Kortrijk!..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:35 schreef qonmann het volgende:
In welke stad vond de Guldensporenslag in 1302 plaats ?
quote:
Maar de eerste bas was wel lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:40 schreef Siniti het volgende:
Heb gehoord dat 2e deel net zo kut is als eerste Bas
GODDAMN BOY, IS THAT THE BEST YOU CAN DO *Spuugt pruimtabak op de grond* GET YOUR ASS IN GEAR AND YOUR THINKING CAP ON.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:46 schreef qonmann het volgende:
1 Sarurday Nigh tFever
2 ?
3 ?
4 ?
5 Titanic
Maar die eerste had me toch een abominabel slecht script. Echt om kippenvel van te krijgenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
Maar de eerste bas was wel lekker
TBH, ik ben 4 keer naar deel 1 geweest in de bios
Eerst zien dan oordeel
films & muziek is niet mijn afdelingquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
GODDAMN BOY, IS THAT THE BEST YOU CAN DO *Spuugt pruimtabak op de grond* GET YOUR ASS IN GEAR AND YOUR THINKING CAP ON.
Wees eens vriendelijk voor je medespelers, het gaat om de lol niet om de punten, post je lijstje eensquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:48 schreef ScottTracy het volgende:
Als je die Bon Jovinou ff schrapt, dan kan ik een punt halen.
Nee.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:52 schreef BasOne het volgende:
[..]
Wees eens vriendelijk voor je medespelers, het gaat om de lol niet om de punten, post je lijstje eens
Maar de SFX waren coolquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar die eerste had me toch een abominabel slecht script. Echt om kippenvel van te krijgen
Scott -5 onsportiviteitquote:
Tja daardoor was de film nog enigszins vermakelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:53 schreef BasOne het volgende:
[..]
Maar de SFX waren cool
En megan fox hot
Het is 1 vraag.....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:54 schreef qonmann het volgende:
doe dan ook niet 5 vragen ineen maar stel gewoon 1
Yupsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
2 is Flash dance (denk ik)
Das waarquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:10 schreef Siniti het volgende:
Kaskrakers hoeven niet perse bekend te zijnZijn genoeg kaskrakers die gewoon kutfilms zijn
Soms moet je wat risico's nemen hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:09 schreef BasOne het volgende:
maar ok, inplaats van 5... de eerste die er 4 had... Damn scot, daar loop je een punt mis omdat je niet wou delen
Dat dacht ik laatst ook, maar ze heeft een kies eruit geslagenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:12 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Soms moet je wat risico's nemen he
Dan heb je wel een heel oneerbaar voorstel gedaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:14 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat dacht ik laatst ook, maar ze heeft een kies eruit geslagen
Natuurlijk, doe jij eerbare voorstellen dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dan heb je wel een heel oneerbaar voorstel gedaan.
Ik verpak het alleen als een eerbaar voorstelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:17 schreef BasOne het volgende:
[..]
Natuurlijk, doe jij eerbare voorstellen dan?
Ja hey je moet er wel iets voor over hebben hèquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:18 schreef BasOne het volgende:
Dansen, etentje, bioscoopje, etentje, bloemen, bioscoopje, dansen....
Kost kapitalen, zeg gewoon gelijk wat je wil...
'Wil jij de nacht met mij spenderen'quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik verpak het alleen als een eerbaar voorstel
Seriously, een nachte op de wallen is goedkoper dan een vriendin...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja hey je moet er wel iets voor over hebben hè
Ja maar daar doe ik niet aanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:21 schreef BasOne het volgende:
[..]
Seriously, een nachte op de wallen is goedkoper dan een vriendin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |