He?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:35 schreef Magneet het volgende:
Meteen maar weggehaald dusvoor het crewvold zie ook het PM's die je van users krijgt topic in FOK!
Forza 3quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
Wat worden jullie must-buys games dit najaar?
Ik kom zelf dusver op het volgende lijstje:
- Brutal Legend
- Bioshock 2
- Demon's Souls
- Uncharted 2
- Scribblenauts
- Splinter Cell Conviction
Maar ik vergeet er vast een heleboel.
Vandaag Fight Night binnen gehadquote:Op zondag 28 juni 2009 00:03 schreef gijsje79 het volgende:
Release datums liggen vlak bij elkaar, was leuk geweest als er nu al een leuke game uit kwam.
Forza en Modern Warfare 2 koop ik in de winkel de rest bestel ik wel via Engeland.
3 velden maar.quote:Op zondag 28 juni 2009 02:19 schreef gijsje79 het volgende:
Geen games voor mij.
Battlefield 1943 spreekt me wel weer aan.
Wel de 3 maps die ik toentertijd het meest speelde.quote:
Ja weet niet, toen was het leuk ja..quote:Op zondag 28 juni 2009 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel de 3 maps die ik toentertijd het meest speelde.
Leuke arcade game toch?
Vind ik niets.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:50 schreef Wessiej het volgende:
Raar dat niemand zegt dat ze voor Shadow Complex gaan...
Denk wel dat die minimaal 1600 punten gaat kosten.
Bioshock 2, Scribblenauts, FF Dissidia, Prototype, Crackdown 2. Verder alle Fallout DLC denk ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
Wat worden jullie must-buys games dit najaar?
Ik kom zelf dusver op het volgende lijstje:
- Brutal Legend
- Bioshock 2
- Demon's Souls
- Uncharted 2
- Scribblenauts
- Splinter Cell Conviction
Maar ik vergeet er vast een heleboel.
En? [userreview] FOK!kers beyond the crisisquote:Op zondag 28 juni 2009 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bioshock 2, Scribblenauts, FF Dissidia, Prototype, Crackdown 2. Verder alle Fallout DLC denk ik.
BF1943 heeft ook voertuigen... En meeste mensen waarderen de gameplay van de oude Bf games meer, en het spel is 10 euro.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
Forza3, Modern Warfare 2, en dan heb ik geen tijd meer verder om andere games te spelen.
Maar ergens komt dan ook nog eens Battlefield: bad company 2 .. hele leuke shooter eigenlijk, ook met voertuigen shizzle (dus zie de meerwaarde niet battlefield 1943)
Nou? Ik heb mijn motivatie daar gezet hoor, voor het weekend al geloof ik. En volgens mij zijn er niet eens 10 deelnemers vooralsnog?quote:Op maandag 29 juni 2009 08:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
En? [userreview] FOK!kers beyond the crisis
Ow sorry, dacht dat een nieuwe post te vinden van je .. maar je had geeditquote:Op maandag 29 juni 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou? Ik heb mijn motivatie daar gezet hoor, voor het weekend al geloof ik. En volgens mij zijn er niet eens 10 deelnemers vooralsnog?
Net zo makkelijk nietwaar?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow sorry, dacht dat een nieuwe post te vinden van je .. maar je had geedit
Pak aan poepchinees!quote:Beste Strolie75,
We hebben het onderzoek naar uw kwestie afgerond en in uw voordeel besloten.
Wij waren in staat een terugbetaling ter hoogte van $69,99 USD terug te
vorderen en dit bedrag is op uw rekening bijgeschreven. Wij verzoeken u er
rekening mee te houden dat het maximaal vijf werkdagen kan duren voordat de
bijschrijving op uw rekening verschijnt.
Als de verkoper u nog meer verschuldigd is, zullen wij alles in het werk
stellen om ook dat te incasseren.
Als er niet genoeg geld op de rekening van de verkoper staat, zullen
gepaste acties tegen de verkoper worden ondernomen, waaronder beperking van
de rekeningprivileges van de verkoper.
quote:
Op zich kwam het niet eens zo heel slecht uit. Ik ben nu rustig Persona 4 aan het doorlopen en daar echt van aan het genieten. Beste JRPG die ik sinds FFX en Skies of Arcadia heb gespeeld. Zelfs beter dan FFXII.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel goed dat je gewoon je geld terug krijgt. Ook al duurt het even en had je de game al uitgespeeld kunnen hebben
Deamon Souls had je nog lang niet uitgespeeld, imposssssssible.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel goed dat je gewoon je geld terug krijgt. Ook al duurt het even en had je de game al uitgespeeld kunnen hebben
Roy zou vermoed ik na 5 minuten mnet Demon's Souls ophouden, en dan een blog schrijven hoe hij het DVD-tje als onderzetter gebruikt.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:31 schreef Wessiej het volgende:
Deamon Souls had je nog lang niet uitgespeeld, imposssssssible.
Vond je Ninja Gaiden goed? Dat is Demon's Souls, maar dan met veel uitgebreidere RPG-elementen.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:40 schreef Wessiej het volgende:
Ja zit nog erg te twijfelen hoor over Deamon Souls, het spreekt mij totaal niet aan maar ook weer totaal wel, pff moeilijk. Denk dat ik hem maar bij de US release haal.
Dat is toch een vechtspel? Nee, ik moet nog steeds eens goed beginnen met SFIV.quote:Zelfde ook over Blazblue, komt morgen uit die game in USA, krijgt een 9,4 van IGN, maar zit ik ook weer gigantisch te twijfelen.
Kthx, Deamon Souls wordt mijn eerste aanschaf na de zomer.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vond je Ninja Gaiden goed? Dat is Demon's Souls, maar dan met veel uitgebreidere RPG-elementen.
[..]
Dat is toch een vechtspel? Nee, ik moet nog steeds eens goed beginnen met SFIV.
Denk ik ook,.... geen game voor de easy-gamer! Dat laatste filmpje maakte me echt gek. Moet dat spel hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Roy zou vermoed ik na 5 minuten mnet Demon's Souls ophouden, en dan een blog schrijven hoe hij het DVD-tje als onderzetter gebruikt.
Ik ga er gewoon nooit aan beginnen. Zie de lol er eeeecht niet van inquote:Op maandag 29 juni 2009 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Roy zou vermoed ik na 5 minuten mnet Demon's Souls ophouden, en dan een blog schrijven hoe hij het DVD-tje als onderzetter gebruikt.
Mooi beginquote:Op maandag 29 juni 2009 12:36 schreef Chocobo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ilders__.html?p=22,2
Het is grinden hé, vaak overnieuw doen, goed opletten, leren van je fouten.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:15 schreef Chocobo het volgende:
Denk ik ook,.... geen game voor de easy-gamer! Dat laatste filmpje maakte me echt gek. Moet dat spel hebben.
Wanneer ga jij hem halen Gijs? Import of wacht je op de US release?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:48 schreef Chocobo het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)h-demons-souls/52054
____O____
US release,... lekker,.. heerlijke herfst gamequote:Op maandag 29 juni 2009 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij hem halen Gijs? Import of wacht je op de US release?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |