleen klinkt dat te meh. Komt veel tactiek bij kijken, het is mixed martial arts, dus alle vechtsporten bij elkaar. En op UFC 100 (13 juli) komen toch echt de leukste gevechten. Ik zeg gewoon downloaden.
Pinda's...in poep...laat maar.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pinda's...in poep...laat maar.
Ik mis je blogs Gijs.
quote:Gordian worm live inside crickets for long periods, feeding on the cricket's diet. Once fully grown, they inject chemicals into the cricket's brain brainwashing it and forcing it to kill itself by jumping into the water. Once in water, the worm wriggles out of the writhing body and swims off in search of a mate
http://video.google.com/videoplay?docid=7226661303929118618&hl=en
Pluginsquote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef Chocobo het volgende:
Klinkt geweldig Gijsquote:Op maandag 29 juni 2009 15:54 schreef kepler het volgende:
Zit nu trouwens in Melbourne
Echt een geweldige stad met superveel leuke restaurantjes, barretjes en kunstzinnige dingen. Een prima stad voor Strolie denk ik zo
Hard bezig met zoeken naar een baantje en heb als het goed is over een paar dagen een interview bij EBgames
Maandje of zo. Langzaam de teugels aan het aantrekken. SC, tvp-posts, allemaal verleden tijd wat mij betreft.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:09 schreef kepler het volgende:
Cho, Strol, sinds wanneer zijn jullie weer moderators van games??![]()
![]()
![]()
Is het niveau nu wel wat hoger?
Australie, ja, die staat op zekers op mijn verlangslijstje.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:54 schreef kepler het volgende:
Zit nu trouwens in Melbourne
Echt een geweldige stad met superveel leuke restaurantjes, barretjes en kunstzinnige dingen. Een prima stad voor Strolie denk ik zo
Hard bezig met zoeken naar een baantje en heb als het goed is over een paar dagen een interview bij EBgames
Lijkt op z'n vader.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:06 schreef Bastard het volgende:
Krijg je dat, haal je je kinderen op van de creche.. is Amber in elkaar geslagen![]()
Ze is zelf bijna iedere keer wel betrokken bij opstootjes, vaak bijten en slaan ,en is zij de eerste die dan gaat slaan.
Vandaag heeft een kindje haar te pakken genomen, gezicht open gerabt en in dr nek een jaap...
Heeft ze die vanmiddag weer terug gepakt met bijten...
Ze is 2 en half
Ze heeft jouw karakter Gijsquote:Op maandag 29 juni 2009 18:06 schreef Bastard het volgende:
Krijg je dat, haal je je kinderen op van de creche.. is Amber in elkaar geslagen![]()
Ze is zelf bijna iedere keer wel betrokken bij opstootjes, vaak bijten en slaan ,en is zij de eerste die dan gaat slaan.
Vandaag heeft een kindje haar te pakken genomen, gezicht open gerabt en in dr nek een jaap...
Heeft ze die vanmiddag weer terug gepakt met bijten...
Ze is 2 en half
Die triestheidquote:Op maandag 29 juni 2009 19:37 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.giantbomb.com/(...)oad-big-action/1467/
Tegen het einde schiet hij wel mooi een vliegtuig uit de lucht met een flak gun!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die triestheid
Alles gaat mis, steeds mol geschoten, en dan die tank missen tot 2x toe en dan mol worden geschoten
Daar staat die gast bekend om, doodgaan. Hij kan absoluut niet gamen, toch een game reviewerquote:Op maandag 29 juni 2009 20:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die triestheid
Alles gaat mis, steeds mol geschoten, en dan die tank missen tot 2x toe en dan mol worden geschoten
Ik weet nog goed toen B. mij beet inderdaadquote:
Altijd beter dan er een aanvallen met een sniper Gijsquote:
Klinkt als Royquote:Op maandag 29 juni 2009 20:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Daar staat die gast bekend om, doodgaan. Hij kan absoluut niet gamen, toch een game reviewer
Ja dat was er ook 1 inderdaad..quote:Op maandag 29 juni 2009 23:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Altijd beter dan er een aanvallen met een sniper Gijs
Lekker die airco.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 06:42 schreef Strolie75 het volgende:
Potverdorrie, heb ik weer...25 graden buiten en ik ben strontverkouden.
Lijkt Gijsje wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:33 schreef Chocobo het volgende:
Oei! Slaap lekker!
http://www.break.com/index/drunk-girl-smashes-her-face.html
Maar hoort ook bij de battlefield games.. heel veel lopen, en dan op een punt komen dat je denkt.. zo nu ga ik na al die moeite even wat gasten afmaken, en dan word je zo overreden door een tank.quote:
Ik krijg ook weer een verkoudheid.. net die andere een beetje weg is 2 dagen.. weer zere strotquote:
Ik ga op z'n minst de demo proberen, kijken of dat oude gevoel weer terugkomt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:49 schreef Bastard het volgende:
Toch dezelfde gameplay zit in Batllefield Bad Company, ziet er nog mooier uit ook.. vooralsnog ga ik geen pacific spelen.
Ik ben tot halverwege seizoen 2 gekomen, moet hem nog steeds verder kijken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:10 schreef Chocobo het volgende:
Battlestar Galactica,.... heb er een stuk over geschreven. Serieus een coole serie!
Jij kijkt ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben tot halverwege seizoen 2 gekomen, moet hem nog steeds verder kijken.
Ubisoft heeft hier ook zo'n hand in,... verschrikkelijk die sites. Tot nu toe vond ik de Halo 3 site van Bungie het beste qua innovatie en interactiviteit! Zo cool met al de replay's, statistieken en screenshots!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:21 schreef Bastard het volgende:
Wat een GEKUT zeg.. ik denk ga even kijken naar mn stats op battlefieldEA.com ofzo.. ja dat gaat zomaar niet.
Moet je eerst een account maken.. maar mag geen spatie in de naam hebben.
Dan wil je kijken naar je stats.. nee.. je moet hem linken aan je gamertag.. wtf, had ik dan niet kunne inloggen met mn gamertagNee.. dat kan dus niet.
Nou dan pak ik mn gamertag, ja maar die hebben we al eens gelinkt aan 'een account' .. ja geen idee welk account.. sailingace misschiennee.. Butch NL
Nee.. DikkeLul3Bier
nee ook niet..
Nou misschien kan ik toch gewoon kijken zonder mn xbloxlive te koppelen, soort van search... nee kan ook niet, je moet je activeringscode intikken die bij de game zit..
NOU BOUW DAN GEEN SITE ALS JE ZOVEEL MOEITE DOET OM MENSEN WEG TE HOUDEN!!!![]()
Koffie.. peuk.
1943quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:33 schreef Chocobo het volgende:
Maar is Battlefield 1942 voor Xbox Live Arcade uit dan?
Ik heb wel eens een paar uur gekloot met die EA site omdat je wapens kreeg voor Bad Company als je inlogde. Nooit gelukt, wat een kut sitequote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:21 schreef Bastard het volgende:
Wat een GEKUT zeg.. ik denk ga even kijken naar mn stats op battlefieldEA.com ofzo.. ja dat gaat zomaar niet.
Moet je eerst een account maken.. maar mag geen spatie in de naam hebben.
Dan wil je kijken naar je stats.. nee.. je moet hem linken aan je gamertag.. wtf, had ik dan niet kunne inloggen met mn gamertagNee.. dat kan dus niet.
Nou dan pak ik mn gamertag, ja maar die hebben we al eens gelinkt aan 'een account' .. ja geen idee welk account.. sailingace misschiennee.. Butch NL
Nee.. DikkeLul3Bier
nee ook niet..
Nou misschien kan ik toch gewoon kijken zonder mn xbloxlive te koppelen, soort van search... nee kan ook niet, je moet je activeringscode intikken die bij de game zit..
NOU BOUW DAN GEEN SITE ALS JE ZOVEEL MOEITE DOET OM MENSEN WEG TE HOUDEN!!!![]()
Koffie.. peuk.
Held!quote:
Dat is een bekende veilige site?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:30 schreef Wessiej het volgende:
Als jullie nog willen, de actie van goedkopere MS points en Xbox Live stopt vandaag @ gamehubs.
4200 punten kaart in Nederland is 50 euro.
Daar nu 35
Jaar Xbox live is daar nu 31,99
2100 punten 18,99
Bestel er vaak wat ja, binnen paar uur wat binnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is een bekende veilige site?Zo ja ga ik even bestellen
Ja. Je betaalt gewoon via PayPal en GameHubs levert snel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is een bekende veilige site?Zo ja ga ik even bestellen
Totaal niet, misschien om mijn spullen te pakken net de dag voordat ik weg ga op vakantie, maar that's it.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook dat je op de eerste dag van je vakantie allemaal dingen moet regelen? Ik heb vanochtend drie brieven geschreven om op te sturen en een dikke vakantie To-Do gemaakt met zaken die ik de komende twee maanden ga doen
Ik schuif dit soort zaken altijd door naar wanneer ik tijd heb. Als ik colleges/tentamens heb dan heb ik andere dingen aan m'n hoofd, of althans, dat vertel ik mezelfquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Totaal niet, misschien om mijn spullen te pakken net de dag voordat ik weg ga op vakantie, maar that's it.
Ik vertrek altijd zo snel mogelijk, dus ik heb het de week voor de vakantie altijd druk. Werk overdragen, dingen regelen, laatste inkopen doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook dat je op de eerste dag van je vakantie allemaal dingen moet regelen? Ik heb vanochtend drie brieven geschreven om op te sturen en een dikke vakantie To-Do gemaakt met zaken die ik de komende twee maanden ga doen
Worms 2 Armageddonquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zit er ook weer in de Summer of Arcade?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik probeer die te vermijden, heb ook nog maar 2200 punten
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:30 schreef Wessiej het volgende:
Als jullie nog willen, de actie van goedkopere MS points en Xbox Live stopt vandaag @ gamehubs.
4200 punten kaart in Nederland is 50 euro.
Daar nu 35
Jaar Xbox live is daar nu 31,99
2100 punten 18,99
Die lijstjes heb ik elke dag Gijsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik ook. Vooral omdat ik dan bijvoorbeeld niet vergeet om melk mee te nemen van de supermarkt. Maar deze is groter:quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Vooral omdat ik dan bijvoorbeeld niet vergeet om melk mee te nemen van de supermarkt. Maar deze is groter:
Vakantie 2009 To Do
Game gerelateerd
• inFamous
• Prototype
• Dragon Quest V
• Fallout Point Lookout
• Collectie documenteren
School gerelateerd
• Rooster volgend collegejaar
• Learning plan
• Verslag Philips
• Hertentamens uitzoeken en leren
Woning gerelateerd
• Badkamer poetsen
• Boekenkasten opruimen
• TV verkopen
• TV meubel opruimen, incl. alle kabels
• Nieuw badkamerkastje kopen
• Horren klussen (of horgaas kopen)
Overige zaken
• Grijze fiets maken voor zover mogelijk
• Lezen: Ultimate History en Desperation
• Overzicht vaste gelduitgaven
• Hardlopen
Even quoten hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Vooral omdat ik dan bijvoorbeeld niet vergeet om melk mee te nemen van de supermarkt. Maar deze is groter:
Vakantie 2009 To Do
Game gerelateerd
• inFamous
• Prototype
• Dragon Quest V
• Fallout Point Lookout
• Collectie documenteren
School gerelateerd
• Rooster volgend collegejaar
• Learning plan
• Verslag Philips
• Hertentamens uitzoeken en leren
Woning gerelateerd
• Badkamer poetsen
• Boekenkasten opruimen
• TV verkopen
• TV meubel opruimen, incl. alle kabels
• Nieuw badkamerkastje kopen
• Horren klussen (of horgaas kopen)
Overige zaken
• Grijze fiets maken voor zover mogelijk
• Lezen: Ultimate History en Desperation
• Overzicht vaste gelduitgaven
• Hardlopen
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
Secret Base Dungeon gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel is nu wel goed te doen. Mijn SP gaat redelijk snel op, maar Fox zit op level 8, dus SP aanvullen is goedkoop.Sinds ik mijn persona's in Word bijhoud, inclusief belangrijke skills speel ik een stuk tactischer.
Lachesis
Marakukaja (increase party defence)
Matarunda (decrease all foes attack rate)
Masukukaja (increase hit/evasion party)
Garudyne (heavy wind 1)
Kikuri-Hime
Mediarama (party HP)
Me Patra (dispel rage, fear, confusion)
Samarecarm (revive 1 full HP)
Diarahan (restore full hp 1)
Seiryu
Amrita (cures all ailmants, except down/death party)
Matarunda (decrease attack all)
Dekunda (nullifies stat penalities party)
Kurama Tengu
Vicious Strike (heavy damage all)
Traesto (instant escape)
Mind Slice (medium damage all)
Masukunda (decrease hit/evasion rate)
Alraune
Mabufala (medium ice all)
Revolution (increase critica rate all)
Thoth
Mahama (light all)
Megido (almighty all)
Bufudyne (heavy ice 1)
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Werkt nietquote:
Ik dacht eerst dat het een grapje was na het zien van die eerste foto, maar scrollen leverde gelukkig een aantal heerlijke plaatjes op!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:10 schreef Chocobo het volgende:
Wat billen en tieten dan maar!
http://gigapica.geenstijl.nl/2009/06/the_big_beach_special.html
Werd er niet warm van.. nou ja vooruit een tinteling toen ze dr borsten insmeerde..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:14 schreef Chocobo het volgende:![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)jke_vrouwen_(1).html
http://www.dumpert.nl/med(...)jke_vrouwen_(2).html
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:13 schreef Bastard het volgende:
http://www.xboxonly.nl/nieuws/15697/Open_wereld_in_Halo_3:_ODST,_Halo_Reach_met_Natal?/
iK WIL HELEMAAL GEEN NATAL!!!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:13 schreef Bastard het volgende:
http://www.xboxonly.nl/nieuws/15697/Open_wereld_in_Halo_3:_ODST,_Halo_Reach_met_Natal?/
iK WIL HELEMAAL GEEN NATAL!!!
Jouw links maken altijd mijn dag Gijsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:05 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)gevonden_topic_.html![]()
![]()
quote:"Michael is following in the footsteps of a man he greatly admired - another rock icon, Elvis Presley, who also faked his death and is still alive, and in hiding, today," William Stern, who has written extensively on Presley, told me exclusively.
Dat soort sites zijn er altijd, en stiekum hoop ik altijd dat het waar is!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.yourworldrepor(...)_faked_his_death.htm
[..]
En dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat soort sites zijn er altijd, en stiekum hoop ik altijd dat het waar is!
En dan,.... dan moonwalked hij over deze hele stinkplaneet,... weet ik veel. Vind dit soort berichten nutteloos maar wel spannend.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan?Laat Michael nu maar lekker rusten in vrede en geniet van zijn muziek.
Unlock Find All Five Kitsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een paar uur gekloot met die EA site omdat je wapens kreeg voor Bad Company als je inlogde. Nooit gelukt, wat een kut site
Ik copieer hem evenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Unlock Find All Five Kits
Go to the UNLOCK page in the menu and input the following:
Password Effect
your3mynextt4rget Unlock QBU88 Recon Kit
try4ndrunf0rcov3r Unlock the M60 Support Kit
cov3r1ngthecorn3r Unlock the Uzi Special Ops Kit
aw3somef1rep0wer Unlocks USAS12 for use in multiplayer.
Bij EA al jaren een account, als ik een EA spel speel krijg ik een email van ze met de gamertag RockDarkangel.
Wat is er mis met oudere spellenquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:36 schreef Chocobo het volgende:
Het is echt stil he op de consoles. Zit braaf oude games te spelen de laatste tijd, maar voorlopig is er echt niets te spelen!
Helemaal niks Gijs,.... ! Dat bedoel ik niet in deze. Het is meer dat het echt heel stil is in consoleland.quote:
Ik vind het wel even lekker!quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Helemaal niks Gijs,.... ! Dat bedoel ik niet in deze. Het is meer dat het echt heel stil is in consoleland.
hardlopenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik schuif dit soort zaken altijd door naar wanneer ik tijd heb. Als ik colleges/tentamens heb dan heb ik andere dingen aan m'n hoofd, of althans, dat vertel ik mezelf
Ik ga nu dus ff naar het Postkantoor en meteen wat boodschappen doen. Eventjes bananen halen als krachtvoer voor na het hardlopen
Moet haast welquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien een nieuw DS spel uit die hij moet hebben
Jaquote:
inFamous, Fallout DLC, Prototype, Tales of Vesperia. Ik weet niet wat je bedoelt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:36 schreef Chocobo het volgende:
Het is echt stil he op de consoles. Zit braaf oude games te spelen de laatste tijd, maar voorlopig is er echt niets te spelen!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
inFamous, Fallout DLC, Prototype, Tales of Vesperia. Ik weet niet wat je bedoelt?
Mooi spul hoor wat HTC uitbrengt!quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:47 schreef Bastard het volgende:
http://www.ad.nl/video/3330844/HTC_Hero_de_killercocktail.htmlDie google streetview is geil!!!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sucked, been there done that, sucked en sucked
Alleen de reacties er onder zijn niet al te positief las ik..quote:
Lees me wel in hoor Gijs, maar ik vind alles wat je noemt erg mwa! Ik wacht op Bioshock 2, Assassin's Creed 2 en Demon's Souls!quote:
Nu.nlquote:Rick Astley
Dinsdagochtend raakte internet vervolgens in de ban van de veronderstelde dood van Rick Astley. De in de jaren 80 populaire zanger zou dood zijn aangetroffen in een hotel in Berlijn. Ook dat bericht, dat in de wereld zou zijn geholpen door bezoekers van webforum 4chan, is onjuist
Ik zie de url vaker voorbij komen, maar heb geen idee wat het is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nu.nl
Iets geloven wat op 4chan staat
Een raar forum waar enkel onzin uitgekraamd wordt en de meest achterlijke fotoshops gemaakt wordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zie de url vaker voorbij komen, maar heb geen idee wat het is.
Van Prototype en Vesperia kan ik me dat voorstellen. inFamous is echter écht een goede game. Heb je de demo al gespeeld?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lees me wel in hoor Gijs, maar ik vind alles wat je noemt erg mwa! Ik wacht op Bioshock 2, Assassin's Creed 2 en Demon's Souls!
Ja,.... heb de demo inderdaad een uur gespeeld ofzo. Was toen de herhaling al zat. Gameplay zal best goed in elkaar zitten hoor, maar ik trek de paarse Marvel setting niet. Heel eentonig en saai. Niet mijn dingquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een raar forum waar enkel onzin uitgekraamd wordt en de meest achterlijke fotoshops gemaakt worden
http://img.4chan.org/b/imgboard.html
[..]
Van Prototype en Vesperia kan ik me dat voorstellen. inFamous is echter écht een goede game. Heb je de demo al gespeeld?
Niet openen op je werk trouwensquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een raar forum waar enkel onzin uitgekraamd wordt en de meest achterlijke fotoshops gemaakt worden
http://img.4chan.org/b/imgboard.html
[..]
Van Prototype en Vesperia kan ik me dat voorstellen. inFamous is echter écht een goede game. Heb je de demo al gespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Vreemd dat je het herhalend vindt, heb dat gevoel in de game totaal nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.... heb de demo inderdaad een uur gespeeld ofzo. Was toen de herhaling al zat. Gameplay zal best goed in elkaar zitten hoor, maar ik trek de paarse Marvel setting niet. Heel eentonig en saai. Niet mijn ding
Grote omgevingen,...dat wel, maar missies in deze sandbox structuur met vernietig dit en dat in die eentonige omgeving is niet mijn ding. Het voelt aan als een goede spiderman game!quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vreemd dat je het herhalend vindt, heb dat gevoel in de game totaal niet
quote:
VER_schrikkelijk forum!quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Krijg een 404 error, zal wel kinderporno of zulke troep zijn. Wordt wel snel verwijderd.
Persona 4quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:36 schreef Chocobo het volgende:
Dat is mooi man.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Persona 4![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zo'n 50 uur bezig. Ga langzaam richting de endgame.
Beste JRPG die ik in jaren heb gespeeld...sinds Skies of Arcadia...
Zet je aluminium-hoedje even af Gijs.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:30 schreef Bastard het volgende:
Hee strol, die zwarte doos is niet gevonden van die franse airbus he? .. signaal inmiddels afgezwakt, echte reden van het neerstorten van een goed vliegtuig zal altijd in het duister gehuld blijven... UFO's, het weer, terrorist, complotten...
Op de bodem wonen aliens!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zet je aluminium-hoedje even af Gijs.
Ik vermoed gewoon een ongeluk veroorzaakt door slecht weer/onderhoud. En die dozen liggen 10 km onder de zeespiegel. En de zeebodem is daar niet plat maar lijkt nog het meest op de Alpen.
Heb moeite met de setting!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Persona 4![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zo'n 50 uur bezig. Ga langzaam richting de endgame.
Beste JRPG die ik in jaren heb gespeeld...sinds Skies of Arcadia...
Of ze hebben niet hard genoeg geprobeerd om hem te zoekenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zet je aluminium-hoedje even af Gijs.
Ik vermoed gewoon een ongeluk veroorzaakt door slecht weer/onderhoud. En die dozen liggen 10 km onder de zeespiegel. En de zeebodem is daar niet plat maar lijkt nog het meest op de Alpen.
Ja had hem toch al besteld? Lees mijn blog anders Gijs! Setting is geweldig! Als Westerling helemaal!quote:
Reptilians uit Atlantis!quote:
Kreeg een out of stock melding bij Hut toen ofzo,... heb het daar maar bij gelaten!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja had hem toch al besteld? Lees mijn blog anders Gijs! Setting is geweldig! Als Westerling helemaal!
http://strolie.blogspot.com/2009/06/persona-4.html
Hoe kom jij trouwens aan tips voor boeken. Dat artboek van Spirited Away was echt geweldig! Tevens waren je strip adviezen ook spot on,...! Waar vind jij de info hierover?quote:
http://www.amazon.co.uk/Square-Enix-Persona-4-PS2/dp/B001Q9EK82/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1246447873&sr=8-1quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kreeg een out of stock melding bij Hut toen ofzo,... heb het daar maar bij gelaten!
Ik neus vaak op Amazon en Play, ik haal vooral veel tips uit de lijsten die mensen samenstellen en de "customers who bought this item also..." en de recommended links. Daarnaast wordt ik op NeoGAF (te) vaak gewezen op het bestaan van coole films/boeken/games. Elke maand zijn er topics met wat mensen gekocht hebben, of aan het lezen zijn. Qua strips heb ik 2 vrienden die me af en toe om mooie albums attenderen. Ik zal zo eens een blog schrijven met wat nieuwe tips.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:30 schreef Chocobo het volgende:
Hoe kom jij trouwens aan tips voor boeken. Dat artboek van Spirited Away was echt geweldig! Tevens waren je strip adviezen ook spot on,...! Waar vind jij de info hierover?
Ik weet dat ze veel te duur zijn in NLquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:28 schreef Chocobo het volgende:
Wat weten jullie hier van game/anime beeldjes en of figurines? Hebben jullie er misschien een?
Vond Persona wel cool!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet dat ze veel te duur zijn in NLHeb er verder geen, er is niet echt een anime waarbij ik denk 'cool' en bovendien zijn de prijzen dus vrij hoog.
Beeldjes van meisjes in bikini vind ik dus vrij kansloosquote:
Goed zelfbeeld heb jequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beeldjes van meisjes in bikini vind ik dus vrij kansloosHeb er het beeld bij van kansloze nerds die rukken op die beeldjes en nog nooit een tiet hebben aangeraakt!
Ik wil nog steeds een 'ghost' bestellen uit Halo3 via ebay vaak goedkoper http://shop.ebay.nl/items/?_nkw=ghost+halo+3&_sacat=0&_trksid=p3286.m270.l1313&_odkw=ghost+halo3&_osacat=0quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:28 schreef Chocobo het volgende:
Wat weten jullie hier van game/anime beeldjes en of figurines? Hebben jullie er misschien een?
Cool!! En helemaal niet zo duur! Maar wat let je dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een 'ghost' bestellen uit Halo3 via ebay vaak goedkoper http://shop.ebay.nl/items/?_nkw=ghost+halo+3&_sacat=0&_trksid=p3286.m270.l1313&_odkw=ghost+halo3&_osacat=0
Euh ja... ik vergeet het steeds geloof ikquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cool!! En helemaal niet zo duur! Maar wat let je dan?
Nee,... dan gaan de Moslims klagen!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:00 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/r(...)topless__.html?p=8,2
Mogen vrouwen dat hier ook![]()
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=220268quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:28 schreef Chocobo het volgende:
Heerlijk topic weer!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=220268
Proest,.... hij heeft ook van al die poppetjes in dozen tochquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:29 schreef Bastard het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/8159734/The_40_year_old_virgin/
Oh die is lachen, naar de bios geweest toen
Battlefield 1943: Pacific - 9quote:
De screenshots van Forza 2 zagen er toch ook zo uit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:58 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet toch echt 2x kijken om te zien of het nou echt is .. of een screenshot![]()
Zo'n ZIIINNN INNNN.. beter dan sex
Nee Henkquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De screenshots van Forza 2 zagen er toch ook zo uit.
Dit jaar is Keulen (GamesCom) de place to be he, Leipzig is totaal anders qua opzet...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Eind van de maand er maar weer één scoren in Leipzig.![]()
Vorig jaar Lara gekocht.
Jou opzet is ook anders dan die van mij.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit jaar is Keulen (GamesCom) de place to be he, Leipzig is totaal anders qua opzet...
Wanneer is dat eigenlijk, en hoe kom ik aan kaartjes?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit jaar is Keulen (GamesCom) de place to be he, Leipzig is totaal anders qua opzet...
Dat luchtrooster op de onderste,..... is wel strak hoor!quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:58 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet toch echt 2x kijken om te zien of het nou echt is .. of een screenshot![]()
Zo'n ZIIINNN INNNN.. beter dan sex
Dat valt wel mee Gijsquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jou opzet is ook anders dan die van mij.
Keulen is rond 20 augustus, kaartjes koop je via de site. Gamescom.com ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer is dat eigenlijk, en hoe kom ik aan kaartjes?
Wij gaan naar Leipzig met de camper.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee Henk
Hier zijn de voertuigen 10x meer gedetailleerd, ook vol in je scherm en totaal geen kartels.
Laat maar ook
Of de reflectie op de lak, of de banden, erg goed en strak gedaanquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat luchtrooster op de onderste,..... is wel strak hoor!
Hoezo? Ik heb toch een inbox folderquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:27 schreef Chocobo het volgende:
Eindelijk,.... sleep je mails in folders met Gmail!
Labels zijn onmisbaar,.... vond alleen de werking vreemd. Heb toch zo'n 9000 mails,.... wel makkelijk om ze te ordenen. Ik heb mappen: vakantie, Rabobank, Online orders, Wonen, Makelaar, Ebay, Paypal, etc. etc.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb toch een inbox folder![]()
Iets van 500 mail instaan, en ze hebben een goede search
Je bent snel uitgezocht dan!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:26 schreef kepler het volgende:
Weinig werk te vinden hier in Melbourne
Misschien volgende week maar naar Sydney
Ik ging ze in labels gooien, gaan ze weg uit mijn inbox, wil ik niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Labels zijn onmisbaar,.... vond alleen de werking vreemd. Heb toch zo'n 9000 mails,.... wel makkelijk om ze te ordenen. Ik heb mappen: vakantie, Rabobank, Online orders, Wonen, Makelaar, Ebay, Paypal, etc. etc.
Nou ik ben nu al 5 dagen fulltime aan het zoeken. Veel verschillende plekken mn CV afgegeven, maar er is gewoon geen werk te vindenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent snel uitgezocht dan!
Is het allemaal beneden je stand ofzo?
Tja,.. uit je inbox is verwerkt zeg ik altijd maar!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ging ze in labels gooien, gaan ze weg uit mijn inbox, wil ik niet.
Dat rare bewegen van die kerel erbijquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:22 schreef Chocobo het volgende:
http://www.break.com/inde(...)dent-on-live-tv.html
Vooral als die net op gaat staan. Die pijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat rare bewegen van die kerel erbij
Jouw blog loopt hier op het werk altijd vast.quote:
Word nu toch Keulen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wij gaan naar Leipzig met de camper.
Kaartjes gewoon bij de ingang te verkrijgen voor ongeveer 10,-.
Mensen zouden meer na me moeten luisterenquote:
Wiequote:
Rustige jongen,... aparte game smaak,... vrolijk,... komt hier zo nu en dan!quote:
Niet altijd hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rustige jongen,... aparte game smaak,... vrolijk,... komt hier zo nu en dan!
Ja had het erover met een maat van me die heeft een camper.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mensen zouden meer na me moeten luisteren
Ik heb hem geloof ik al tijden niet gezien!quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:42 schreef Chocobo het volgende:
Waar is Noot eigenlijk mensen?
Heb zo'n hekel aan het openbaar vervoer altijd dat wachten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
2,5 uur gedaan om thuis te komen.
Kut-NS!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |