quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:15 schreef dndiek het volgende:
Er zijn veel vragen over een belangrijk aspect van het voetballen, vandaar dat ik dacht om er maar een topic aan te wijden: het schoeisel!
Voortaan kun je hier terecht als je vragen hebt over nieuwe voetbalschoenen, verzorging van je schoenen. Maar je kunt hier natuurlijk ook ervaringen uitwisselen of tips geven.
Voorbeelden van vragen die hier behandeld kunnen worden:
Winkels die mizuno verkopen
Adviseer mij hier nieuwe voetbalschoenen....
Voetbalschoenen kopen: Tips
Show hier je nieuwe voetbalschoenen voor volgend seizoen!
Voetbalschoenen.
Verzorging voetbalschoenen..
Help Christiaan met nieuwe voetbalschoenen :)
Brede voetbalschoenen
Als je honger hebt kun je hier terecht
Diadora, Mizuno, Joma.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:48 schreef Muuyad het volgende:
Ik heb nogal brede voeten en de voetbalschoenen die ik nu heb zijn nogal oud. Iemand nog tips naar welk merk ik vooral moet kijken? Ik had een keer Nike voetbalschoenen geprobeerd maar die zaten veel te krap
Zijn die breed? Ik wou die eerst ook kopen maar ik vond ze nogal duurquote:Op zondag 12 juli 2009 10:49 schreef Eppie_NL het volgende:
adiPURE 2 TRX FG![]()
[ afbeelding ]
Die zitten echt heerlijk, zijn licht en ik schiet ook veel verder dan eerst (lijkt het).
Al jaren koop ik adidas (predato, absolion etc.) en die zitten altijd lekker.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:09 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Zijn die breed? Ik wou die eerst ook kopen maar ik vond ze nogal duur
Die zien er wel vet uit. Ik wil toch nog een keer witte schoenen kopen. Past totaal niet bij mn speelstijl en techniek, maar daarom des te grappiger.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:49 schreef Eppie_NL het volgende:
adiPURE 2 TRX FG![]()
[ afbeelding ]
Die zitten echt heerlijk, zijn licht en ik schiet ook veel verder dan eerst (lijkt het).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |